Hakutulokset

1. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Voi Vatruska, suuren suuret pahoittelut keskenmenosta.:hug: Tupuna71 tervetuloa mukaan massua kasvattamaan. :) Kauhulla olen alkanut pohtia heinäkuun "synnytysruuhkia". Tuntuu olevan niin paljon heinäkuussa synnyttäviä joka foorumilla.... Olispa kamalaa jos en pääsisikään Kättärille...
  2. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

40 ja plus 21 odottajaa Nimimerkki............monesko..........LA Surina70(40v.)........x.lapsi............23.12.2010 PS DolceVita (41)..........5.lapsi..........29.12.2010 Maikki (43)..............2.lapsi..........01/2011 Teekuppi...
  3. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Mulla ei kauheasti oo hankittavaa, paitsi vaatteita, kun esikolta jäi lähes kaikki tarpeellinen. Imetystyynyn ostan, samoin tuplamatkarattaat, mutta vasta joskus ensi kesänä. Esikkoa odotellessa ostin rattaista ja kaukalosta lähtien tosi aikaisin, varmaan n. puolivälissä raskautta.
  4. Morticia

Äidit 40+

Saako tänne tulla taustailemaan vaikka vauveli on vasta massussa? On niin mukava lukea odotustriidistä lähteneiden vauvautuneiden juttuja.... Olen 42v. ja rv 14+5, ennestään on yksi tyttö 1v.9kk ja tytärpuoli 10v. SiiriS, ootko ajatellut päivisin ottaa käyttöön kantoliinaa? Esikoinen oli...
  5. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Onnea huomiseen neuvolakäyntiin viidenmamma. Mulla on toinen neuvola ylihuomenna, vähän jänskättää vaikka mitään syytä ei olis. Toivon että painoa ei olis tullut kovasti lisää (kotivaa'an mukaan ei ole tullut yhtään) ja että sydänäänet kuuluisivat.
  6. Morticia

Lapsilukumäärä "kesken", mutta ikää jo yli 30 vuotta

Eipä se elämä suunnitelmien mukaan mene joten turhan tarkkoja sellaisia ei kannata tehdä. Jos susta tuntuu siltä ett et jaksa enää vauvoja niin silloinhan sun lapsilukusi on täynnä. Voi tosin olla että nuo ajatukset on jonkinlainen puolustusmekanismi kun lasta ei hoidoista huolimatta kuulu. Ja...
  7. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Onnea Oivikille pikku Suomasta. Ja kiva kun annoit kuulua itsestäsi. :)
  8. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Hienoa että masussa oli kaikki hyvin. Hyvän kokoinenhan tuo pikkukarhunen on. Mun esikoinen oli 190g painavampi kun syntyi vk 36+4. Me tultiin just perheuinnista. Tällä kertaa mies sai yksin uittaa Ipanaa, mulla on niin hirveä päänsärky edelleen että en viitsinyt mennä altaaseen vaan...
  9. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Mur-mur, laitetaan, hyvä idea. :) Ja kiitos, toisella kolmanneksella tosiaan ollaan. Ihmettelen vain mihin se energinen keskiraskaus on hävinnyt kun ei näy ei kuulu. :) Mites muuten te, jotka olette nuorempanakin lapsia saaneet, onko paljonkin erilaista olla raskaana esim. 30v. ja 40v.? Siis...
  10. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

No meillä asustaa sitten samanikäiset neitoset, tuo miehen tytör on myös 10v. :) Viikoja ois jo 14+1. Aika menee niin kamalan nopeasti, tuntuu että justhan mä vasta plussasin.
  11. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Ai hurja, mites mä noin sekoilen... Ajattelin varmaan kun koulutuksesta puhuit että oot myös duunissa. Vaikka ihan varmasti sun kotiäitiys käy työstä. :) Minkäs ikäisiä nuo sun isommat lapset onkaan? Mä olen monta kertaa joutunut sanomaan miehelle ja tytölle ruuasta että maistakaa ja jos on...
  12. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Jaksamista pahoinvoinnin kanssa viidenmamma. On varmaan aika haasteellista hoitaa noin isoa pesuetta ja vielä käydä töissä. Toivotaan että huono olo menee pian ohi. Mukavaa ja rentouttavaa lomamatkaa Olga!
  13. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

40 ja plus 21 odottajaa Nimimerkki............monesko..........LA Surina70(40v.)........x.lapsi............23.12.2010 PS DolceVita (41)..........5.lapsi..........29.12.2010 Maikki (43)..............2.lapsi..........01/2011 Teekuppi...
  14. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Tervetuloa Vatruska! Kiva kun tulee lisää porukkaa, jospa tämä keskustelukin tästä piristyisi kun on enemmän keskustelijoita paikalla. :) Sinut saa varmaan lisäillä listalle? Jos haluat niin kerro LA. Niin ja oikein paljon onnea iltatähdestä.
  15. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Kiva kun piipahdit Pikku-Äiti. :) Toivotaan että saat ultrassa hyviä uutisia ja tulet tänne sitten ihan "virallisestikin". Jännää miten tuo kalenteri pitää paikkansa. Me äidin kanssa katsottiin toimiko minun ja sisarusteni kohdalla ja just oikein meni kaikki neljä.
  16. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Onnea hyvistä ultrakuulumisista Myy. Liiveistä... Suosittelen edelleen näitä Bravadon liivejä, eivät tosin oo mitenkään kauniit mutta älyttömän hyvät päällä. Myös täällä on ihan kivan näköisiä imetysliivejä ja -asuja.
  17. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

En minäkään jaksanu muuta kuin lisätä ikääni vuoden, näillä istukka-aivoilla ei kykene kovin monimutkaiseen ajatteluun. :D Olipa ihana aamu tänään. Neiti herää usein kiukkuisena vaikka olisi nukkunut ihan hyvän ja pitkän yön mutta tänä aamuna huoneesta kuului vain iloista juttelua ja...
  18. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

En kyllä googlettamalla löytänyt mitään muuta kalenteria, mutta löysin (ehkä) selityksen täältä..... Eli noin katsottuna eka olis ollut tyttö niinkun olikin, ja tämä seuraavakin olisi tyttö. Kiva että en ole ainoa joka toivoo pikkukakkosesta samaa sukupuolta olevaa kun esikko noin hassun...
  19. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Tarkoitatko tätä kalenteria? Mulla ei ainakaan pitänyt esikoisen kohdalla paikkansa. Mutta mulla oli muistissa toisenlainenkin kalenteri jota tutkin silloin kun odotin esikkoa, se kyllä näytti että tyttö olis tulossa. Pitääpä vähän googlettaa.
  20. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Kyllä varmaan tuollainen kokemus jättää jäljet ja saattaa hyvinkin tehdä sen että ei uskalla kiintyä masuasukkiin ennen kuin hänet saa syliin asti.

Yhteistyössä