Hakutulokset

1. F

Haaveena vauva 2020

Mun kiertopäivät on nyt menneet jotenkin listalla sekaisin. Huomiselle vois siis laittaa kp 14. En saa tota punasta väriä yhtään toimimaan... :( Tänään ovistesti jonkinverran vahvempi kun eilen. En sitten tiedä missä vaiheessa se on plussa :LOL: Talletteluja varmuuden vuoksi jo eilen...
  2. F

Haaveena vauva 2020

Mä ravaan kans vessassa tosi usein! Oon miettinyt onkohan siihen joku syy, mut ehkä mulla se vaan on et juon paljon? En kyllä tiedä onko se niin paljon. Monet varmaan luulee etoon jo raskaana ku töissäkin oon jatkuvasti vessassa. :D
  3. F

Haaveena vauva 2020

@Wintersun @bellaella22050909 kiitos avuista! Jatkan siis testailua. :)
  4. F

Haaveena vauva 2020

On kyllä paljon piinailijoita! Tsemppiä kaikille! :) Täällä joka toinen rimpuilee noiden ovistikkujen kanssa ja tuun siihen samaan porukkaan mukaan. Testasin elämäni ekan kerran ovista, aloin testauksen vasta tänään kp 12, kun yleensä kierto on 29-34 pvää, joten ovista ei ihan vielä pitäs olla...
  5. F

Haaveena vauva 2020

No niin, se vaaleanpunainen oli vaan menkkojen alkusoittoa. Tänään tulikin sitten jo kirkasta verta ihan kunnolla. Mulle voi siis päivittää huomiselle kp2. :poop: Pahoittelut myös @Kasikuus ja @Alinna86!! :cry:Voi voi.
  6. F

Haaveena vauva 2020

@Alinna86 @Hypsy Eilen oli kp 29, mut mun kierto on tosi epäsäännöllinen, joten dpot voi olla kaikkea 8-13 väliltä. En siis tikuttanut ovista. Ei ole tullut enempää vuotoa...
  7. F

Haaveena vauva 2020

Argh, pakko tulla nyt tänne avautumaan, kun alko niin jännittää. Aamulla kramppas vatsaa vahvan menkkamaisesti ja päivällä tulikin sitten jonkin verran violetin/vaaleenpunasen sävystä vuotoa. Mietin että menkat varmaan, mutta.. mittasin lämmöt ja ne on 37.2, eli oudon korkeat, jos menkat jo...
  8. F

Haaveena vauva 2020

Ihanaa kuulla näitä tarinoita, meillä on siis toivoa @Kasikuus ja muut negatestin tehneet! :) Tosin oma pää kyllä sanoo et toivo on menetetty ja kohti uuta kiertoa..
  9. F

Haaveena vauva 2020

@Kasikuus Voi ei! Niin hyvältä vaikutti!! Täällä yks kohtalotoveri, testasin kans tänään ja selkeä nega. Ihan tyhmäähän näin aikasin testailu on, kun viime kiertokin oli 34 päivää, niin jos tääkin on yhtä pitkä, ovis on ollut vasta myöhemmin ja nyt vasta dpot 7-8 paikkeilla. Tosin mun mielestä...
  10. F

Haaveena vauva 2020

Tämä! Täällä myös taas kaikki mahdolliset ja mahdottomat oireet. Pohjekramppi, huulten rohtuminen, näppyläiset nännit... ja hengästyn portaissa! Ihan varmasti raskaana! Mut vois laittaa johonkin internetkieltoon loppukierroksi. o_O

Yhteistyössä