Hakutulokset

1. FridaHelmi

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Ismundo Kiva kuulla, että ultrassa oli kaikki hyvin! On se niin suuri helpotus. Jännä, että teilläkin ollaan edellä kasvussa :-). Mullakin on edelleen välillä kuvotusta, etenkin jos vähänkin pääsee nälkä yllättämään. Väsyttää myös tavallista enemmän.
  2. FridaHelmi

Olin np -ultrassa, ja laskettu aika aikaistui kuudella päivällä. Mietin että miten noin suuri heitto on mahdollinen, kun siirtopäivä on kuitenkin tarkasti tiedossa? Edellinen la oli laskettu sillä alkionsiirtokaavalla. Mulle siirettiin kolmipäiväinen. Onko alkio vaan kiinnittynyt heti vai miten...
  3. FridaHelmi

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Voi ei @Sakariina , ikävä tilanne! Älä luovuta, kuukausi menee nopeasti. Mulla kanssa mogattiin hoidot omilla soluilla, ja vielä yksityisellä, jossa olisimme olleet valmiit maksamaan oikeasta hoidosta. Lääkäri ei osannut diagnosoida hiipuvia munasarjoja ja kullan kalliit viimeiset hedelmälliset...
  4. FridaHelmi

Kaksi blastoa pakkasessa on sekin hyvä!!! Toivotaan että nyt tärppää @Rusakkonen !
  5. FridaHelmi

@Ismundo Heh, en uskalla mennä puntarille... Paino noussut varmaan 3-4 kiloa kun kuvotukseen ei ole auttanut muu kuin jatkuva syöminen... Mä kans treenaan yleensä säännöllisesti, mut mökillä ei samalla tavalla voinut eikä ois jaksanutkaan. Nyt on olo varsin punkero :-). Toivottavasti tää...
  6. FridaHelmi

@Ismundo muistan, että ollaan aika samoilla viikoilla. Mulla Zumenon lopetettiin kokonaan jo viikon 9 lopussa, outoa että sen lopettamisessa on näin suuria vaihteluja. Alkoi heti pelottaa ettei vaan lopetettu liian aikaisin... Kiva, että vointisi on hyvä! Itselläni vielä ajoittaista kuvotusta.
  7. FridaHelmi

@Rusakkonen Mulle siirrettiin kolmipäiväinen, mutta hyvin pian olin jo melko varma, että oli kiinnittynyt. Lääkärin arvioimaa kiinnittymispäivää seuraavana päivänä olin jo tuntevinani oireita. Itse kiinnitymistä en tuntenut. Pidän peukkuja!
  8. FridaHelmi

Maaliskuiset 2019❤

Kiitos @SiSi90 ! Tuo valaisi asiaa!
  9. FridaHelmi

@neppari7 Kiitos kun kerroit kuulumisia! Mulla on ihan samoja tunteita. On vaikea luoda mielikuvaa lapsesta ja mulla on välillä yhä vaikeaa asian kanssa. Hyvä ystäväni on raskaana ja suren välillä sitä etten saanut lasta omilla soluilla. Mutta paljon on myös uteliaan innostuneita hetkiä...
  10. FridaHelmi

Maaliskuiset 2019❤

@SiSi90 Kiva kuulla, että siellä jo sydänäänet kuuluu! Mulla on Jumper jpd-100e -doppleri, siinä on myös sykenäyttö. En ymmärrä tosin näistä laitteista juuri mitään :-). Mistä kohtaa löysit sykkeen?
  11. FridaHelmi

@Rusakkonen Jännät hetket käsillä, hyvä määrä munasoluja :-). Hyvä että sulla riittää tekemistä h-hetkeä odotellessa. Koita olla stressaamatta, näihin asioihin kun ei voi vaikuttaa. @Sukkis Mahtavaa, että sun prosessi etenee! Vertaistuki on tässä vaiheessa kyllä tärkeää. Toivottavasti löydät...
  12. FridaHelmi

Maaliskuiset 2019❤

Hei! Onko kukaan saanut vielä sydänääniä kuuluviin kotidopplerilla? Mulla nyt viikkoja 10+ ja eilen yritin, mutta en löytänyt.
  13. FridaHelmi

@Sukkis Nostan hattua kun olet yksin tässä taistelussa! Voimia ja jaksamista. Ymmärrän hyvin ulkopuolisuuden tunteesi suhteessa pariskuntiin, mutta jos yhtään lohduttaa, niin jollain tasolla jokainen on yksin lapsettomuuden kanssa. Tietysti kumppanista on tukea paljon.
  14. FridaHelmi

Kielikysymyksestä: tiedän perheitä, joissa suomea kuultu ekat vuodet vain kotona ja silti siitä on tullut tasavahva äidinkieli. Lasta ois toki hyvä altistaa kielelle kodin ulkopuolellakin sitten kun vähän kasvaa.
  15. FridaHelmi

Ajattelen vähän samoin tukiryhmistä. En haluaisi että lahjasolualkuperästä tulisi jotenkin määräävä osa lapsen identiteettiä. Itselle verraistuki on tässä vaiheessa tietysti tärkeää :-).
  16. FridaHelmi

Kuulostaa tosi tehokkaalta ohjelmamta @Rusakkonen :)! Akupunktio on varmaan hyvä! Mun toinen sittemmin keskenmennyt luomuraskaus alkoi just akupunktion jälkeen. Se varmasti auttaa! Hyvä määrä hedelmöittyneitä munasoluja. Meillä siirrettiin kolmipäiväisiä ja oon miettinyt, et jos joskus aloitan...
  17. FridaHelmi

@Sakariina Ymmärrän hyvin että haluat pitää matalaa profiilia, itselläni oli sama. Ja edelleen pelkään menetystä. Päivä kerrallaan eteenpäin.
  18. FridaHelmi

@karhuemo75 Mahtava kuulla että kaikki hyvin siellä! @Sakariina Tsemppiä sullekin tulevaan! Milloin pääset siirtoon? Kuten Karhuemo sanoi, onnistumismahdollisuudet on todella hyvät!
  19. FridaHelmi

@Rusakkonen Hyvin kaikki menee, tsemppiä! Monta jännää hetkeä edessä :-). Mä en ollut mitenkään valmistautunut alkionsiirron jälkeiseen aikaan, vasta klinikalla kävi ilmi ettei saisi heti seuraavina päivinä kovin huhkia, esim. urheilla. Mut ihan hyvin kaikki niinkin meni :-).
  20. FridaHelmi

Onnea matkaan @Sakariina ja @Rusakkonen! Mitä kuuluu @neppari7? Paljon onnea @karhuemo75 ja kiitos tsempistä :love:!

Yhteistyössä