Hakutulokset

1. FridaHelmi

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Ymmärrän hyvin tunteesi. Synnynnäistä temperamenttia lukuunottamatta tosi moni asia ihmisessä on kuitenkin opittua. Vaikka totta kai nuo asiat mietityttävät. Itse uskon, että lapsi sosiaalistuu ja kasvaa osaksi meidän perhettä ja perimä vaikuttaa vain taustalla. Vaikeita asioita. Täällä...
  2. FridaHelmi

Ymmärrän hyvin heitä, jotka eivät kerro. Lahjasoluhoitoihin perehtyneet psykologit Suomessa neuvovat yksiselitteisesti kertomaan lapselle alusta asti lahjasolusta. Tätä perustellaan mm. tutkimuksilla, joiden mukaan avoimuus on parasta adoptiotapauksissa sillä lapset, joille oma tausta selviää...
  3. FridaHelmi

Täysin samaa mieltä @Cinnabon! Mielestäni luovuttajan motiivi on kyseenalainen jos pitää täällä huudella. Lain mukaan vain lapsi itse saa luovuttajan tiedot aikuisena jos siirto on tehty Suomessa, joten yhteydenottoyritykset puolin ja toisin tämän palstan kautta ovat myös laittomia.
  4. FridaHelmi

Huh @Rusakkonen, onpa siellä vauhti päällä. Hyvältä kuulostaa!
  5. FridaHelmi

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Ismundo Tuollainen varmasti pelästyttää pahemman kerran! Hyvä että pääset tsekattavaksi. Toivottavasti kaikki on hyvin! Tsemppiä!
  6. FridaHelmi

Maaliskuiset 2019❤

Hei! Onko teillä muilla ruumiinlämpö noussut iltaisin? Mulla ollut iltaisin palelua ja lämpö 37,1 tai 37,2. Normaalisti lämpö on mulla n. 36,6. Olen ymmärtänyt et lämmönnousu kuuluu raskauteen mut silti mietityttää. Kysyn toki myös neuvolasta.
  7. FridaHelmi

@kirsillevauva Juu, aloin miettiä että entä jos vauva on eri veriryhmää ja r-negatiivinen tai mistä ylipäätään vauvan veriryhmä tiedetään tässä tapauksessa... Kyllä sinulla varmasti on hyvät mahdollisuudet raskautua!
  8. FridaHelmi

@Rusakkonen Harmi ettei tärpännyt. Hyvä että jatkosuunnitelmat on jo selvät! Tietääkö muuten kukaan mitä pitäisi veriryhmien osalta ottaa huomioon lahjasoluraskaudessa?
  9. FridaHelmi

@Rusakkonen Toivotaan parasta! Lohdullista on, että kun lahjamunasoluhoitoja toistetaan, useimmilla tärppää.

Yhteistyössä