Hakutulokset

1. S

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

Mahtavia masuja Mam ja Leo :heart: Tämä minun pötsi ei oo muuttunu paljookaan et taidan laittaa seuraavan masukuvan vasta 30+ viikolla :)
  2. S

Julille voimahalit, mukava oli kuulla sinusta! :) Minua harmittaa kun jää aina tuo Erilaiset äidit katsomatta. Iltaviikolla oon töissä ja aamuviikollakin jotenkin jää se katsominen. Itse muistan kans et esikoisen kans kesti ne äitiyden tunteet tulla ja sitä piti vähän niin kuin kasvaa äidiks...
  3. S

Tikuliina Voi toivottavasti tyttäresi löytyy! Hyvä kun on nykyään tuo fb, sillä tavoittaa nopeasti suuren joukon ihmisiä. Minttu_89 Voimia unettomuuden kanssa kamppailuun. Itse taistelin sen kanssa yli vuoden esikoisen syntymän jälkeen ja tiedän että ei ole todellakaan herkkua. Itseäni alkoi...
  4. S

Onnea taas hyvistä ultrakuulumisista, tässähän alkaa olla kohta kaikilla rakenneultra takana :) Nimiä tuossa just listasin ja parikymmentä pojan nimee sai kasaan mut arvaan et kun mies näkee listan niin jäljellä on ehkä pari nimee. Esikoisen aikaan ainakin oli tosi vaikeeta se pojan nimen...
  5. S

Pitäkää vain höpsönä mutta minä virittelin jo ulko(ja sisä-)valoja paikoilleen :) Pakko oli saada vähän valoa pimeyteen, satais jo ne lumet! Et kun siitä siivousvimmasta on ollut puhetta niin mulla on kyllä kans joku ihme järjestely/sisustus/siivousvaihde päällä. Hirvee tarve laittaa koti nätiks...
  6. S

Onpas täällä taas ikäviä uutisia! :( Tikuliinalle voimia, on varmasti raskasta odotusta. Mutta onneksi se on korjattavissa ja toivotaan että väliseinä edes vähän ehtisi kehittyä. Onneksi täällä Suomessa sydänkirurgia on maailman huipputasoa. HeidiHe Voimia sinullekin. Toivotaan että lepo...
  7. S

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Kuva otettu 23+6, toinen tulossa, poikalupaus.
  8. S

KYSiin synnyttämään tammi-maaliskuussa 2013

Minäpäs vinkkaan tuolla fb:n puolella ettei jää huomaamatta, on hiljentynyt tämä ketju niin ettei aina tuu täällä käytyä.
  9. S

Tässäpä laitan uusimman masukuvan minäkin, tuossa on vähän iltaturvotustakin eli ei oikeestaan oo muutosta aiempiin kuviin. Kyllä sen nyt kaikki huomaa mutta omasta mielestäni se ei ole kasvanut sen jälkeen kun pullahti esiin :) Painoarvioista Minullakin on sellainen käsitys että...
  10. S

Heräsin jo neljältä kun poika heräs itkeskelemään, tuntuu vähän vilustumisoireita olevan. Enpä sit saanu enää unen päästä kiinni niin tulin tänne notkumaan... :) Triida olit kyselly napanuorasta. Kaverillani oli esikoistaan odottaessa vain se kaksi suonta napanuorassa ja hänellä myös...
  11. S

Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

Täällä ollaan edelleen eikä oo tosiaan ollu mitään päiviteltävää niin kirjoittaminen on vähän jääny. Seuraavat etapit sokerirasituskoe 22.11. ja lääkärineuvola 29.11. Äitiyspakkaus pitäis tilata mut en oo vielä saanu täyteltyä hakemusta. Supistuksia on alkanut tulemaan herkemmin, kivuttomia...
  12. S

Huh! Tännehän on tullu hirveesti tekstiä! Kohtahan tässä putoo ihan kärryiltä! Käyn kyllä monta kertaa päivässä lukemassa mutta aina ei kerkee kirjotella. Nytkin oon unohtanu varmaan suurimman osan asioista joita piti kommentoida mut yritetään... Makeanhimo No joo, just mässytän Fazerin...
  13. S

En oo viitsiny vähään aikaan kirjottaa kun sivut on tökkiny niin paljon. Onnea kaikille teille jotka olette saaneet hyviä ultrakuulumisia! Voimia kaikille vastoinkäymisten kanssa kamppaileville, erityistsempit Julille ja pienelle potilaaalle! Ja Tikuliinalle, voi että teitä nyt koetellaan...
  14. S

Sintu - Minulla mitattiin niin että jalat oli niissä telineissä. Edellinen neuvolatäti tykkäsi mitata niin et jalat oli koukussa siinä ylimmällä askelmalla. Eli taitaa eri neuvolatädeillä olla vähän eri tyylejä. Tuskin kuitenkaan kovin monta senttiä vaikuttaa lopputulokseen. Täällä päin...
  15. S

Joo, niin se varmaan on. Onkohan fb:ssä mitään mahdollisuutta "piilottaa" sitä ryhmää johon liittyy. Voihan esim. valokuvia omissa albumeissa salata niin että näkyy vain itselle. Mut en tiedä tarkemmin kun ei oo ikinä itse tarvinnu...
  16. S

Niittyvilla Tarkoittaakohan tuo suljettu ryhmä samaa kuin salainen? Itse olen fb:ssä yhdessä salaisessa ryhmässä ja se ei näy kenellekään fb-kaverille. Sekin ryhmä liittyy just synnytykseen jota en halunnut vielä siinä vaiheessa julkistaa kaikille.
  17. S

Huh! Meinas taas haaveillessa mennä isänpäivälahjan hankinta mönkään mut onneks tänään muistin et lahja on vielä miettimättä/hankkimatta. Ensin meinasin tilata jotain esikoisen valokuvalla varustettua esim. smartphotosta mut tänään tajusin et eihän ne kerkee varmaan tulemaan ensi viikolla...
  18. S

Onpas täällä ollut ikäviä uutisia :( Tsemppiä kaikille teille jotka kamppailette vaikeiden asioiden kanssa, omat ongelmat voi kyllä laittaa lainausmerkkeihin tuollaisten tilanteiden rinnalla... Kiitos vastauksista sitä Kelan rahaa koskien, sellainen kuva minullakin oli et Kela laskee...
  19. S

Hienoa Nopponen että sait nukuttua. Itse olen myös huomannut et jos tulee pari huonosti nukuttua yötä putkeen (iltavuoroviikolla aika tavallista) niin kyllä se kroppa sit ottaa sen takasin kun siihen tulee mahdollisuus. Viime yönä nukuin kuin tukki kun takana oli pari yötä 4-5 tunnin unilla...
  20. S

Nopponen Minä olen myös kärsinyt unettomuudesta ihan viime kevääseen saakka, tosin minulla se liittyi synnytyksen jälkeiseen masennukseen mutta stressi ja ahdistus siihen käytännössä oli syynä. Jouduin syömään ihan mielialalääkettä että sain nukuttua mutta eihän niitä voi raskaana ollessa syödä...

Yhteistyössä