Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2020

Oi, onnea paljon @pikkuhaave :love: @PumpuliNumpuli ja @minttuni mulla oli hyvin niukkaa se valemenkkojen vuoto, enemmän rusehtavaa mutta vähän muistaakseni ihan vertakin joukossa. Tuli kyllä siteeseenkin asti vähän. Mulla on yleensäkin aina pari-kolme ekaa päivää tuommosta niukkaa rusehtavaa...
  2. S

Haaveena vauva 2020

@PumpuliNumpuli suosittelen että teet testin varmuuden vuoks :) Jospa nimittäin olikin valemenkat? Mulla tuo alkanut raskaus meni just niin että oli 2 vrk niukkaa "menkkavuotoo" ja tein toisena päivänä vaan varmuuden vuoks testin kun oli tarkotus juoda alkoholia. Yllätys olikin melkoinen sit kun...
  3. S

Haaveena vauva 2020

Kiitos vinkeistä @Korallikala :love: Täytyy ottaa puheeks tuo rautakuurikin. :) Toivottavasti lääkäri vaan on sit semmonen joka ottaa mun huolet ja lapsihaaveen tosissaan ja saan kunnon lääkityksen... Muoks. Mietin itse asiassa että pitäskö varatakin aika lapsettomuusasioihin erikoistuneelle...
  4. S

Haaveena vauva 2020

@Korallikala hienot parannukset arvoissa (y) ja onnea vielä sinne :love::barefoot: saanko kysyy et millä lääkkeellä oot saanu ferritiinin noin hyväks? Mä kävin mittaan ferritiinin ja kilpirauhasarvot, ferritiini oli laskenu vähän reilu 30 kun viime syksynä oli 52, joten mietin pitäskö ottaa...
  5. S

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Hyvä @Alinna86 että viimein sait sen negan testiin ja selvyyden asiaan vaikka toki ois ollu ihana että oiskin ollu uus plussa joka ois vahvistunut.. Mutta nyt on ainakin selvää missä mennään :love: Ja mahtavaa että heti bongasit oviksen (y) Nyt sit peukut pystyyn että tärppäis teillä tässä...
  6. S

Haaveena vauva 2020

Pakko kommentoida että kiitos ihanat päivän nauruista :ROFLMAO: tuli niin tarpeeseen tänne menkkavitutuksen/masennuksen keskelle :love: täytyy niin ottaa ohjelmaan saunominen kera greipin tai punkun. :ROFLMAO: Ja oon niin messissä siinä saunaillassa :D
  7. S

Haaveena vauva 2020

Mulle voi merkata huomiselle kp2 Menkat siis alkoi eilen illalla tuhruttelulla mut tänään vasta laskisin olevan varsinainen eka päivä. Se siitä kierrosta sit. :poop: Tän kierron yritän olla tarkkailematta oireita, en tikuta ovista, yritän keskittyä ihan muihin asioihin, ja testaan vasta jos...
  8. S

Haaveena vauva 2020

Mäkin näen jotain @Haavejuttu (y) Toivotaan vahvistumista :love: Ja muillekin toivon plussatuulia :love: Mä oon jo luovuttanut sen suhteen että plussa tulis. Kierrosta näyttää tulevan nyt normaalia pidempi, tosin oireiden perusteella oviskin oli myöhemmin. Oireiden perusteella nyt ehkä jotain...
  9. S

Haaveena vauva 2020

@Korallikala kiitos kokemuksen jakamisesta, sulla on hyviä pointteja kyllä, tottahan se on, että lyhyt aika kummiskin sitä äitiyslomalla ollaan :love: Ehkä mäkin voisin lakata murehtimasta tuota asiaa kun tässä on muutenkin murehdittavaa... Vähän kyllä naurahdin tuolle että et sit sinne...
  10. S

Haaveena vauva 2020

voi ei @Alinna86 :cry: mutta jospa vain tosiaan vahvistuis hitaammin? <3 pahoittelut negoista muillekin niitä saaneille :cry: Toivottavasti vielä ehtisi muuttua plussaksi :love: Onko täällä muilla muuten elämä ns. mallillaan ja valmiina vauvan tulolle? Mua stressaa tän lapsihaaveen lisäks se...

Yhteistyössä