Hakutulokset

1. M

Lapsettomuushoidoissa olevat

Voi ei, ymmärrän pettymyksen määrän 😣 Tuu huomenna kertomaan miltä testi näyttää. Kysy ihmeessä vielä onko tossa mitään mahdollisuutta! Meillä yksityisellä varattiin aika ihan varmuuden vuoksi IVF:n suunnitteluun jo inssin yhteydessä ja sovittiin, että soitan sinä aamuna (DPO 14), jos testi...
  2. M

Onpa erikoista, ettei 3kk nikotiinittomuudesta kerrottu aiemmin vaikka jo lähetettä laittaessa. Ja miten voikaan olla noin vähästä kiinni inssiin pääsy, voin kuvitella pettymyksen 😣
  3. M

Onnea vierailija plussasta! ❤️ Ihanaa lukea onnistumisista. @ToiveikasToivoton tsemppiä uuteen inssiin! Kannattaa kysyä irroituspiikistä, jos ovulaation tapahtumisesta ei ole varmuutta. Jaksamisesta hoitojen keskellä…Mulla toistaiseksi auttaa puolison tuki ja mieluisat vapaa-ajan puuhat, että...
  4. M

Moikka, oon hetken aikaa seuraillut taustalla ja ajattelin nyt liittyä itsekin joukkoon. Täytän marraskuussa 40 ja mies on 36. Mulla on edellisestä liitosta teini-ikäinen lapsi ja haaveena olisi saada yksi yhteinen. Esikoinen sai alkunsa luomusti, mutta raskaaksi tulemisessa kesti yli vuosi...

Yhteistyössä