Hakutulokset

1. V

Haaveena vauva 2023

Kiitos digistä vastaaville. 🤗 Mulla on siis epäsäännöllinen kierto, ja metsästän ovista. Tänään oli vähän tummempi viiva, joten ehkä se sieltä kohta tulee! Nyt menossa kp 15 ja viime kierrossa ovis oli kp 18.
  2. V

Haaveena vauva 2023

@J-Annika Voi ei 😭💕 Te jotka testaatte ovulaation digitestillä, niin ootteko seurannu niitä viivoja? Vahvistuuko ne, vai mitä niille tapahtuu, pystyykö niistä ennustamaan mitään? 😁
  3. V

Haaveena vauva 2023

Kohta vaatisi kyllä jo plussa-aaltoa, kun nyt on niin paljon negaa negan perään. 😔 Täällä kp 12 menossa ja aivan sairas väsymys. En tiedä johtuuko sairastamisesta vai oviksen lähestymisestä. Joku muistikuva on, että samaa oli viime kierrossa, mutta en oo merkannut Flohun ylös. 😱😅 Tai...
  4. V

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  5. V

Haaveena vauva 2023

Mä tilasin Kotitestiltä digi ovistestin. Päätin viime kierron lopulla, että jos ei tärppää, niin en osta lisää ovistestejä. Ovis tulee, jos tulee ja kivuista sen kyllä tunnen. Noh.. tässä se taas nähtiin. 🤣
  6. V

Haaveena vauva 2023

@Mimerkki pahoittelut 😪💕 @J-Annika Onnea! 😍
  7. V

Haaveena vauva 2023

@J-Annika jotain sieltä pilkistää 🤩
  8. V

Haaveena vauva 2023

Alkoipa monella uusi kierto tänään. 😬 Tsemppiä kaikille, mennään yhdessä rytinällä sitten elokuisiin. 💕
  9. V

Haaveena vauva 2023

Tänään just aamulla testasin kn, ja oli tosi ylhäällä ja kova. Mutta niin se vaan yllätti ja 3h siitä alko menkat. 😰 Eli mulle voi merkitä tälle päivälle kp 1/ ? En mä enää tiedä mikä mun kierron pituus on, kun aiemmin ollut 32-37, ja nyt olikin 26. Luetaalivaihe jäi ihan super lyhyeksi. 😭
  10. V

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  11. V

Haaveena vauva 2023

Mulla kans nyt tuntui vasemmalla puolella ovis ja niin myös viime kierrossa. 🤔 Tätä ennen kun oli oikean puolen vuoro, niin en tuntenut ollenkaan ovista, eli onko nyt vasuri ottanu tässä kierrossa oikeankin muniksen hommat itelleen. 🤣
  12. V

Haaveena vauva 2023

Just äsken luin jonkun asiantuntijan kommentin, että lasta yrittäessä pitäisi harrastaa seksiä kaksi kertaa viikossa. 😅 Oon ite kuitenkin itse siinä uskossa, että paras tahti olis joka toinen päivä, ja vissiin paras päivä ja -2. 🤔
  13. V

Haaveena vauva 2023

@Mamiks 😔💕 @Sanelma_ No kyllä sieltä jotain pilkistää 🤩 Toivottavasti vahvistuu! Oon luonu itelleni ihan liian paljon toiveita tähän kiertoon, vaikka simpat lähetettiin matkaan liian ajoissa. 😅 Jos menkat alkaa ens viikolla, niin tiputaan korkeelta ja kovaa. 🙈 Alavatsa juilimiset, lämmöt ok ja...
  14. V

Haaveena vauva 2023

Tervetuloa @Xelda ja @Charppaliini ! Lisäsin teidät listalle 😊
  15. V

Haaveena vauva 2023

Tänään on ollut vasemmalla muniksissa ja kyljessä iltapäivästä asti kipua. Välillä tuntuu tosi kovaakin ja kyljessä on joku pistokohta tossa suoliluun yläpuolella. Yhtä ylös tuli oviskivutkin. Nostaa taas vähän liikaakin toiveita, vaikka dpo 5 vasta tänään. 😶
  16. V

Haaveena vauva 2023

17. V

Haaveena vauva 2023

@Tiukuna Ehkä hyvällä mielikuvituksella saa jotain näkymään, mutta kyllä mä sanoisin myös, että ovat negoja. 😊 Jos huolettaa kivut, niin soittelisin itse varmaan terveyskeskukseen tai neuvolaan, kumpi sitten on oikea osoite. 🤔
  18. V

Haaveena vauva 2023

Mulle voi laittaa listalle DPO 5. Saa nähdä onko raskauteen mahiksia, kun talletteluja oli -3. Viimeksi raskauduin -2 touhuista, eli 🤞. Ovulaation jälkeen alko hirvee pääkipu, panadol auttaa, mutta heti kun lakkaa vaikuttamasta, niin jatkuu taas. Tätä on nyt ollut siis perjantaista asti. 😪...
  19. V

Haaveena vauva 2023

Eilen ei tosiaan enää mitään kipuja ollut, tänään nous lämmöt. Mietin oisko se nyt sitten dpo 1 vai 2 🤔 Eihän sillä muuten mitään väliä oo, mutta tietää millon alkaa testailemaan. 🤣
  20. V

Haaveena vauva 2023

Lataat kuvan aijaa.com sivulle ja sieltä lisäät vaan sen kuvan linkin tänne. 😊

Yhteistyössä