Hakutulokset

1. S

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

Kiitos Pixie uudesta pinosta! Neuvolakuulumisia: Painoa tullut +326/vko (alusta 4kg) RR 127/73 Hb 120 (rautakuuri näköjään auttoi) sf-mitta 19cm syke 125-145 Neuvolatäti ei sit kyselly voimavarakyselyn perään enkä siitä itsekään maininnu kun oli niin paljon asioita muuten, kerkiihän...
  2. S

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Lokakuussa

Nyt olis äitiystoppatakki tilattu h&m:ltä. Ei ollut L-kokoa mutta toivottavasti M-koko mahtuu. Tuli postista vielä -50% alennuskuponki niin hintaa jäi vain 30€. Jospa sillä talven tarkenisi. Tosi liukasta on ulkona kun just kerkes sen verran sulamaan lumet et tuli tommonen ohut jääkerros maahan...
  3. S

Asioiden purkaminen Itse voin myös suositella lämpimästi sitä että käy juttelemassa asioista esim. neuvolapsykologin tms. kanssa. Ja minun mielestä siellä saa tilittää nimenomaan niitä arkipäivän asioista koska nehän ne ovat niitä mitkä ihmisiä yleensä kuormittavat enitan. Harmi vain että...
  4. S

Ihania uutisia Niittyvilla! Täällä ihan sydän syrjällään odoteltu miten käy, mutta onneksi kaikki on hyvin! :heart: Nopposelle voimia raskaaseen tilanteeseen, toivotaan että pystyt olemaan kotona mahdollisimman kauan ja pikkuinen ei lähtisi vielä syntymään! :hug: Täällä ilmoittautuu myös...
  5. S

KYSiin synnyttämään tammi-maaliskuussa 2013

minä vaan -84 Sinä olet päässyt jo pakkausta hypistelemään! :heart: Saitko muuten sen uuden pakkauksen, missä on se sukupuu-laatikko? Särö 21+6
  6. S

KYSiin synnyttämään tammi-maaliskuussa 2013

Täällä ollaan edelleen, ei vaan oo kummempia kuulumisia kirjoteltavana. Huomenna poksuu 22+0. Vähän on alaselkää alkanu juilimaan, heti kun maha alkoi kasvamaan selvemmin. Nyt huomaavat jo töissäkin ne jotka eivät sitä vielä aikasemmin tienneet. Muuten arki sujuu ihan normaalisti, mahaa...
  7. S

Niittyvillalle voimia! Kamalan surullista että vielä tässä vaiheessa tulee ikäviä uutisia! :'( Toivotaan sormet ja varpaat ristissä että osoittautuisi lievemmäksi kuin ensi alkuun näytti! Alaselkäkipuja alkoi tulla minullekin viikonloppuna. Käytiin maalla pikkulenkillä ja siellä kipeytyi...
  8. S

Onnea Mam_87 ultrakuulumisista ja poikalupauksesta! Minulle on tullut alusta painoa 4-5 kg vähän mittausajankohdasta riippuen, nyt on viimesen kuukauden aikana paino pompsahtanut ihan selvästi ja onhan mahakin kasvanut että kai se näillä viikoilla on ihan normaalia tuollainen painonnousu. Meillä...
  9. S

Kummeja ei olla vielä mietitty ja se alkaa olla aika haastavaa kun moni ei kuulu kirkkoon ja haluttais kuitenkin väh. kaks kummia kun esikoisellakin on kolme. Itse en kuulu kirkkoon ja olen monen ystäväni kysyessä joutunut kieltäytymään kumminpestistä ja siks en oikeen kehtaa kysyä ketään...
  10. S

Hankinnoista Muuten meillä on kaikki tarpeelinen esikoisen jäljiltä mutta turvakaukalo ostettiin kaveriltani (sama joka oli esikoisella lainassa mutta silloin kaverini ei halunnut vielä myydä sitä) Lisäks pitäis ostaa sitteri ja se toppapuku, kietaisubodeja vois katella kaupoista, ne on niin...

Yhteistyössä