Hakutulokset

1. T

Haaveena vauva 2020

Tuli pakottava tarve pissata tikkuun, vaikka lupasin etten testaa ennen perjantaita. Mitä mieltä tästä?
  2. T

Haaveena vauva 2020

Se oiskin se toivottavin vaihtoehto! Eikös raskaana olevat saata just nähdä jotain raskausunia ennen kun edes tietää olevansa raskaana? Olin kyllä niin super onnellinen siinä unessa :barefoot:
  3. T

Haaveena vauva 2020

Tänään dpo 8 kp 27 Näin unta että tein positiivisen raskaustestin. Nyt aamulla on paljon vaaleanpunertavaa vuotoa. Pelottaa että menkat alkaa aivan liian aikasin ja luteaalivaihe jää olemattomaksi (n) tietysti tämä saattaa johtua raskautumisesta mutta luulenpa että keltarauhanen vaan...
  4. T

Haaveena vauva 2020

Huomenta, tämä aamu alkoi yökkiessä :sick: ja ahdistus iski jo heti herätessä. Tuntuu että kuitenkin nyt on vaan iskenyt pahimmat pmsät ikinä, ei mulla mitenkään voi olla raskausoireilua näin aikasin kierrossa! pms on myös liian aikasin ja liian vahvasti liikenteessä joten aivot vääntää tämän...
  5. T

Haaveena vauva 2020

Paniikissa tein jo rfsun herkän testi oikeuttaen sen itselleni "jos vaikka ovulaatio oiskin ollut useita päiviä aiemmin" :oops:Tietenkin se oli täysin nega, ei onneksi mitään viivanpaikkaa joka ois voinu sekoittaa päätä entisestään :LOL: kauhee kun oon jo nyt ihan helisemässä vaikka piinailu on...
  6. T

Haaveena vauva 2020

Omaan silmään tuo näyttää ihan plussalta! Itsekin olen saanut tuolla viivanpaikkoja mutta ne on aina ollut huomattavasti vaaleampia ja värittömämpiä. Toivottavasti vahvistuu! :love: Omasta tilanteesta: pessimistin mieli on nyt alkanut pelätä että ei nämä vuodot ja kivut nyt mistään raskaudesta...
  7. T

Haaveena vauva 2020

Nyt on alkanut tulemaan veristä vuotoa ja vatsa turposi aivan jäätäväksi palloksi :eek: rintojakin kivistelee, toivottavasti kyse on oikeasti kiinnittymisestä eikä ennenaikaisista menkoista (n) tosin mulla ei ole koskaan elämässäni ollut kierto alle 28 päivää ja nyt on vasta kp 24 :cautious:
  8. T

Haaveena vauva 2020

Noniin, nyt kaikki sormet ja varpaat ristiin että tää olis nyt vihdoin sitä itseään.. Eli tänään dpo 5, aamuyöstä en saanut kunnolla nukuttua kun vatsaa jomotteli ja pisteli ja vieläkin on vatsassa lievästi sellainen olo että menkat ois tulossa tosin eipä ole koskaan näin aikasin tullut...
  9. T

Haaveena vauva 2020

@Wintersun eikä, toivottavasti ei vuoda tuon enempää :(
  10. T

Haaveena vauva 2020

@Wintersun Ymmärrän kyllä. Me ollaan oltu ilman ehkäisyä jo vuodesta 2014, vaikkakin aktiivisesti ei edes yritetty. Seksiä meillä oli todella harvoin tuolloin mikä olikin yksi syy miksi en jaksanut pillereitä syödä plus inhottavat sivuvaikutukset. Mulla oli muutenkin vuosia sellainen lääkitys...

Yhteistyössä