Hakutulokset

1. S

Toiveissa vauva 2021

Mä ainakin näen jotain, väristä en oikein saa selvää mut joku haamu näkyy :love: Ja menkkakivut on käsittääkseni yleinenkin raskausoire, joten hyvältä vaikuttaa. Peukut pystyssä että vahvistuu :love:
  2. S

Toiveissa vauva 2021

Voi ei @Titi-Love voimia sulle kovasti tilanteeseen! <3 Toivottavasti tulis pian selvyys mikä on, toki toivon vielä edelleen vain hidasta vahvistumista ja että kaikki oikeassa paikassa ja hyvin... <3 Muoks. me varattiin nyt sit ens kiertoon simppa-analyysi ja hoidon suunnittelukäynti, ois...
  3. S

Toiveissa vauva 2021

Okei, hyvä tietää tää! :) Mulle sanottiin tosiaan että tuplaa annos heti kun plussa näkyy, ja joku toinenkin lääkäri mainitsi että raskaudessa yleensä tuplataan annos. Mutta varmasti vaikuttaa sitten annoksen suuruus, mulla niin pieni annos kun vaan lievä vajaatoiminta, että siks varmasti mulla...
  4. S

Toiveissa vauva 2021

Älä vielä luovuta <3 Hyvin on vielä mahkuja plussaan kun ei menkatkaan oo alkaneet, täällä peukut pystyssä edelleen <3
  5. S

Toiveissa vauva 2021

Joo, mulle sanottiin et heti kun plussan saa niin lääkityksen tuplaus. :) Sit toki sitä vielä tarkkaillaan et riittääkö tuo tupla-annos mutta mulle siis nyt keväällä sanottiin noin kun alotin lääkityksen mun lievään vajaatoimintaan. Voi kunpa sulle nyt se plussa tulis <3
  6. S

Toiveissa vauva 2021

Mä kans olin tänään menossa kattoon toisenlaiset teiniäidit mutta vissiin se on vaan ruutu+:lle :( Mä luulin et ois tullu kaikille nähtäväks nyt ma. Höh. Täällä edelleen sulle pidetään peukkuja että ois tärpännyt :love: Oi, onnea plussista! :love: Täällä aika matelee... Muutenkin jotenkin...
  7. S

Toiveissa vauva 2021

Oioi @minttuni kylläpä kuulostaa lupaavalta. Kunpa viimein ois teidän kierto ja plussa pärähtäis <3 Ja @Kasikuus ja muutkin, mä oon kans aina halunnut naimisiin. Ollaan miehen kans seurusteltu teini-iästä asti, mut lähes 20 vuotta piti oottaa et sain kosinnan :D Oon vihjaillut moneen otteeseen...
  8. S

Toiveissa vauva 2021

Mulle voi merkata huomiselle dpo 0 Tänään ovistestin testiviiva yläreunasta yhtä tumma kun kontrolli, vaikka sit alareunasta ihan hitusen vaaleempi onkin, et eiköhän se ovista meinaa.:giggle: On kummiskin tummempi kun se parin päivän takanen jota pohdiskelin ja olotkin nyt semmoset et ovis...
  9. S

Toiveissa vauva 2021

Hei kiitos tästä!:giggle: Se mun eilinen vahvempi viiva oli itseasiassa melkeinpä identtinen tuon sun liuskatestin kans joka täs kuvassa. Ehkä jopa hivenen lähempänä viä väriltään kontrollia. Hmm. Täytyy nyt viä pari päivää testailla ja jos ei vahvistumisii näy niin täytynee päätellä et se oli...
  10. S

Toiveissa vauva 2021

Hmm, okei, oisko sit kuitenkin eilen ollu se plussa kun sitä piti vähän pähkäillä kummiskin et onko tasavahva vai ei... :unsure: Pitänee vaihtaa kyllä merkkiä jos noin selkeitä eroja noissa.
  11. S

Toiveissa vauva 2021

Kiitos teille @rubikinkuutio , @Zennuli , @Jusperi ja @minttuni kommenteista, kokemuksesta ja vinkeistä ovistestien suhteen :) Mulla One stepin liuskat, kuivuttuaan oli kyllä tasavahva se eilinen testi mutta sen ohjeiden mukasen ajan puitteissa tosiaan ihan hitusen haaleampi. No, täytyy nyt...
  12. S

Toiveissa vauva 2021

voi ei @Titi-Love :( Mä pidän silti peukkuja että oisit väärässä ja plussa vahvistuiskin pian ja menkat ei alkaiskaan <3 Ihanaa @Kasikuus että fiilis on hyvä silti :love: Toivottavasti nyt tuleva kierto viimein ois teidän :love: Kysymys kokeneemmille ovistestaajille: Vahvistuuko teillä...
  13. S

Toiveissa vauva 2021

Ihanaa, onnea! ❤️ Ja voi soittaa neuvolaan, meillä Espoossa ainakin ohjeena et heti kun plussa pärähtää kannattaa varata aika, sullakin kun jo useempi plussa testattuna niin siitä vaan varaamaan ❤️
  14. S

Toiveissa vauva 2021

Mä mietinkin kenen kanssa se oli kun mietittiin samanaikaista piinailua, hyvä et muistutit mua :love: jee, kivaa kyllä kohta päästä piinaileen, vaikka se onkin aina yhtä hidasta ja kiduttavaa:X3::ROFLMAO:
  15. S

Toiveissa vauva 2021

Voi ei @Alinna86 , pahoittelut negasta :( Mutta mä edelleen pidän peukkuja että muuttuis vielä plussaksi, kun oli niin lupaavia oireitakin <3 Ja @Kasikuus mä niin toivon että nuo sunkin oudot oireet johtuis vaan siitä että plussa viimein pärähtäis <3 Voi ei @Töppönen_ :( Mutta mä niin toivon...
  16. S

Toiveissa vauva 2021

Oi oi, kylläpä tänne nyt satelee ihanasti plussia, onnea hurjasti kaikille!! :love: Ja vau @Alinna86 näyttääpä lupaavalta :X3: Kunpa nyt se plussa vielä tulis sinne! :love: Ai niin, mun piti kysyä sulta että millasella annoksella ootte miehen kans ottanut sitä macaa? Kuinka paljon siis per...
  17. S

Toiveissa vauva 2021

AI niin, sitä piti kysyä että onko jollain teistä ollut veristä vuotoa ennen ovista? Tullut nyt pari kertaa pyyhkiessä vähän. Tää on taas joku ihan uus, menkat siis loppu vajaa viikko sitten... Kai mun kierto vaan on sit sekaisin... Ovistesti ei ainakaan viä plussaa näytä, vähän ehkä vahvistunut...
  18. S

Toiveissa vauva 2021

Kuulostaa kyllä ihan raskausoireilta :X3: Kunpa saisitkin plussan :love: Ja tsemppiä joka tapauksessa tulosten odotteluun :love:
  19. S

Toiveissa vauva 2021

Mulla kans taitaa olla sama vika, että ei ookaan niin käsitelty tuo keskenmeno kun luuli. Meillä ois laskettu aika ollu nyt heinäkuussa ja mitä lähemmäks se tulee, sitä enemmän tulee surua menetyksestä... Väkisin alkaa ajatella kuinka pitkällä jo nyt olis jos lapsi ois meille suotu... joten...
  20. S

Toiveissa vauva 2021

Jännää, kivaa päästä sit yhdessä piinaileen! :D Täällä kans greippimehua litkitty. En osaa vielä sanoo millon ovis, mutta varmaan joskus viikon päästä aikasintaan, veikkaisin. Mä mittaan aamulämmöt mun hedelmällisyystietokoneella (Lady Comp baby), niin sen mukaan ois ovis noin ens viikon la...

Yhteistyössä