Ylioppilasjuhlat, rippijuhlat...Molemmat niin tylsiä !!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olenkohan ainoa aikuinen ( jo 40 -vuotias ) joka on tuota mieltä ? ! Minusta on äärimmäisen puuduttavaa mennä mihinkään kekkereille istumaan sohvaa ja syömään jotain ankeaa känttyä. Pahimmassa tapauksessa ajaa satoja kilometrejä, tälläytyä ...ja uuh.
Ja sitten vielä lahjat mukaan !
Kalliiksi tulee eikä rehellisesti sanottuna kiinnosta sitten yhtään !
Tämä toki sarjassa kavereiden lapset ja naapurit. Suku ok koska siellä voi tavata omaa väkeään.
Taas harmittelen kutsuja, mietin rahanmenoa ja pieleen meneviä lomapäiviä kun "pitää" lähteä satojen kilometrien päähän onnittelemaan nuorta jota en oikein tunne.
Olen paha ihminen, tunnustan. Mutta en voi olla ainoa joka miettii näin, enhän..
Näin varsinkin jos huiomaan että saimme kutsun jotta tulisi porukkaa ( eli lahjoja )

vierailija
Tee palvelus juhlasankarille ja muille vieraille äläkä osallistu ollenkaan. Silloin kaikki voivat huokaista helpotuksesta; sun ei tarvitse mennä eikä ostaa lahjaa eikä syödä kuivaa känttyä naama norsun viivalla eikä juhlasankarin vieraineen tarvitse myötähävetä sun olemattomia käytöstapoja sekä tympeää olemustasi.

Win win- tilanne kaikille

vierailija
Mut tekeehän he itse kakut, juomat, siivouksen, että teillä olisi viihtyisää!! Eikö se ole parinkympin lahjan arvoista? Jos mielestäsi ei, niin jätä menemättä (y)
No ei ole.
Yksi tuttuni tekee niin että kutsuu lapsensa synttäreille välillä kuukausi virallisen päivän jälkeen ja tarjolla on jotain esim. Joulutorttuja, yksi kaupan pakastekakku. Tulee vaan mieleen että lahjoja vaan kerjätään koska ei ole mitään syytä edes kutsua niin myöhään. Sukulaiset ovat käyneet jo juhlapäivänä tai läheisenä viikonloppuna.

vierailija
Olen samanlainen. Inhoan häitä, rippijuhlia, yo-juhlia... Ei kiitos.
Suurimmasta osasta voi onneksi kieltäytyä ilman omantunnon tuskia kun ei tunne juhlittavaa kunnolla.

Tee palvelus juhlasankarille ja muille vieraille äläkä osallistu ollenkaan. Silloin kaikki voivat huokaista helpotuksesta; sun ei tarvitse mennä eikä ostaa lahjaa eikä syödä kuivaa känttyä naama norsun viivalla eikä juhlasankarin vieraineen tarvitse myötähävetä sun olemattomia käytöstapoja sekä tympeää olemustasi.

Win win- tilanne kaikille[/QUOTE. Peesaan

Yhteistyössä