Hakutulokset

1. E

Kesäkuiset 2023

Mie laitan viestiä jo nyt, mut liityn sit joskus ☺️.
  2. E

Kesäkuiset 2023

Mie oon taas kuullu mm. lähipiiristäkin, et ekassa ei välttämättä mitään ja sit seuraavassa hurja pahoinvointi 🙈. Miulla siis esikoinen, joka täytti viime viikolla 2 vuotta. Hänen raskaudessaan oksentelin yleensä illalla hammaspesun aikaan. Nyt taas on ollu paljon pahempaa. Eilen ja...
  3. E

Kesäkuiset 2023

Miekään en halua liittyä kun vasta nt-ultran jälkeen, ku en nyt halua varata sitä varhaisultra-aikaa. Mut kai ne voi jo tehdä/liittyä, jotka haluaa ☺️.
  4. E

Kesäkuiset 2023

No nii! Oon oksentanu tänää jo neljä kertaa 😵. Mies jätti tänää treenitki väliin.
  5. E

Kesäkuiset 2023

Esikoinen92 // 20.6. // 2. lapsi
  6. E

Kesäkuiset 2023

Oho, olipas toi miun edellinen viesti täynnä automaattikorjauksesta johtuvia virheitä. En voi edes ajatella syöväni tota voileipäkakkua tai makeeta kakkua. Kahvikin on jääny nyt juomatta. Hyh.
  7. E

Kesäkuiset 2023

Yritän täällä natustaa sattumaa, kun mikään muu ei taas tunnu käyvän. Ja tietysti tänään juhlitaan mein 2-vuotiasta 😵. Ihanaa pitää hänelle juhlat, mut pelkään et oksennan tai et posen ällöä oloa koko päivän. Ois helpompaa, jos juhlat kestäis vaan muutaman tunnin, mut ollaan jouduttu jakaa...
  8. E

Kesäkuiset 2023

Miekään en oo muistanu vastata tohon, et mitä aatteita tää raskaus aiheuttaa (en muista alkuperästä kysymystä). Oon ajatellu, et mikäli esikoinen jäis ainoaks lapseks, ni en ainakaan tällä hetkellä kokis masentuvani siitä asiasta. Siinäkin asiassa ois sikana hyviä puolia kuitenkin 🙈. Eli jos tää...
  9. E

Kesäkuiset 2023

Ja ostin muuten sit mahan kasvaessa semmoset mamma-alkkarit, ni ei enää vilkkunu maha. Yritin ost mahdollisimman vähän äitiysvaatteita, ni tää pelasti. Ei kukaan tajunnu, et ne on alushousut, jotka näkyy, vaan luulivat niiden olevan semmonen masutuubi 🤭.
  10. E

Kesäkuiset 2023

Miulla on jonku verran urheiluleggingsejä, ni ne on ollu hyvät. Sit kun ne alkaa valumaan, ni äitiyspakkauksen rukkasenpidikkeet toisesta päästä housuihin ja toisesta päästä rintsikoihin 😂. Meinasin, et lainaan vanhempien kaapista henkselit, ni saan ulkohousut jossain vaiheessa sit kans niillä.

Yhteistyössä