Hakutulokset

1. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Mua kovasti hävettää tunnustaa että itse tykkäisin enemmän jos vauva olis tyttö. Mutta ihan varmasti poikaa rakastan aivan yhtä paljon... jotenkin vain sellainen hassu olo että en "osaa" olla pojalle äiti. MrsBree. vaikea on varmasti pitää painoa kurissa kun ei saa liikkua yhtään. Toisaalta...
  2. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Taavi, tsemppiä pistelyy. Mun täytyy tunnustaa että en itse itseäni kykene pistämään vaikka hoitajana olen tottunutkin neuloja käyttämään. Varsinkin tuo sormenpäähän pistäminen kammottaa....auts! Pakko toisaalta olisi pystyä jos vastaava tilanne tulisi..... D-vitamiinista, mä syön Raskaus-...
  3. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

40 ja plus 21 odottajaa Nimimerkki............monesko..........LA Surina70(40v.)........x.lapsi............23.12.2010 PS DolceVita (41)..........5.lapsi..........29.12.2010 Maikki (43)..............2.lapsi..........01/2011 Teekuppi...
  4. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Paljon onnea pikkuisesta, sela! :flower:
  5. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Kiva että oli parempi päivä, Myy. Toivottavasti vointi pysyy hyvänä, jos ei niin kerro terkkarille ja tule ihmeessä aina tänne avautumaan kun tuntuu siltä. :hug: Tosi ihanaa muuten että sulla on poikien vaatteet vielä tallessa. Tuolla toisaalla joillakin nuoremmilla odottajilla on omat...
  6. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Tänään oli sitten pakko myöntää että tarvin päikkärit, olin nimittäin aamulla herättyä jo niin väsynyt että ei meinannut tulla mistään mitään. Kävin neidin kanssa unille meidän makkariin klo 14 ja herättiin klo 17 kun mies tuli kotiin. :D Nyt saa sitten jännätä tulee kummallekaan meistä uni...
  7. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Kylläpäs mur-murillakin on ollut ikävä sairaalakokemus. :( Toivotaan että Oivikilla on kaikki hyvin ja tulisi kertomaan kuulumisia. Sain sitten vihdoin näytteen lirautettua ja myös vietyä labraan. Ylihuomenna saa tulokset, taidan soittaa terkkarille vaikka neuvolakin on aika pian eli 27...
  8. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Kyllä mä huomenna sen pissanäytteen nakkaan labraan. Saan hyvän tekosyyn mennä samalla reissulla Lastentarvikkeeseen kuolaamaan tuplamatkiksia. Mun on pakko saada ne Baby Joggerit. :ashamed: Ihan lohduttavaa kuulla että muutkin kokee odottaessaan olevansa parisuhteessa jotenkin yksin, mulla...
  9. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Tänne vaan valittamaan aina kun siltä tuntuu, Myy. Sitä vartenhan nämä paikat on että täällä saa purkaa tuntojaan; iloja ja murheita. Painosta.Täytyy sanoa kyllä että itseäni ei mitenkään hirveästi ole ahdistanut vaikka edellisestä raskaudesta jäi 10 ylimääräistä kiloa ja olen siis nyt jo...
  10. Morticia

Nelikymppisten synnytykset yleensä suunnitellulla sektiolla?

Alateitse synnytin minäkin 40v:na, 6 tunnin helppo rutistus ja tyttö oli maailmassa.
  11. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

No enhän mä sitten saanut vietyä. Piti kuskata yllättäen isompi likka hammaslääkäriin ja meni pasmat ihan sekaisin. Mun suunniteltu päiväjärjestys menee helposti raiteiltaan jos jotain yllättävää tulee, johtuu varmaan tästä mun ADHD:sta. Täytyy yrittää huomenna uudelleen. Minäkin luulin...
  12. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Liivit ostin tän hetken koon mukaan. Ajattelin että jos kovasti lihoo niin sitten voi varmaan laittaa hakasiin sellaisen jatkopalan, kupit tuntuu siltä että joustaa aika reilusti. Mulla ei tosin ihan hirveästi rinnat kasvaneet edellisellä kerralla edes maidon noustessa. Ja jos nyt käyvät...
  13. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Tosi tylsää jos on ihan vuodelepokin määrätty, Mrs Bree. :( Koithan kestää! Taavi, kyllä mulla on ennestään yksi lapsi, 1v.9kk ikäinen tyttö. Itsekin tänään kuulostelin liikkeitä, ihan kun olisin vauvan muljahtelua tuntenut hetken. Viikkoja siis nyt 13+3. Esikoisesta tuntui tosi myöhään mutta...
  14. Morticia

40+ so what wol.12

Viidenmamma, onnea hyvistä ultrakuulumisista. Tulehan nyt minun ja Taavin kanssa tuonne odottajiin kun siellä on niin mahdottoman hiljaista. Me kaivattais aikuista seuraa, ei oikein viihdytä muissa odotusketjuissa. :)
  15. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

No Taavi, sun ja mun (ja mur-murin) täytyy sitten turista täällä ahkerasti :) Jospa tuolta kuumeilijoista joku kohta plussais niin saatais lisää juttuseuraa. Kun en minäkään viihdy noissa vauvapalstan ja vauva.infon odotusketkjuissa niin hyvin. Eniten juttelen vauva.infossa Toukokouiset 2009 -...
  16. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Voi miten kurjaa Mrs Bree. Onneksi pikkuinen pysyi vielä masussa. Taitaa vaan tulla pitkät viikot jos sairaalassa joudut köllötellä. Tsemppiä! Mur-mur, mua on alkanut huimata aamuisin, päänsärkyä ollut pari viikkoa, suu on koko ajan kun beduiinin sandaali ja juon litratolkulla vettä, samoin...
  17. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Minä käyn täällä useamman kerran päivässä mutta kun ei täällä kovasti paljon muita oo niin hankala keskustella... Mä huusin nyt illalla varmaan kuutta eri kohdetta Huutiksessa, mamma- ja imetysvaatteita. Sattui olemaan isoja kokoja. Aloin vähän pelätä josko mulle iskis raskausdiabetes...
  18. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Missä muualla rupattelet, Taavi? Olis kuitenkin mukava seurata sinunkin masun kasvattelua.
  19. Morticia

40+ so what wol.12

Pikku Äiti, ihanaa, onnea plussasta! Tule tuonne odottajiin meidän kanssa rupattelemaan.
  20. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Onnea hyvistä ultrakuulumisista niitä saneille! Toivottavasti Mrs Breen pieni pysyy vielä masussa, voi kai harjoitussupparitkin olla tosi kipeitä olen ymmärtänyt. Verikokeen tulokset tulivat tänään, ei Down-riskiä. Olen todella tyytyväinen sillä yksistään ikä on sen verran korkea että se...

Yhteistyössä