Hakutulokset

1. A

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

@Shibali mulla on myös ollut noita "raskausoireita" km jälkeen lähes jokaisessa kierrossa. Nipistelyä, repäisykipuja, elohiiri alavatsalla ym. Kkm jälkeen ovulaatiot muuttuivat joksikin aikaa todella kivuliaiksi. Ilman särkylääkettä ei pärjännyt. Nyt kivut ovat onneksi jo vähentyneet. Ovulaation...
  2. A

Ja unohdin kirjautua sisään. Annu83 siis lähetti tämän.
  3. A

@Alinna86 itsekin haluaisin "antaa luonnon hoitaa", mutta toisaalta tuntuu siltä, että jokainen mahdollisuus olisi hyödynnettävä tässä iässä. Suurin osa viime vuodesta meni yrittämällä yrittämiseen, enkä halua samaa tältä vuodelta. Helposti koko elämä alkaa pyörimään ovulaation, oireiden...
  4. A

Oliko teillä puhetta lääkärin kanssa, että saako yrittämistä jatkaa tutkimusten aikana? Raskaushan vaikuttaa ainakin noihin hyytymistekijöihin. Me ollaan nyt yritetty jatkaa elämää ihan normaalisti eli ei varsinaisesti yritetä uutta raskautta, mutta ei myöskään estetä. Ovulaation tunsin viime...
  5. A

@em85 Saatiin aika terveyskeskukseen tämän kuun lopulle, mutta vieläkin olen vähän epäuskoinen sen suhteen, että päästäänkö oikeasti tutkimuksiin. 1. ja 4. km olivat ilmeisesti liian aikaisia, mutta nyt meillä tulee 2 vuotta yritystä täyteen, joten senkin perusteella pitäisi kait päästä...
  6. A

Moikka, mulla oli onneksi tämä neljäs km tosi helppo. Vuotoa vain viikko ja nyt kaksi viikkoa vuodon alkamisesta on jo ovulaatio-oireita. Henkisestikin olo on ollut ihmeen hyvä, vaikka takapakkia voi tulla koska tahansa. Varasin kuitenkin varmuuden vuoksi ajan työpsykologilta. Tuntuu siltä, että...
  7. A

Multa on nyt otettu varmaan jo kolme kertaa nuo kilpirauhasarvot, eikä mitään häikkää ole löytynyt. Nyt sain vihdoin työterveydessä myös ferritiinin mitattua, mutta sekin oli normaali. Olisin toivonut siitä selitystä yöllisiin jalkasärkyihin, jotka toistuvat aina ennen kuukautisia, raskauden...
  8. A

Hirveätä, että jotkut ovat jopa syyttäneet tai neuvoneet. :( Itse olen kokenut asian vähättelyä, mikä ei varmasti ollut tahallista, mutta satutti silti. Tuo, että km on tabu on kyllä totta ja mielestäni todella haitallista. Olisi niin vapauttavaa, jos asiasta voisi puhua avoimemmin. 2...
  9. A

Miten rankkaa teillä on ollut henkisesti keskenmeno(i)sta toipuminen? Oletteko saaneet tukea perheeltä ja ystäviltä ja miten muut ihmiset, kelle olette kertoneet, ovat suhtautuneet asiaan? Mulle melkein rankinta on ollut se, että kukaan ei oikein uskalla/kehtaa kysyä, miten mulla menee ja monet...
  10. A

Kiitos @Shibali. ❤️ Meillä meni tosi pitkään, että saatiin päätös tehtyä, että lasta aletaan yrittämään. Silloin ajattelin, että jos ei onnistu, niin ollaan sitten kahdestaan. Ei käynyt mielessäkään, että voisi käydä niin, että raskaus alkaa kohtalaisen helposti, mutta päättyy kerta toisensa...

Yhteistyössä