Hakutulokset

1. F

Toiveissa vauva 2021

@bellaella22050909, ai sullakin! Musta tuntuu, että aika moneilla saattaa heittää noi kokoarviot ja sit äidin fiilis on ollut lopulta oikeampi. Meillä muuten esikoisen kanssa sama juttu. Kuulee kaiken, vaikka just tuntuis, että ei kuuntelisi. Hiih. Olis kyllä ihana kun tietäisi mitä toivotaan...
  2. F

Toiveissa vauva 2021

@Vesinokkaeläin A-vitamiinia ei varmaan perus monivitamiineissa oli kovin paljon (toki ei kokemusta kaikista), että sillä saisi vahinkoa aikaan. Jos huolettaa kannattaa tsekata määrät. Myös raskaana A-vitamiini on ok. Mutta ei sitä, kuten mitään muutakaan kannata yliannostusta (päiväannostusta...
  3. F

Toiveissa vauva 2021

@Vesinokkaeläin ei muutettu, koska ovulaatio ja kierto oli säännölliset. Lähinnä murehdittiin siis sitä että vauvalle ei menisi ravinto tai olisi jotain muuta ongelmaa kasvussa. Syntymähetkellä mittaukset paljastuivat virheeksi. Oli ihan eri kokoinen vauva mitä odotettiin, ja kaikki hyvin.
  4. F

Toiveissa vauva 2021

@Elviira86 varmasti uusi perheenjäsen herättää ajatuksia puolesta ja vastaan. :) Meillä esikoinen on 5 ja toivonut sisarusta aina. Lähipiirissä kaikilla joilla on lapsia, on niitä enemmän kuin yksi, joten varmasti senkin takia on haikaillut oman pikkusisaruksen perään. Tämä on yksi iso syy...
  5. F

Toiveissa vauva 2021

@rosanne mulla ainakin esikoisen kohdalla raskausviikot laskettiin ihan menkkojen mukaan (tiesin myös milloin olin ovuloinut) . Sikiön kasvua seurataan ultralla ja monesti merkitää mitä viikkoja sikiön koko vastaa. Esim. Meillä esikoinen oli viikkoihin nähden pieni jos mulla oli vaikka viikot...
  6. F

Toiveissa vauva 2021

@Loree mä etin just tota eilen, mutta ei ollut. Hain nyt sit luontaistuotekaupasta. Mulla on kans ihan normi monivitamiini (sielläkin folaattia). Jostain syystä viime raskaudessa en pystynyt syömään mamavitskuja joten nyt en viiti edes ostaa niitä. @Elviira86 kiva, että täällä on muitakin...
  7. F

Toiveissa vauva 2021

@minttuni ahaa, okei! Mulla on siis sellaisia taviksia :D
  8. F

Toiveissa vauva 2021

@Päärynä5 niin jännää! Ai siinä on joku vilkkuva ominaisuuskin xD. Itsehän aloitan huomenna kokeilemaan.
  9. F

Toiveissa vauva 2021

Onneks foolihappoa saa hyvin myös monipuolisesta ravinnosta :)
  10. F

Toiveissa vauva 2021

Mä kävin eilen (teidän innoittamana) ostamassa sitä greippimehua. Nyt vain se foolihappo puuttuu. Lähikaupasta ei sitä löytynyt vaikka hyvä vitskuhylly siellä onkin. En viitsinyt lähteä minnee isoihin kauppoihin/keskuksiin nyt. Syön nyt sit macaa, rautaa ja greippiä.

Yhteistyössä