Hakutulokset

1. A

Marraskuiset 2020

Onko kellään ollut flunssaista oloa nyt alkuraskaudessa? Mulla oli kipeä olo juuri ennen plussaa ja jäinkin kotiin pariksi päiväksi. Samat oireet palasivat nyt viikonloppuna ja luulen niiden osittain liittyvän raskauteen (palelu, suun kuivuminen, pääkipu) ja osittain siitepölykauden alkamiseen...
  2. A

Marraskuiset 2020

Mä suhtaudun tuohon tulevaisuuden suunnitteluun jopa hieman taikauskoisesti, kun on niin huonoja kokemuksia taustalla. Pelkään, että jos suunnittelen etukäteen, niin ei ikinä toteudu. Toisaalta olin tässä plussakierrossa visualisoinut mielessäni positiivisia raskauteen liittyviä asioita, kuten...
  3. A

Marraskuiset 2020

Ehkäpä minäkin tulen ainakin käväisemään täällä. Takana neljä keskenmenoa alle 2 vuoden aikana ja viides plussa saatu nyt tiistaina. 4+5 ilmeisesti tänään. Plussa oli haalea ja oireita aika vähän, joten varovaisen optimistisesti mennään päivä kerrallaan. Mihinkään raskaus keskusteluryhmään en...
  4. A

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

@Alinna86 Todella kurjaa, että ei vielä tärpännyt. Toivottavasti tutkimusten tulokset tuovat lisää toivoa. Meillä tulisi kohta jo kaksi vuotta ensimmäisestä keskenmenosta. On vaikea uskoa, että on mennyt niin paljon aikaa. Epätoivoiselta on tuntunut monesti. Itsehän pelkään nyt, että saan...
  5. A

@Babyfever1 Kiitos. ❤️ Toivotaan parasta. :)
  6. A

Kiitos onnitteluista! ❤️ Plussa tuntuu kyllä aina hyvältä, vaikka tietää liiankin hyvin, että ilo voi loppua lyhyeen. Noh, pitää vaan ottaa vastaan kaikki, mitä tulee. Itse voi niin vähän näihin asioihin vaikuttaa. Mies sai juuri tietää, että hänet lomautetaan tän koronahässäkän takia. Mun...
  7. A

Noniin, menkkojen piti alkaa viimeistään viime yönä ja äsken tein positiivisen raskaustestin eli olen viidettä kertaa raskaana. Aika haalea viiva, mutta aikaiset on viikotkin. Oon ollut todella ahdistunut tästä koronatilanteesta ja eilen purskahdin itkuun, kun pääministeri kertoi, että rajat...
  8. A

Mulla on enään yksi raskaustesti jäljellä, joten en ole testannut tässä kierrossa vielä kertaakaan, mutta varmaan sitten viimeistään tiistaina, jos menkat ei ole alkaneet. Ensi yönä pitäisi alkaa, jos kierto menee kuten viimeksi, mutta viimeistään tiistaina. Mulle on pari kertaa käynyt niin...
  9. A

Viimeiset piinapäivät menossa ja ensi viikko jo hirvittää. Tuntuu, että oon tän koronapaniikin kasvaessa pysynyt järjissäni mahdollisen raskauden takia, mutta mitäs sitten jos menkat alkavat ja sama kaaos jatkuu/pahenee. Lisäksi ensi kierto pitäisi varmaan pitää taukoa, koska huhtikuun alussa...
  10. A

@mimmi92 ikävää, että vuoto alkoi uudestaan. Varmaan tosi yksilöllistä vuodon kesto. Itselläni on jotenkin pyyhkiytynyt muistista, miten pitkään vuoto kesti tyhjennyksen jälkeen. Meidän piti joutua odottamaan km tutkimuksia noin 3 kuukautta, mutta saatiinkin kutsu huhtikuun alkuun. Kiva...
  11. A

@_hosuli_ Mä yritin myös päästä liian nopeasti takaisin jaloilleni ja syytin itseäni siitä, että en pystynyt olemaan "normaalisti". Kun mainitsin asiasta psykologille, niin hän huomautti, että olin tuolloin vielä akuutissa kriisissä ja niinhän se tosiaan oli. Näin jälkeenpäin tuntuu ihan...
  12. A

Mun mies ei ole näkyvästi surrut keskenmenoja. Raskaudet eivät olleet vielä konkreettisia hänelle. Tämä asia on aiheuttanut riitoja, mutta nyt alan pikkuhiljaa ymmärtämään, että monesti miesten tunne-elämä on kovin erilaista kuin naisten, mutta se ei tarkoita etteikö tunteita olisi. Niitä on...
  13. A

@Alinna86 tsemppiä piinailuun! Toivottavasti hyvä fiilis jatkuu. :) Itsekin yritän opetella positiivisempaa asennetta, ei siitä varmasti haittaakaan ole. Olin saanut Omakantaan lausunnon viime viikolla otetuista labrakokeista ja vahvistuksen, että lähete on lähtenyt km tutkimuksiin. Nyt sitten...
  14. A

@_hosuli_ olen pahoillani menetyksestäsi. Tuo alakuloisuus, itkuisuus ja keskittymisvaikeudet ovat myös mulle tuttuja. Pitää yrittää olla armollinen itselle ja toimia niin kuin itsestä tuntuu helpoimmalta. Mulla meni raskaimman keskenmenon jälkeen varmaan puolet työpäivistä googletteluun ja...
  15. A

Tsemppiä myös sinulle! ❤️ Eipä tässä auta muu kuin odottaa niitä aurinkoisempia päiviä ja yrittää samalla huolehtia itsestään. Meillä on ensi keskiviikkona ensimmäinen aika terveyskeskukseen.
  16. A

Tosi tuttuja tunteita. Itse olen "onneksi" jo sen ikäinen, että vauvauutisia ei hirveästi enään lähipiiristä tule. Yksi kaverini sai viime vuonna toisen lapsen. Hän tietää tilanteestani ja olin mielestäni ollut hänelle avoin siitä, mitä tunteita muiden raskaudet aiheuttavat, mutta hän ei silti...
  17. A

Olen pahoillani menetyksistäsi. Itselläni yleensä suru on kunnolla päässyt päälle, vasta kun fyysinen puoli on hoidettu, mutta nämä asiat ovat hyvin yksilöllisiä, eikä kaikilla välttämättä edes tule voimakasta surua, mikä on täysin ok ja hyvä asia. Itselläni mieli on yleensä pysynyt kohtuu...
  18. A

@Korallikala olen pahoillani, että päädyit tänne. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Mulla alkoi ensimmäiset km jälkeiset kuukautiset tänään, tasan kaksi viikkoa ovulaatiosta. Kierto siis palautui tosi nopeasti. Luulen, että km oli tapahtunut jo tosi aikaisin, vaikka vuoto alkoi vasta 6. viikon...
  19. A

Paljon voimia teille, joilla km on ollut fyysisesti vaikea. Itse olen päässyt ainakin tähän mennessä vielä kohtuullisen helpolla, mutta tulevasta ei voi tietää, mitä kaikkea joutuu vielä käymään läpi. On kyllä uskomatonta, mitä kaikkea nainen voi joutua kestämään fyysisesti ja henkisesti...
  20. A

@Helmiina1978 mun ferrititiiniarvo oli 65. Hienoa, että ultrassa löytyi syke. Toivotaan, että vuoto loppuu ja kaikki menee hyvin. @Zennuli Pahoittelut keskenmenosta. Se on tosi yksilöllistä ja tapauskohtaista, miten nopeasti kierto lähtee käyntiin. Mulla on parhaimmillaan tullut seuraava...

Yhteistyössä