Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2020

Testi tehty kp 27, negaa näytti. Oli ei-herkkä testi. No, uutta testausta perjantaina ja yritän viä pitää toivoo yllä. Kun ei havaintoo koska ovis ollu niin en tiedä millon menkkojen pitäs alkaa... jos ei plussaa tuu niin tulipahan koettua varsinainen mega-valeraskausoire kierto sit... mut...
  2. S

Haaveena vauva 2020

Voi ei :( Mutta älä vielä luovuta jos ei oo menkat alkanut, joillain voi tulla plussa vasta useampi päivä menkkojen alkamispäivästä, hormonitasot kun nousee ihmisillä eri tahtiin. Ootko siis varma kuitenkin siitä millon oli ovis? Ettei voinut olla normaalia myöhemmin? Mä niin toivon että...
  3. S

Haaveena vauva 2020

Mä täällä odottelen r-testejä tänään illalla saapuvaksi kauppakuorman kans. :D Huomenna aamulla sit testaan. Jännittää. :X3: Jos ei ois niin montaa "valeraskausoireista" kiertoo takana niin oisin melkolailla varma että oon raskaana. Mutta katotaan. Eilen tosiaan talleteltiin koska oli ovisplussa...
  4. S

Haaveena vauva 2020

OI miten jännää! :love: :X3: Ei muuta kun r-testiostoksille siis :D Mä niin pidän peukkuja että oisit raskaana :love:
  5. S

Haaveena vauva 2020

Just täs mietin et pitäskö tehä kauppatilaus huomiselle ja tilata noita rfsu:ta kun niitä niin kehuttu :D:X3: edit. Tilaus tehty :ROFLMAO:
  6. S

Haaveena vauva 2020

Iik! :D mä luulen et ootan viä pari päivää ku mul plussatessa tuli viimeks niin myöhään vasta ees haamuplussa vaikka testasin herkällä testillä et turhaa ittensä kidutusta testata liian aikasin... edelleen kyl tuntuu enemmän siltä et ois ovis ku et oisin raskaana, mut toivotaan kovasti et...
  7. S

Haaveena vauva 2020

Voi apua!! ❤ Mä niiiin toivon et oisitte oikeessa ja oisinki raskaana :X3::love:
  8. S

Haaveena vauva 2020

Okei, kiitos tiedosta :love: Mä yritän malttaa mieleni :D:X3:
  9. S

Haaveena vauva 2020

Apua @Alinna86 ja @Loree mitä nyt mun päähän pistitte! :X3: pakko tehä kohta nyt sit raskaustestikin tänään viä vaik olin aatellut tehä vasta pe. :eek: mut on vaan jotenkin vaikee uskoo raskauteen ku on näitä limoja ja halujakin... mut oishan se niiiin ihanaa jos ootte oikeessa ❤:love:
  10. S

Haaveena vauva 2020

Voi ei @Titi-Love että kävi noin :cry:toivottavasti tulevassa kierrossa tärppäis pysyvästi ❤ Täällä kp 25 ja ihmetys päällä. Tein ovistestin ihan huvikseni koska on taas halut päällä ja limoja näkyvissä ja mitä ihmettä, eikös tää ovisplussalta näytä tai ainakin oo lähellä sitä? En oo siis...

Yhteistyössä