Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2020

Oi oi miten jännää @Hypsy <3 ihan selkeä haamu kyllä! <3 Toivottavasti siitä vielä vahvistuu :) Ja siellä myös jännää @niinaj91 , toivotaan että on ihan oikea plussa <3 Voi ei @Alinna86 , pahoittelut negasta :( Mutta jospa se vielä muuttuisi plussaksi <3 Hyvä @Kasikuus että sait jo huomiselle...
  2. S

Haaveena vauva 2020

@mandariinilohko kyllä tuossa mun mielestä näkyy vahvistumista tuossa ekassa kuvassa tön päivön ja eilisen välillä. :) ja selkee plussa mun mielestä kaikissa. Toivotaan et pian vahvistuu vielä lisää <3
  3. S

Haaveena vauva 2020

@Kasikuus mulla ei oo tollasii ollu mut plussakierrossa tuli vähän tuon kuulosia tunteita tuonne alapäähän, niin kuin joku ois tökänny puukolla tai työntäny jonkun paksun neulan läpi... yhtäkkii kun olin kävelyllä. Eli taas yks syy sulle pähkäillä tulisko sittenkin plussa <3
  4. S

Haaveena vauva 2020

sitä piti viä kysyä että koskas sitä punaviiniä kannattaa ruveta lipittään? Heti oviksen jälkeen ja joka päiväkö? :D kun tässä yritän ottaa tän kierron rennosti niin mietin et voisin tehostaa rentoutta punaviinillä, kun tuossa semmonen joululahjapullo löytyis :p
  5. S

Haaveena vauva 2020

Ja onnea paljon @mandariinilohko ja @mom_89 , niin ihanaa <3 toivottavasti kaikki menee loppuun asti hyvin <3 hmm. Mä en saa hymiöitä tällä uudella chatilla jostain syystä näkymään.. Mutta siis, mites @Alinna86 menee, maltatko oottaa testaamisessa huomiseen? Kunpa siellä vahvistuis kunnolla ja...
  6. S

Haaveena vauva 2020

Mun piti suositella just tuota Kuinka kasvattaa bebe. Itellä on se äänikirjana, mutta tykkäsin paljon, ja aattelin hommata siitä sellasen jonkun kootut vinkit kirjaversion, josta voi sit kattoo tärkeimmät ohjeet nopeemmin. En nyt muista minkä niminen se versio oli. Tuo Kuinka kasvattaa bebe on...
  7. S

Haaveena vauva 2020

@Kasikuus kiitos kun kysyit :love: alotettiin tuossa 3 päivää sitten tallettelu, eli kp 12, tänään sit taas ja vielä parin päivän välein jonkin aikaa. Mua vaan huolestuttaa kun ei oo ovislimoja vielä näkyvissä vaikka jo kp 15... Sen sijaan taas ihme tuntemuksia tuolla munasarjojen kohdalla...
  8. S

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

oi miten ihania uutisia @Helmiina1978 :love::barefoot: huh, mäkin täällä jännitin, mutta onneksi olikin kaikki hyvin :love: Oon kuullut että voi tosiaan toinen alkio tulla ulos jos olikin kaksosraskaus, se ainakin selittäis tuon vuodon. Tai oisko ollut hematooma? vai näkyyks siitä sit jotain...
  9. S

Haaveena vauva 2020

Kiitos @Kasikuus :love: Todellakin toivon että päästäis yhdessä mahdollisimman moni marraskuisiin :love: Mulla tosin jotenkin fiilis että nyt tästä kierrosta ei tärppää eikä olla ees vielä alotettu talletteluja vaikka kp 12 jo muistaakseni. Ei oo tosin olokaan et ois vielä ovis lähellä. Tänään...
  10. S

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

voi ei @Helmiina1978 :cry: Kunpa ois kuitenkin vain hematooma tai muu vuoto eikä se pahin <3 Voimia sinne kovasti, toivottavasti pääset pian vastaanotolle <3
  11. S

40 + so what, wol 14 (2019)

@Helmiina1978 kiitos :love: ja kiitos myös noista vinkeistä :love: Mulla käytössä raskausmonivitamiini, folaatti, d-vitamiini, sinkki, omega-3 (allerginen kalalle niin siks tuo) ja nyt sit tosiaan alkoi kilpirauhaslääkitys ja iltaisin vielä rautalisä 100mg. Ai niin ja greippimehu myös käytössä...
  12. S

40 + so what, wol 14 (2019)

täällä yksi toiveikas ilmoittautuu mukaan. Ikää vielä reilu kuukauden 39, mutta maaliskuussa täytän 40. Esikoinen mulla ja miehelllä haaveissa. Oon tässä nyt katunut ja sadatellut sitä että miksei me olla aiemmin tajuttu että halutaankin lapsi(a), kun nyt sitä pelkää että on jo liian...
  13. S

Haaveena vauva 2020

Juu totta tuokin. Mulle lääkäri sanoi että jos en yrittäis raskautta niin lääkitystä ei ois aloitettu, mutta tässä tilanteessa on lääkitys hyvä aloittaa jo nyt ennen raskautta ja sitten jos tuun raskaaks, nostetaan heti annosta. Hienoo et saitte jo ajan (y) Mäkin varasin just ensikäynnin...
  14. S

Haaveena vauva 2020

No huhhuh, @Tuutikki84 kyllä oot säkin joutunut oottaan aivan liian kauan että sait kunnon lääkityksen kilppariongelmiin :mad: On kyllä käsittämätöntä miks se lääkityksen antaminen on niin vaikeeta lievemmissä tapauksissa vaikka sitten taas lapsettomuushoitoja ei ees aloiteta jos TSH yli 2,5...
  15. S

Haaveena vauva 2020

@Kasikuus mulle lääkäri sanoi että lämpötilat on hyvin epävarma keino päätellä yhtään mitään koska ne vaihtelee eri ihmisillä ja vissiin eri kierroissakin ja siihen vaikuttaa niin moni asia (uni, mihin aikaan herää jne.). Se siis oli sitä mieltä että vaikka yleensä lämpötilat menee tietyllä...
  16. S

Haaveena vauva 2020

Olikos täällä joku, jolla oli kilppariarvojen kans ongelmaa vaan vähän ja sai silti lääkkeet? Mulla siis TSH 5,3 eli raja-arvon yli (pitäs olla alle 4) mutta koska t4 on vielä raja-arvojen sisällä (tosin siellä alapäässä eli huono, mut kuulemma sillä ei merkitystä), niin lääkäri oli hyvin nihkee...
  17. S

Haaveena vauva 2020

oi, ihanaa :love: Etkö oo vieläkään herättänyt miestä? :D:ROFLMAO: Mä en kyllä malttais antaa nukkua tossa tilanteessa :LOL:
  18. S

Haaveena vauva 2020

Ai niin ja onnea hurjasti @KukkaSosuli ja @Ananas90 :love::barefoot: Ihanaa saada plussia tänne, tuo itellekin toivoa :love:
  19. S

Haaveena vauva 2020

@Zennuli mulla oli keskeytynyt keskenmeno joulukuussa, ja lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen oli noin viikon vuotoa, kipuakin oli, mutta ei mitenkään sietämätöntä ja lakkasin ottamasta myös kipulääkettä aika pian koska niistä ei ollu mitään apua. Vuoto oli ehkä 4 päivää semmosta normimenkkojen...
  20. S

Haaveena vauva 2020

Voi ei, pahoittelut @Zennuli :( Toivottavasti tärppäis pian uudestaan kun oot tyhjennyksestä selvinnyt ja saisit syliin asti :love::barefoot: @Ninnanen kunpa sulla nyt tärppäis :love: Ja tuohon työhön liittyen, oon samaa mieltä @Kasikuus kanssa että ota ihmeessä työ vastaan :) Ja mun mielestä...

Yhteistyössä