Hakutulokset

1. M

Mä en voi uskoa että löysin ja sain sen <333333 (Kuva)

Kyllä hyvin menee kun panostan siihen ja noin vuoden päästä saadaan lanseerattua tuotteet, siihen panostan kans kovasti ja yks vastaava yritys toimii hyvin ulkomaailla missä eri tuotekategoria :). Sinulle tuskin tuttu mikä on täysin oma brändi ja kuinka paljon se vaati! Voit nauraa ja linkittää...
  2. M

Ei yhtään laskua Ulosotossa :giggle:! Eikä toistaiseksi tuu, taas puolet hoidettu enää 480.000 ei oo vaan 185.000 enää, lyhyt matka...edes perinnässä en ole pöh! Mutta who know elämä tuo yllätyksiä ehkä joskus olen, ei ole kristallipalloa kuinka menee, parhaaks aina yritetään. Niin kuin...
  3. M

Miks valehtelet ei mun firma missään trattalistalla ole :ROFLMAO:
  4. M

Tuplat mitä kaupassa kun on harvinainen enkä saanut millään tätä Espalta, Italiasta, Saint Tropezista kaikki kokeiltu... Toivottavasti kesällä laihdun niin pääsen sitten käyttää tätä... nyt vast pari vkoa dieetillä vain 3kg lähti vielä 17kg että olen minä itse ja treenit, tänään vaan pakko...
  5. M

Annatko osoitteen haen sitten muutama lisää vaikka kouluun lapsille
  6. M

Tässä on näköjään toinen järjen jättiläinen. Tiedätkö mitä edes on konkurssi? Mulla 12v yks ja sama yritys tmi sekä 2 osakeyhtiötä sekä 1 firmaa ulkomaailla. Mä vaihdan alan kun ei enää kannata mutta tmi llä hankala konkurssin tehdä. Ehkä korkeintaan henkilökohtaisen...
  7. M

Se on hieno muovi :X3:
  8. M

Ja arvaa tätä mallia ei oo kun olin pe:sick: halusin tummat tai vaaleat, löysin multicolor
  9. M

Tajuatko sä sen että mitä vekkokaupassa löytyy heti ei tarkoitan että Espalla on ei ne kerro määriä missä mitä on :ROFLMAO: mutta sun kanssa on hankala kun et tajua tuntu koko LV touhusta mitään! Muista että valikoima muuttuu kokoajan! Varasto voi olla nollalla silti ne pitää omassa jos joku VIP...
  10. M

Haha, siellä ei todellakaan näy mitä ja missä varastossa on nyt kiitos ja repesin :LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL:
  11. M

Tarkoitat varma Monogram Miroir? Ei ole samanlainen ei ei, aivan täysin erilainen se on :geek:, mulla joskus oli kultainen Miroir ja kyllä näihin naarmuja tulee, juuri Miroir mallin tarkoitan
  12. M

LV liike kiinni tänään :ROFLMAO: eikä se aamullakaan ole ikinä auki. Sekä en tiedä miks pitää potaska toiselle puhua?
  13. M

Moikka! Mä itse asiassa kaikki Speedyt myin pois mä aloitin keräillä Keepallit vauhdilla. Sekä muut erikoisuudet mun juttu, City Steamer, bumbagit, erikoiset reput, sisustus ym... Sun pitää olla todella varovainen jos haet jonkulta laukun, on paljon feikkiä liikkeellä, halpaa hinta ei myöskään...
  14. M

Hauska video paitsi sen koko kyllä 50 :giggle:
  15. M

Jos 8 kk metsästän se on niin harvinainen että hyvä että ees Rihanna on sen saanut reps, itse olen VIP ja saan kaiken mutta sen en millään saanut, onneks joku Suomesta löytyi kenellä personal shopper joka hänelle se saanut ja mäkin sain, tuli vain paljon paljon kallimmaaksi kun ovh mutta se olo...
  16. M

Mun nimi kirjoitettu väärin :-((((((

Missä :ROFLMAO: taasko? Linkki
  17. M

Pöh, tutkimuksen mukaan parhaat vanhemmat kiroilee ja mä kiroilen joka 5min 5 eri kielellä :ROFLMAO:. Miksi vitussa, joku vittu pahaa sana? :geek: Kaikki sen tietää kuitenkin :ROFLMAO: sanan siis. Ihmettelen että mun lapset ei kiroilee yhtään vaikka minä kiroilen jatkuvasti, heille se jotenkin...
  18. M

Se on mun esikoisen juoma :LOL: Tässä on mun, no sugar, en vaan jaksanut juoda loppuun...
  19. M

Mä sanoin Strabuckilla että olen Louis Vittuun kun kysyivät millä nimelle laitetaan ja he pisti Louis Vitton, juomat jäi juomatta sitten, kirjoitusvirheiden takia :( :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
  20. M

Limeeeeee se on vaan ihana

Mihin sä kuitin tarvitset? Iso summa? No ei kuule ole, juuri tällaiset laukut ovat halvimmasta päästä...ja ostin vain sen ja puhelinta varten sellainen muovinen jutska että voi käsissä kantaa, en tiedä edes minkä niminen se on Suomeks. Mutta tämä, aika hot tuote, vain 2 tullut Suomeen, mulla...

Yhteistyössä