Hakutulokset

1. H

*** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

kirppiinalle vielä onnittelut täysaikasuudesta :) ja kummit ei tosiaankaan ole tiedossa...Ollaan varmasti eri mieltä niistä. Ihan niin kuin kastepapista ja kastepaikastakin. Mut varmaan menee niin että mä annan periksi pappiasiassa ja mies saa antaa periksi paikassa. En vaan jaksa ottaa...
  2. H

Onnea Vimmu!!! Viola mulla menee nyt aamulla yks tabletti ja illalla 2. Ja toi atarax, ihan turhake tosiaan. Sitä oon ottanu 2 illalla et jos mukamas auttais, mut ei. Vähän auttaa kun käyn muutaman kerran yössä pistämässä märät sukat jalkaan :) Mulla sappiarvo oli noussu perjantaina 26:een...
  3. H

mammy mitäs vikaa tuossa mahassa on? Juuri tuolta sen kuuluukin näyttää :) Kaunis maha on, usko pois :) Raitis kadehdin sun energiaa...:ashamed: Mulle on jo paljon jos jaksan nousta aamulla ylös ja pestä pari koneellista pyykkiä päivällä. Esikon kanssa en jaksa olla juuri ollenkaan ja on tosi...
  4. H

Viola mulla noi sappiarvot oli vaan vähän koholla, muistaakseni 11,6. Yli kympin ei sais mennä. Alat oli 119 kun viitearvo on 10-45. Tänään kävin uusiks labrassa ja tulokset tulee iltapäivällä. Kutina on kyllä ihan kamalaa... Eikä toi kutinalääke kovin paljoa auta. Oon koittanu kylmäpusseja ja...
  5. H

Täällä tänään käynti Naistenklinikalla kohonneiden maksa- ja sappiarvojen takia. Sain lääkityksen hepatogenoosiin ja jotain minkä pitäis auttaa tähän kutinaan. Huomenna aamulla takasin verikokeisiin ja ultraan. Nyt siis alkoi ramppaus synnärillä. Lääkäri vähän sanoi, että jos ensviikolla olis...
  6. H

Vimmulle isot tsempitykset :) Mieti kuinka ihanaa, ihan kohta vauva on sylissä :)
  7. H

Täällä olen :wave: Ärsyttää, oon ihan pudonnu teidän jutuista, kun en ole moneen moneen päivään päässy koneelle kun oli tää muutto. Vieläkin tavarat etsii paikkaansa, mut koitan päästä joka päivä edes vähän lukasemaan teidän juttuja :) Mutta ihan ekaksi ONNEA KUUTTIS!!!! Aivan ihanaa...
  8. H

*** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

kirppiina mulla oli esikosta kans näillä viikoilla yks kerta neuvolassa painon nousu reilu kilon viikossa. Seuraavalla kerralla oli joku 200g, ja sit seuraavalla putoskin kilon :) Eli älä huoli tota kilon nousua. Mulla ainakin selkeesti johtu turvotuksesta, vaikka en itse huomannu sillon et...
  9. H

***Pikkukakkosta odottavat***

Talvicci mikä lääkäri sulla oikeen on ollu :O Tosiaan ihmetyttää tommoset kommentit... Tai siis että eihän sulla ole edes tullu mitenkään liikaa painoa ja raskausarvetkin tulee jos on tullakseen, siihen on perinnöllinen taipumuskin. Ja aika harva kai niiltä säästyy. Mulle ei kyllä kukaan ole...
  10. H

viola kiitos kommentista tohon jalkakipuun. Itsekin mietin että varmaan on vaan rasittunu kun kuitenkin 10kg on ekstraa tullu aika nopeasti ja sitten kun ei tavalliset kengät mahdu jalkaan turvotuksen vuoksi, niin joudun käyttämään ei niin ergonomisia sandaaleja. Toivottavasti tää nyt sit...
  11. H

Huikkis tsemppiä lepäilyyn :hug: Toivotaan et pikkuinen jaksais vielä hetken olla mahassa. Mut jos ei, niin hyvin jo selviää tässä vaiheessa, ei tarvitse sitä miettiä. schnappy yritin esikoisen ekoina viikkoina sitä että nostan aina pinniksestä syliin, imetän istualtaan ja sit takas...
  12. H

pujaja mulla sama tilanne, et vauva on majaillu perätilassa koko ajan. Rakenneultrassa oli kylläkin pää vasemmalla ja jalat oikealla alhaalla, mut siis pää alaspäin ei ole ollut kertaakaan. Tiedän sen siitä kun on tosi vaikea kumarrella ja hengittää kun pää on vastassa koko ajan. Ja välillä...
  13. H

Neuvolakuulumisia täältä :) paino +533/vk (yhteensä tullu 9,7kg) turvotus + paineet 109/73 pissa puhdas B-Hb 118 sf 29,5 tarjonta pt (poikittain on, pää oikealla jalat vasemmalla) liikkeet ++ Ei sitten...
  14. H

Huh mikä lukeminen muutaman päivän tauon jälkeen :) Ihanaa kun ilmat viileni, helteet sai mulle aikaan ekan suonikohjun : / Tosi typerää. En oikein tiedä mitä sille tekisin. Kipeetä tekee aina kun nousen ylös. Hikka on vauvalla aika usein, nytkin :) Vauva taitaa edelleen olla väärin päin...
  15. H

Hyppy samaa jatkan muiden kanssa, palautetta nyt vaan perään ja vaadi toinen lääkäri. Mulla on sellainen käsitys että jos ei jonkun tietyn lääkärin kanssa suju, niin voi vaatia et vaihdetaan. Teille on kyllä sattunu aivan uskomaton lääkäri... Todella pistää vihaksi :kieh: Liikuntaa täällä...
  16. H

Yritin sinnitellä ekassa synnytyksessä ilman epiduraalia mutta en pystynyt. 5cm kohdalla pyysin sen ja se ehti vaikuttaa mulla vajaa tunnin ku tytsy sit syntyikin :) Eli ei ainakaan mulla pitkittäny synnytystä. Eikä myöskään vieny ponnistamisen tarvetta ja tunsin supistukset, mut ne ei ollu...
  17. H

Eea mun kokemus on sellainen, että taskuvaipat ei ollu kovin hyviä ihan ekoina kuukausina. Meillä ainakin tytöllä oli niin pikkuruiset reidet että kakka tuli aina reisistä ohi. Paras yhdistelmä oli sisävaippa + kuori. Tykkäsin itse niistä äp:n imse vimse- kuorista. Niissä on vuotosuojat niin...
  18. H

miimiin galluppiin Esikoinen synty 40+3, ja jotenkin on sellainen tunne et tääkin menee yli ehkä just tommoset 2-4 päivää. En usko et viikkoa menee yli tai että tulis yhtään etukäteen. Tosin veljen vaimo synnytti ekan lapsen 2 viikkoa myöhässä mut toinen tulikin 39+5 eikä kukaan ollu varautunu...
  19. H

vaatteiden silityksestä ihanaahan se olisi jos olis aikaa oikeasti silittää vauvan vaatteet, mutta oon tehny sen tasan kerran esikoisen vaatteille ennen kuin hän syntyi. Sen jälkeen ei meillä ole silitysrautaa näkynyt :) Eli en silitä vauvan vaatteita, kun yksinkertaisesti siihen ei ole aikaa...
  20. H

Tulin vaan poksumaan :) Miuskilla toivottavasti jo parempi olo :hug: hemari ja helmiäinen 32+0 POKS

Yhteistyössä