Hakutulokset

1. S

Toiveissa vauva 2021

Voi @minttuni toivon niin että teilläkin viimein se plussa tulisi, viimeistään sitten hoitojen alettua :love: Ja täällä jännätään taas @Alinna86 miten käy, käyrä näyttää niin lupaavalta! :love::X3: Ja toivottavasti muillakin tärppäis mahdollisimman pian :love:(y) Täällä menkat viimein ohi ja...
  2. S

Toiveissa vauva 2021

Mulle voi merkata tälle päivälle kp 1 Se niistä "selvistä raskausoireista" sitten. Todellakin @Millimetrii samaistun noihin romahduksen tunteisiin kun ei vaan tunnu onnistuvan vaikka kuinka ois toiveikas olo. :( Ja @Alinna86 just nää on pahimpia kun oot 100% varma että on tärpännyt, mut ei...
  3. S

Toiveissa vauva 2021

Kiitos sullekin vastauksesta, eli jännittää saa täällä :X3: Toivottavasti teillä onnistuis nyt tallettelut hyvin ja saisit plussan tästä kierrosta ja vauvan viimein syliin asti :love: Ja mä niin samaistun tuohon että olispa kelausnappi näihin ärsyttäviin piinailuaikoihin :D
  4. S

Toiveissa vauva 2021

Okei ja apua, nyt alko jännittään :love: :X3:
  5. S

Toiveissa vauva 2021

Tsemppiä sinne, toivottavasti saat lääkkeet <3 (y)
  6. S

Toiveissa vauva 2021

Pakko kysyä vielä sellaista, että onko muilla ollut oviksen jälkeen suht runsasta valkovuotoo? Kun mulla aina aiemmissa kierroissa hyvin pian oviksen jälkeen on ollu kuivaa kun saharassa ja sit vasta menkat vuotelee, mut nyt tosiaan jatkunu enemmän tai vähemmän tää valkovuoto, tänään ollu...
  7. S

Toiveissa vauva 2021

Eikä miten ihanaa @Loree ❤ Mahtavaa että kannatti piinailla ja se palkittiin noin ihanasti, onnea paljon! :love:
  8. S

Toiveissa vauva 2021

Ihania testituloksia @Vesinokkaeläin , onnea paljon! :love:
  9. S

Toiveissa vauva 2021

Kiitos tsempeistä :love: Toivotaan :) Mulla on jotenkin ristiriitaset fiilikset, toisaalta on olo että oisin raskaana mut esim. tänään aamulla ennen testiä mä tiesin että se testi tulis oleen nega, oli siitä niin vahva tunne. No, ei auta kun ootella miten käy...
  10. S

Toiveissa vauva 2021

Onpa tänne tullu viestejä paljon! En enää muista kenelle piti kommentoida ja mitä niin toivotan piinailjoille plussia ja kaikille muillekin tsemppiä ja pikaisia onnistumisia ❤ Täällä testattu tänään nega (kp32/ n.24-30). Menkat ei oo alkanu, jos ois ollu ns normikierto ois alkanu viikonloppuna...
  11. S

Toiveissa vauva 2021

Oi onnea, ihanaa!!! :love:
  12. S

Haaveena vauva 2020

Voi ei että jouduit uuteen kiertoon ja niin ärsyttävää tuo et kierto venyy ja ehtii jo innostua mut sit ne hiton menkat alkaakin :( ja kun oli viä se ovistestiplussakin. Mäkin alan kyllä epäillä että tää kierto venyy ja alan jopa epäillä et oisko se ovis sit ollu niin paljon myöhässä et ois...
  13. S

Toiveissa vauva 2021

Voi ei @Päärynä5 että jouduit uuteen kiertoon :( Toivottavasti tulevasta kierrosta sit tärppäis :love: Ja @Alinna86 hienoo että saitte asiaa tutkittua ja ihanaa ettei ollut mitään varsinaista syytä vaikka sekin on varmasti turhauttavaa et on vaan noin hiton paska tuuri... :( mä niin kannatan...
  14. S

Toiveissa vauva 2021

Täällä testattu nega. Seuraava testi sit maanantaina jos menkat ei ala viikonloppuna. Jos nää mun oireet on vaan valeraskausoireita niin tiedänpä ainakin et en enää luota yhtään mihinkään oireisiin tai tunteisiin jatkossa ja testaan vasta ku menkat myöhässä... ärsyttää kun olin päättänyt...
  15. S

Toiveissa vauva 2021

Näkyy ja ihan selkee plussa! ❤️ Onnea vielä!! ❤️
  16. S

Toiveissa vauva 2021

Oi onnea paljon @Uudarimama ❤️
  17. S

Toiveissa vauva 2021

@minttuni mä kyllä komppaan @Millimetrii että toi sun kilpparilääkityshomma on ihan syvältä. Ei tossa oo mun mielestä mitään järkee. Pystytkö tosiaan saamaan jonkun toisen lääkärin mielipiteen asiaan? Mulle itelle kävi niin, että oli tsh vaan vähän koholla, reilu 5 mutta sain sitten kuitenkin...
  18. S

Toiveissa vauva 2021

On tää kyllä mielenkiiintosta, vedän täällä aamupalaks broilerikeittoa ja salaattia. Teki niin paljon mieli salaattia että pesin ison satsin salaatinlehtiä lisukkeeks :D Ja ahmin salaattia niin kun se ois jotain herkullista suklaata, maistuu niin hyvältä, siis pelkkä salaatti :D Jos en oo...
  19. S

Toiveissa vauva 2021

Älä muuta sano! :D hitto sentään näiden kaikkien oireiden kanssa...
  20. S

Toiveissa vauva 2021

Moi kaikille! Ajattelin nyt tännekin liittyä, oon ollut tuolla 2020 ketjussa ja parhaillaan piinailut menossa, mutta huomasin lasketun ajan laskurilla että jos nyt jo tästä kierrosta tärppi tuliskin niin virallinen laskettu aika ois 1.1.2021. Eli mut vois lisätä listoille: Shibali, ya 9/2019...

Yhteistyössä