Hakutulokset

1. F

Toiveissa vauva 2021

@pumpuli1 No mihis vaunuihin/kaukaloon oot päätynyt? Joo, kyllä se kohdun kipuilu ovulaatiota enteili. Nyt aamulla tuttu pieni pistävä kipu (oikealla puolella) munasarjojen kohdalla, kuten esikoisen yritysaikaankin (silloin en ovulaatiota tikutellut). Nyt aamulla tein ovistestin, mutta...
  2. F

Toiveissa vauva 2021

Pakko tulla heti tänne pohdiskelemaan, kun nyt illan aikana alkanut erikoiset kohtukivut, ei tunnu toispuoleisilta ovulaatiokivuilta vaan koko kohdussa kipua. Tuntuu eriyisesti pahalta kun lapsi tulee syliin istumaan ja pylly painaa tonne kohtuun. Mietin, että jos kuitenkin vois olla jotain...
  3. F

Toiveissa vauva 2021

@bellaella22050909 meillä ihan päinvastoin. Mä vähemmän stressaan asioita, mutta mies sitten taas enemmän. Paljon laskelmoivampi tyyppi, mä taas en halua ajatella tai punnita asioiden negatiivisia puolia etukäteen vaan mennä fiilispohjalta enemmän.
  4. F

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus lohduttavaa tietää! Mulla vaan tyhjennysvuodon alusta jo taitaa olla 16 päivää, eli kyllä nyt viimeistään jotain ilmailua pitäis kai olla. Hitsit kun en totisesti muista yhtään esikoisen ajalta että miten mun kierto lähti silloin alussa luistamaan, että miten pitkiä kierrot oli ja...
  5. F

Toiveissa vauva 2021

Mun oli nyt pakko keskeyttää ovistestit, koska niitä ei enää ole juurikaan jälkellä :D. Heh. Laitoin kyllä jo uusia tilaukseen seuraavia kiertoja ajatellen. En ainakaan toistaiseksi ole ovuloimassa, koska paikat ei limaile eikä mitään pistelyitä munasarjoissa tunnu. Pläääh! Toivottavasti...
  6. F

Toiveissa vauva 2021

@minttuni onnea ovisplussasta, toivottavasti saitte talleteltua =) Meidän lähipiiriin ei ole vauvoja tulossa. Lähtökohtaisesti siitä syystä tänne kirjauduinkin. On jo isompia lapsi ja sitten on niitä, jotka syystä tai toisesta eivät ole vielä siinä pisteessä, että toivoisivat lapsia. Meiltä on...
  7. F

Toiveissa vauva 2021

@Vesinokkaeläin sulla menossa siellä samat metsästykset kuin mullakin! Ai onko niin että greippi voi myöhöistää ovulaatiota? @minttuni kiitos :) Tilasin mulle valmiiksi jo lisää ovistestejä.
  8. F

Toiveissa vauva 2021

@Haavelija93 kiva, että sait vihdoin kierron käynnistymään :) Tervetuloa uudet ja aikaisemmasta ketjusta siirtyneet. Kiva kun on porukkaa ja keskustelua. On tekemistä koronteeniin, kun saa täällä lueskella. Toivottavasti saadaan pian myös ketjun ekat plussat +. Ja mulla ovistesti edelleen...
  9. F

Toiveissa vauva 2021

@Päärynä5 noniin, teillä on ainakin pääsiäispuuhat jo tiedossa ;) Mä vähän luulen, että sun aika tässä ketjussa käy vähenemään päin <3 Mä olen kanssa taas ovistestin tehnyt, ja edelleen tyhjää täynnä. Mulla ne testiviivatkin on ihan haamuja vaan, eli ei ole tapahtumassa :(
  10. F

Toiveissa vauva 2021

@Päärynä5 voi juku miten kiva että sulla siellä :) -päivä lähenee. Mä oon tällä toisella kierroksella miettinyt, että en haluaisi tietää sukupuolta etukäteen, mut sit taas kun en haluaisi pukea ihan neutraaleihin vaatteisiin, niin miten sen sit sumplis. @minttuni esikoisen kohdalla oli kyllä...
  11. F

Toiveissa vauva 2021

@Enerisa3 Mulla ei ollut esikoisesta mitään toivetta, oli ihan 50-50, mutta nyt tämän toisen kohdalla toivoisin toista tyttöä. Murrosiässä ja aikuisena ihana heidän sit jakaa asioita siskon kanssa, mutta siis toki myös poika on täysin tervetullut <3 Ja täällä on taas testailtu ovista. Tyhjää...
  12. F

Toiveissa vauva 2021

Kuulostaa @päärynä hyvältä (y). Onko sulla joku sovellus tai ootko itse laskenut milloin ovulaation pitäisi olla, että tukeeko laskelmat ja testaukset toisiaan vai onko niissä eroa.
  13. F

Toiveissa vauva 2021

Tänään aamulla tein taas ovistestin. Tyhjä ympyrä tuli, kiva että osasin nyt käyttää testiä! Mä olen kyllä ollut ihan kuiva eikä mitään ovulaatio-oireita, joten voi olla että tästä kierrosta en vielä ovuloi, harmi.
  14. F

Toiveissa vauva 2021

@3milia siis ai ultriinkaan ei pääsisi :( Tosi kurja :(
  15. F

Toiveissa vauva 2021

Mitäs fiiliksiä - vaikka meille ei ajankohtainen olekaan - tuo tukihenkilön läsnöolon rajaaminen synnytyksessä/osastolla teissä herättää? Mietin itse paljon myös isän ja lapsen oikeuksia, joku mediassa kommentoikin asiaa hyvin. Itse synnytin esikoisen sektiolla ja olisi ollut kyllä silloin...
  16. F

Toiveissa vauva 2021

@Enerisa3 tiijäkkö mulla oli tuo aivan sama ajatus vuodenvaihteen lapsesta. Nyt mulla on kyllä mieli muuttunut. @3milia mulla kans sushi - ehdottomasti, ja sit graavikala sekä kahvi. Joku tais kysyä valmistautumisesta vauvaa varten. Meillä ei ole yhtään mitään valmiina. Esikoisen kohdalla oli...
  17. F

Toiveissa vauva 2021

@Zennuli mä oon syöny macaa ennen ajatustakaan raskautumisesta, mutta olen pähkäillyt että lopetan sen syömisen luultavasti raskauden ajaksi (jos niin tapahtuu), mun macassa on lisäksi muutakin :)
  18. F

Toiveissa vauva 2021

@bellaella22050909 voihan tylsyys. Jospa se kierto siitä sit tasottuu. @polu mä kans oon seurannut ja tykännyt tosta kumppanuusvanhemmat-ohjelmasta. Teiniäitejä en ole koskaan katsonut. Tykkäsin siitä erilaiset/toisenlaiset äidit sarjasta kyllä.
  19. F

Toiveissa vauva 2021

@Päärynä5 mä tein kans tähän aamuun testin, mutta siihen tuli se ''epäonnistunut'' kuva. Miksi o.O Siis ihan oikeaoppisesti mielestäni sen tein. Plääähh, noi ovistestit vaan ei oo mua varten! Kokeilen nyt huomenna aamulla taas mut kyl mä vähän ihmettelen. Yhtään ei kyllä ole ovisoloja.
  20. F

Toiveissa vauva 2021

@mimmi92 joo tämäkin vielä, että lapsi kyllä laulaisi sen ympäri kyliä. XD Mulla tosin ollut sen verran pahoinvointia, että siitä syystä ei varmaan kovin kauan pysty salata.

Yhteistyössä