Hakutulokset

1. T

Haaveena vauva 2020

Lämpö on kohonnut eilisestä asteen verran eli mulle voi päivittää tälle päivälle dpo 1 (y) Tämä taitaa olla jo yrityskerta 6, ihanan rento fiilis nyt kun on saanut omat päähänpinttymät raskautumisesta taka-alalle.
  2. T

Haaveena vauva 2020

Hei kaikki, pitkästä aikaa! :p En oo käynyt nyt täällä sen jälkeen kun edellinen kierto loppui. Tajusin että stressaan aivan liikaa kun kyttäsin kaikkia mahdollisia tuntemuksia ja aloin olla jo aivan epätoivoinen raskautumisen suhteen. Oli pakko pistää stoppi sille ja alkaa elämään...
  3. T

Haaveena vauva 2020

En vielä ole ehtinyt lukea uusia viestejä mutta mun menkat alkoivatkin vasta tänään eli nyt on vasta kp1! Tämä kierto oli 30 päivää ja luteaalivaihe sen 11 päivää.. tosin tiputtelua oli epämääräisesti koko viikon. Toivottavasti yk 6 ois nyt vihdoinkin se meidän kierto!
  4. T

Haaveena vauva 2020

Mulle voi päivittää huomiselle kp 1 Vessanpönttöön tippui klöntti. Ei kyllä vielä vuoda sen enempää, tosin pientä vuotoahan mulla on ollut koko viikon. Meditointi metsässä auttoi ja nyt olen ihan rauhallisella mielin menossa kohti seuraavaa kiertoa. Tuli sellainen oivallus että olin oikeastaan...
  5. T

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Itse olen aina olettanut sen johtuvan kasvavasta/aktiivisesta keltarauhasesta joka kehittyy munarakkulan tilalle kun munasolu irtoaa. Se saattaa kasvaa 2-5 senttiseksi joten ei mikään ihmekään jos aiheuttaa oireita ja tosiaan surkastuu pois kun menkat tulee tai jää aktiiviseksi jos raskautuu.
  6. T

Ylioppilasjuhlat, rippijuhlat...Molemmat niin tylsiä !!

Ei sinne pakko ole mennä, varsinkin kun et ole lähisukulainen.
  7. T

@Mirkkuli26 jännää! Voidaan piinaillaan yhdessä :D siis se juilinta tuntuu tällä hetkellä sellatteelta tykyttelyltä, aikasemmin viikolla oli kyllä jotain lieviä kramppeja mut nyt ei oo pariin päivään ollut. Hassua että säkin näit just silloin raskaustesti unen! Munkin testissä oli kaksi...
  8. T

Haaveena vauva 2020

Miten ihmeessä nyt multa taas tulee supervenyvää liukasta kirkasta vuotoa? Ei oo kyllä ennen tullut muuten kun ovulaation aikaan o_O pika googletus kertoo että tällästä vois tulla alkuraskaudesta? Mutta että just ennen menkkoja ei kyl käy järkeen.. Kenellään kokemusta? Onkohan mun keho muuten...
  9. T

Kaipa minäkin kirjaan tähän nykyistä piinailua kun on ollut niin vaiherikasta aikaa taas ettei uskoiskaan :alien: Tähän kiertoon otin verigreippimehun käyttöön ja limat kyllä lisääntyivät huomattavasti ja kestivät pitkään. Seksiä kolme kertaa joka toinen päivä ovulaatioon asti. DPO - 1...
  10. T

Haaveena vauva 2020

@Aluut90 oi onnea! :love: @KukkaSosuli juu onhan siinä! En oo kyllä koskaan aiemmin syönyt sinkkiä niin ei ole ollut kokemusta. Vaaleanpunaista vuotoa on nyt tullut taas runsaammin, ihme tiputtelua on ollut koko viikko.. unettomuuskin vaivaa, en ole yhtään aamuihminen mutta eilen heräsin jo...
  11. T

Haaveena vauva 2020

Ainiin, taisi muuten selvitä eilisen pahoinvoinnin ja oksennuksen syy.. Oon tässä lähiaikoina alkanut käyttää minisunin mama vitamiineja, eilen otin sen tyhjään vatsaan kun en tiennyt että siitä jotain voisi seurata enkä edes oksun jälkeen muistanut ottaneeni koko pilleriä saati osannut yhdistää...
  12. T

Haaveena vauva 2020

Aamun testi negatiivinen, eli joko kiinnittyminen on epäonnistunut tai rfsun herkkä testi on aivan paska :cautious: tiiä siitä sitten, veikkaan että se ensimmäinen testi oli viallinen kun kerta muutkin on saanut vääriä viivoja. Pitikin alkaa taas testailemaan ennenkuin menkat on edes myöhässä...
  13. T

Pahasti aliravittu pikkulapsi oli kuolla – vegaaniäiti halusi elää pelkällä ilmalla

En kyllä voi käsittää miksi ne vielä edes harkitsevat antavan lapsen takaisin noille vanhemmille tuon jälkeen :( mikään 8 viikon koeaika ei kyllä takaa yhtään sitä että vanhemmat sen jälkeen oikeasti huolehtisivat tuon lapsen ravinnon saannista oikein kun kukaan ei ole vahtimassa... Varsinkin...
  14. T

Haaveena vauva 2020

@Kiemura testaan huomenna aamulla! @Karvakorvat no jopas on törkeä viiva negaksi :cautious: oma oli kyllä samanlainen.. Miten on edes mahdollista tulla tuollainen jos sitä hormonia ei oikeasti ole läsnä? Oliko se ihan puhdas nega että tiesit että se ei voi olla positiivinen vai oisko ollut...
  15. T

Haaveena vauva 2020

Jahas, yksi hörppy kahvia ja piti juosta vessaan oksentamaan :sick: Tämä ei kyllä kuulu mun pms oireistoon.. Jos huomenna ei tuu plussaa niin yllätyn
  16. T

Haaveena vauva 2020

@ZanMa ihanaa! Paljon onnea! :love:
  17. T

Haaveena vauva 2020

Kyllä siinä vieläkin on ihan haalea viiva. Piti tosin avata muovikotelo että näkee kunnolla, sen verran haaleampi se kuitenkin on. Jos tuo viiva olisi alusta asti ollut tuollainen niin väittäisin suoraan viivanpaikaksi. Testiajalla se vaan oli niin selkeä tasaisen pinkki viiva niin toiveet...
  18. T

Haaveena vauva 2020

@KukkaSosuli Se oli sellasta pistelevää kipua joka tuntui pystysuorassa nivusesta ja häpyluusta ylöspäin. Vähän niin kuin lyhyt suonenveto ja sellatteita monta pientä 5 minuutin välillä. Ja oli tosiaan tällä kertaa selkeästi vasemmalla puolella. Kummatkin munikset mulla kuitenkin juilii ajoittain.
  19. T

Haaveena vauva 2020

@Helmiina1978 @satsuma13 oispa se tosiaan nyt sitä itseään :barefoot: Vielä en uskalla tuohon luottaa, pitää testata perjantaina aamusta! Jos tuo nyt plussa on niin sitten pitäisi olla jo vahvistunut hieman ainakin. Äää, miten tässä malttaa odottaa :ROFLMAO: Toivottavasti ei tule pettymys tai...
  20. T

Haaveena vauva 2020

@KukkaSosuli tuo on rfsun testaa varhain raskaustesti. Väittää pystyvän näyttää positiivista dpo 8 alkaen tai 6 päivää ennen menkkoja. Oon tehnyt noita aikasemmin kaksi mutta kumpaankaan niihin ei tullut minkäänlaista viivaa. Testasin dpo 6 viimeksi kun aloin epäillä oisko ovulaatio ollutkin...

Yhteistyössä