Hakutulokset

1. F

Toiveissa vauva 2021

Tämä! :ROFLMAO:
  2. F

Toiveissa vauva 2021

Musta myös tuntuu, että mies stressaa helposti, jos tuon liikaa tätä yritystä esille, joten pidän matalaa profiilia oireiden selvittämisistä tai ovispongailuista. Toki asiasta puhutaan, kun tutkimuksiinkin ollaan menossa. Mutta muuten yritän välttää yrittämistä niin sanotusti, jottei tulisi...
  3. F

Toiveissa vauva 2021

Minä myös voisin yrittää. :)
  4. F

Toiveissa vauva 2021

Onnea plussanneille! Oli taas niin paljon viestejä etten ehtinyt ajatuksella lukea kaikkia läpi. Täällä kun on muutaman päivän tauko niin tippuu kyllä heti kärryiltä. :D Mä mittailen lämpöjä satunnaisesti kaikkien ohjeiden vastaisesti kainalosta ja iltapäivällä tai millon sattuu. Mutta lähinnä...
  5. F

Toiveissa vauva 2021

Tuolla toisessa ketjussa huutelinkin miten sun testaukset. Harmi kun tuli negaa, mut toivotaan et plussaksi muuttuu! Täällä voipi päivittää huomiselle kp 2. Sieltä ne menkat porhalsi. Onnea ekasta 2021 plussasta @Uudarimama !!
  6. F

Haaveena vauva 2020

Jos joku täällä vielä jotain listoja päivittelee, niin mut voi poistaa kans. Sieltä ne menkat laukkasi paikalle suurella volyymilla. Muutama kierto ollut tasan 29 päivää, joten ehti jo jännittää kun kierto venyi muutaman päivän. @Shibali miten sun testaukset?
  7. F

Haaveena vauva 2020

Toivotaan et sulla olis enteillyt plussaa tuo ovistesti! :)
  8. F

Haaveena vauva 2020

Toivotaan myöhäistä ovista, vaikka usko on hyvin pieni. Ei oo menkat vielä alkaneet joten toivoa on. Mielenkiintoisia nuo ovistestit kyllä, eli käytännössä eivät kerro mitään. :D
  9. F

Haaveena vauva 2020

Kiitos tsempeistä! En ole oviksesta ihan varma, ovistuntemusten/ oireiden perusteella olis nyt dpo 15 tai jopa 16. Mutta eihän niistä ikinä tiedä, voi olla ollut myöhemminkin. Ja tuo nyt oli tuollainen päivälirusta tehty testikin toki, mutta en tiedä onko sillä näin myöhäisillä päivillä...
  10. F

Haaveena vauva 2020

Plaah. Ei merkannut ovistestiin plussa mitään. R-testi niin valkoisen blankko kun vaan voi olla. Nii kuin aina. :( Menkat pitäs alkaa tänään, joten eiköhän se olis näkynyt jo. Mikähän noita ovistestejä vaivaa? Menkkoja odotellessa siis.. :poop:
  11. F

Haaveena vauva 2020

Kiitos! Tosin en oo ikinä testannut ovistestillä ennen menkkoja, että näyttääkö aina noin.. Hehe. Mut toivotaan et kumpikin ois raskaana! :)
  12. F

Haaveena vauva 2020

@Shibali täällä on nyt vähän sama jännitys. Mulla ei ollut r-testejä kotona, niin tein tän innoittamana ovistestiin ja se oli plussa! Nyt on kp 29. Pitäsköhän mennä ostaa r-testejä... Olin jo, et odotan vaan et menkat alkaa ja testaan sit ku ne on selkeästi monta päivää myöhässä, kun en...
  13. F

Haaveena vauva 2020

Ihanaa ja paljon onnea @Titi-Love ! Ja @Kasikuus kaikilla ei näy ehkä vaan vielä samassa vaiheessa testissä, joten toivoa on, kunnes täti tulee. Itsellä sun kanssa samat kiertopäivät, mut yritän säästää testailun alkuviikkoon, ellei tätskä yllätä ennen sitä. Nyt pitäs kyllä olla kyläilykielto...
  14. F

Haaveena vauva 2020

Kiva, että täällä vielä jotkut kirjoittelee ja saa jännittää plussien puolesta! Mä en koskaan tarkkaa tiedä omaa ovulaatioajankohtaa, mutta on se jo ohi. :) Raskautuminen tässä kierrossa on kyllä omalta osalta melkosen epätodennäköistä, mut toivon täällä teille plussaa peukut ja varpaat pystyssä! :)
  15. F

Haaveena vauva 2020

Mä jo myös menin tuonne 2021-puolelle, pessimisti (realisti) kun olen.. mutta pysyn nyt vielä täälläkin listoilla kun mahikset 2020 vauvaan on vielä teoriassa olemassa. Ovista odotellen viikonlopulle! Oireet on lupaavat, mulla aina rinnat kipeytyy pari päivää ennen ovista.
  16. F

Toiveissa vauva 2021

Tuun nyt tällekin puolelle kirjoittamaan. Oon ollut tuolla 2020-puolella mukana ja teoriassa tsäänssit on vielä joulukuun lopun vauvaan, mutta realiteetit kertoo et kannattaa jo ehkä tulla tänne myös... :) Eli Futurmama ya 1/2019 ja 1. Lapsi toiveissa. Nyt menossa kp 12/29-34. En vaan saa...
  17. F

Haaveena vauva 2020

@Lilmi89 I feel you. Täällä vähän samoja ongelmia. Oon jotenkin päätellyt, että kyse voisi olla jostain suorituspaineista, kun raskaus ei onnistu. Haluttomuus lisääntyy, jos mainitsen, että ovuloisin nyt tai siihen viittavaa. Oon ajatellut sitten, että parempi ehkä olla puhumatta asiasta, jos se...
  18. F

Haaveena vauva 2020

Itse sain puhelinajan HUS:Iin tosi nopeasti sen jälkeen kun lähete perusterveydenhuollosta oli lähtenyt, muuta en vielä osaa sanoa miten tästä eteenpäin. Mutta mulla on tota ikääkin kyllä jo.
  19. F

Haaveena vauva 2020

Onnea @Korallikala!! Mä joudun valitettavasti muiden mukana uuteen kiertoon, huomenna voi päivittää mulle kp2. :( En nyt saa noita värejä toimimaan, ehkä joku huomaa. :) @Kasikuus ja @Jjenn täällä alkaa myös yk14.. Sitä kohti siis.
  20. F

Haaveena vauva 2020

Kiitos!! :)

Yhteistyössä