Hakutulokset

1. M

Lapsettomuushoidoissa olevat

Täällä siis Mariamimi, kirjautumisessa joku häikkä 🤷‍♀️
  2. M

Täällä siirryttiin uuteen kiertoon, kun vuoto alkoi dpo 18 Cyclogestin läpi. Tänään oli virallinen testipäivä ja oli tarkoitus ottaa verikoe, mutta todettiin se tässä kohtaa tarpeettomaksi. Menen huomenna jälkitarkastukseen ja katsotaan onko kroppa toipunut riittävästi tekemään PAS jo tähän...
  3. M

Onnea @RLiisukka 😍 Ihania uutisia! Toivotaan, että pieni tarraa tiukasti kiinni eikä tulevaisuudessakaan oo tarvetta hoitoihin lähteä. Oon kuullut sanottavan, että joskus se aukiolotutkimuskin voi edistää raskautumista 😊
  4. M

https://forum.vau.fi/threads/ivf-icsi-hoidot-2022.1604021/ nimestään huolimatta on edelleen aktiivinen ketju 😊
  5. M

Saattaa muuten ajankohta vaikuttaa, mulla ei ollut munasolu irronnut ja Ovitrelle pistettiin inssin yhteydessä.
  6. M

Tsemppiä piinailuun! 🤗 Me varmisteltiin inssin jälkeen vielä seuraavana päivänä, näin meillekin ohjeistettiin.
  7. M

@Mapsen mä kommentoinkin toisessa ketjussa sun kysymykseen. Täällä on hiljaista IVF:n osalta ja plussanneet taitaa vähemmän tätä lukea. Vinkkaan, että vau.fi-palstalla on aktiivinen IVF-porukka, jos vielä kokemuksia kaipailet 😊 Tuuhan kertomaan miten hoidot etenee, kun niiden aika koittaa. Mä...
  8. M

300g?!? Ihan käsittämätöntä 😲
  9. M

IVF-hoidon sivuoireet, kokemuksia?

Mulle tehtiin eka keräys viime viikolla, folleja tyhjennettiin 19. Mulla oli käytössä Menopur, Fyremadel ja Ovitrelle ja sivuoireita ei niistä ollut, muuta kuin Fyremadelissa pistoskohdan kirvely ja punoitus noin 15 minuutin ajan. Pari viimeistä päivää ennen punktiota oli aika turvonnut olo ja...
  10. M

Voi olla, että Cyclogest pitää menkat poissa ja sitä ei saa lopettaa ennen verikoetta. Tän päivän testi oli nega, mutta toisaalta vielä on aikaista ja testailut jatkuu 😅 Mä en oo normaalisti mikään innokas testailija, mut IVF-kiertoon varauduin nipulla halpisliuskoja ja ens viikolle on digi...
  11. M

Kiitos! Näin mä yritin ajatella, että syynsä tällä verikokeella on. Lääkäri ei kuitenkaan normaalisti yritä rahastaa, mm. osan labroista on kannustanut käymään julkisella rahan säästämiseksi. Nyt pyysi verikokeen heidän labrassaan tiettyyn aikaan, että saadaan tarvittaessa jälkitarkastus tehtyä...
  12. M

Huomenna ois dpo 9/pp 4 ja aloitan testailun varmaan jo silloin. Ovitrellen ei pitäis enää testissä näkyä. Verikoe on vasta dpo 18. Vähän turhauttavaa maksaa siitä ~80€, jos testit näyttää negaa ennen sitä 😮‍💨 Klinikan käytäntö ilmeisesti, tai sit meidän lääkärin.
  13. M

Saatiin lopulta yksi 6 päiväinen blasto pakkaseen. Vähän harmittaa, että kato oli noinkin suuri, mutta toisaalta onneksi tehtiin pitkä viljely ja vältyttiin turhilta siirroilta. Tässä ehkä näkyy iän vaikutus munasolujen laatuun + d-vitamiini ja ferritiinikään tuskin on vielä kohdillaan 1,5...
  14. M

Kävin tänään hakemassa 5 päiväisen blaston kyytiin ❤️ Kaikille tehtiin pitkä viljely ja kahta varhaista blastoa seurataan vielä huomiseen. Toivottavasti saadaan jotain pakastimeenkin. Virallinen testipäivä on vasta 7.10 verikokeella, mutta ihan varmasti aloitan jo viikonloppuna testailun 😂...
  15. M

Hedelmöittyneitä munasoluja oli 8 ❤️ Oon määrään tyytyväinen, koska oli tiedossa, että 17:sta kerätystä ~5 ei olleet kypsiä. En tajunnut tarkkaa määrää tänään kysyä, mutta vikassa folliultrassa isoja folleja oli 12. Nyt vaan toivotaan, että nää jaksaa kehittyä ja päästään tiistaina siirtoon.
  16. M

Äh, tsemppiä odotteluun! Kuulostaa kyllä erikoiselta noin pitkä tiputtelu. Limakalvon paksuudesta ei tosiaan pitäisi olla huolta, jos pitkästä tiputtelusta huolimatta on vielä runsaat menkat. Täällä kp 12 ja punktio takana. Saatiin 17 munasolua 🙌 Osa folleista oli tosin pienempiä, joten kaikki...
  17. M

Mä laskisin, et kp 1 on tänään. Toivotaan, et pääsisitte hoitoon jo tässä kierrossa! On varmaan mahdollista, että ovulaatio on ollut 10h positiivisesta testistä, jos oot saanut napattua plussan huipun loppumetreillä. Mulla kivut tulee yleensä seuraavana päivänä positiivisesta. Mulla ei toki...
  18. M

Mikä tilanne @Tyyn3, vastasko poli sulle? Mä kävin tokassa folliultrassa ja tilanne vaikutti ihan hyvältä. 13-18mm folleja oli noin 12 ja varattiin punktio torstaille. Tänään viimeiset Menopurit ja Fyremadelit ja huomenna pistän Ovitrellen. Suunnitelmana on siirtää 5 päiväinen alkio...
  19. M

Ehdottomasti kannattaa inssit kokeilla avoimin mielin, koska paljon on myös näitä onnistumisia 🙌 Meillä siirryttiin nopeasti IVF:ään, koska inssit todettiin aiemmin riittämättömiksi enkä halunnut tällä kertaa laittaa rahoja niihin, kun ikääkin on jo enemmän. Kaikki tilanteet on kuitenkin...
  20. M

Mullakin on tiputtelua yleensä kolmisen päivää ennen menkkoja, mutta inssikierrossa Lugestron piti tiputtelun täysin pois. Täällä kp 6 ja kävin IVF:n ekassa seurantaultrassa. Isoja 10-12mm folleja oli kasvamassa 5-7. Muutamia pienempiä oli lisäksi, jotka saattaa vielä ehtiä mukaan. Jatkan...

Yhteistyössä