Hakutulokset

1. M

Limeeeeee se on vaan ihana

En kerke kun olen Hki ssä. Tai ehkä en halua lehteen taas :ROFLMAO:, vitsi vitsi, aivan sama mutta tosissaan Hkissä pakko olla joka päivä nyt.
  2. M

No mä elään vain autossa :ROFLMAO:
  3. M

Ei olekaan lime mutta limeks sen kutsutaan silti :X3:
  4. M

Mihin? :ROFLMAO:
  5. M

sain vihdoin repun ko sarjaan vielä Keepall odotan :barefoot: vihdoin nämä ihanat värit so in!
  6. M

Olen nyt tuulipuku****a (kuva ;-D)

Kaverit hehe....mun lapset kyllä
  7. M

Myyjä kutsui sen kans tuulipuvuksi tai hän siis totesi että tuulipuku taas muodissa :ROFLMAO:, kyllä se on sadetakki, se on jotenkin kivaa, ainakin työmaalle just keltainen väri käy kun lähden työntekijät katsomaan...tästä kuitenkin tulee enemmän japanilais tyyli mieleen. Esikoinen ihastui tähän...
  8. M

Puma RS X Toys Mtv, miksi naisille ei löydy

kokoa vaan miesten koot joka paikassa myynnissä, onko edes Mtv tehty ollenkaan naisille? Onko joku tietoinen :confused:? Vai olenko mä liian myöhässä näiden suhteen? Kai joku täällä tietoinen tästä, kun kuitenkin nyt yks linja, kaikki vaan pitää lenkkareita
  9. M

Kyllä kengät on aina Louis vittuunnia :cool:, kun ei kehta muuta norsujalkoihin laita...
  10. M

Voi kamala kun sain +20kg ja pikkasen turvotusta :ROFLMAO:! Joka saa helposti pois kun taas ottaa itseni niskasta kiinni. Ihmettelen näitä haukkujija, mikä paino heillä mahtaa olla? T. Ylpeä omasta kropasta jopa nyt, kun olen 5 lasten äiti, koht 34v en omista yhtä ryppyä ja Alkosta kysytään...
  11. M

Se johtuu lääkkeistä jotka stressin popsin koska lihonnut lyhyessä ajassa kans 20kg, mutta nyt lasken lääkityksen step by step kun en jaksa stressata ja sain pelastettua itseni ulosotosta koska 24/7 työllä saa vaikka mitä tai ainakin toivon kaikki menee okoo :geek:, aamulla vielä alhaalta jalat...
  12. M

Kävin jo lähikaupassa fatboy sängyn hakemassa koiralle takin kanssa eli menin ihmisten ilmoille ja kallis se ei oo 119,- tai jotain sinne päin vaan
  13. M

oli pakko hakea Makia X Moomin :ROFLMAO: mut kun se on kivaa, trokkasin kaikki puvut lapsille ja mulle sekä t-paidat :LOL: osan mäkin käyttää tuulipukuja
  14. M

Super nopea apua AIDOT Helmet, korut...esikoisella synttärit

Mä muistan sen ajan kun Glitteri rantautui tänne oli ainakin vaaleanpunaiset helmet in. Mä vaan kerran ostanut Glitteristä jotain ja sekin oli silloin kun oli 3 lasta, oli vaan pakko hommata sellaiset isot aurinkolasit ketjulla Johanna T. juhlaan...
  15. M

Kuka lähtee kouluun helmien kanssa tai vaikka Chanel tyylisenä :ROFLMAO: olisi muutenkin aika hankala elää noin, menisi aika paljon aika siihen pelkästään pukeutumiseen, me kun osallistumme paljon tilaisuuksiin missä hupparit olisi outoa käytä. Nyt repesin täysin pysyy länsimaisessa...
  16. M

Ja lisäys korun mitä saan ei maksa kuin 250,- minulle, kiitos ihanalle kaverille, vaikka arvo on jotain muuta, kun tahitiene korut toiseks kallimaat ja aitotodistus sekä arvo löytyy, mutta kuvan vielä pitää nähdä.
  17. M

Pöh en pitänyt koulusta pois vaan hän oli kipeä mutta tuli mun kanssa ja teki hyvä, se oli ennen synttäreitä lämmittely ja pidän ko laukun kans se on vähän niin kuin 50/50 niin kuin kaikki muut vaatteet ja laukut...
  18. M

Aika vanhanaikainen ajatus jo että vain mummot pitää helmet, tiedättekö edes miksi näitä näkyy mummolla eniten? Ne mummot joskus olivat nuoret ja kauniit kun helmet oli ostettu, se oli silloin haluttu lahja koska sen oli hankala saada ko jalokiven, mutta timantit oli myös täysin mahdottomuus...
  19. M

Ei se mikään sijoitus, voi sitten jo heti kävellä Glitteriin ja ostaa muuta. Mulla tarkoitus antaa sijoituksena. Löysin eilen mun kaverilta juuri tahitien kivet ne tummat, se on tällä hetkellä panttilainamossa ja saan kuvat tänään ja jos pidän saan ostaa pois. Ja hän osa arvosta hän on 14v...

Yhteistyössä