Hakutulokset

1. V

Haaveena vauva 2023

En oo tottunu tälläseen. 🤣 Mulla ei oo ollu nyt eilisen jälkeen mitään kipuja.
  2. V

Haaveena vauva 2023

@Millis86 Toivottavasti vahvistuu 😍 Meillä mies huomaa oviksen tulon mun kosteustasapainosta. 🤣 En taas tajua tätä mun kiertoa.. Jäätäviä limoja ollut viikon ajan, yleensä ne kestää 5vrk ja sitten ovis. Nyt sain tiistaina ovistestiin posin, illalla kipuja vasemmalla puolella, vaikka tässä...
  3. V

Haaveena vauva 2023

Moni jo loppupäässä kiertoa, saataispa kunnon plussa aalto. 😍 On: Melko kovia tuikkauksia tulee tonne oikealle muniksiin, tai tullut tässä pari päivää. En muista, että muissa kierroissa tässä yrittäessä olisi ollut tällästä. Sieltä on varmaan munarakkulan mukana lähdössä koko munasarja. 😂🙈
  4. V

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  5. V

Haaveena vauva 2023

Minun silmään näyttää ainakin tummuneen 😍
  6. V

Haaveena vauva 2023

@Xelda Tervetuloa mukaan! Mä just alotin taas tässä kierrossa Macan jauheena, kun haluaisin aikastaa ovista ja saada jonkun tolkun tähän kiertoon. Nyt siis kierto saattaa olla jotain 28-36 vrk välillä. Ovis loikkii sit siinä mukana ja luteaali vain 10-11vrk. Viime kierrossa ovis oli kp 21. Nyt...
  7. V

Haaveena vauva 2023

Onnea @Paatuska 🥰 Joku kyseli lämmöistä, mulla tippuu lämmöt 1-2vrk ennen menkkojen alkua. Joillainhan tippuu vasta kun menkat on jo alkanut. Meillä ei mies syö mitään vitamiineja tai lisäravinteita, en ole edes ehdottanut, koska ei kuitenkaan niitä muistaisi popsia. 🙈 Pitäisi oma kierto saada...
  8. V

Haaveena vauva 2023

@Mirkkuli26 Onnea! 🥰 @eeveon pahoittelut 😭💕
  9. V

Haaveena vauva 2023

Minäkin nään @Mirkkuli26 testeissä jotakin 😍 Mäki harrastan tätä yöhikoilua, mutta se taitaa mulla liittyä luteaalivaiheeseen. Tai ainakin se alkaa lähes heti ovulaation jälkeen. Täytyyki nyt tässä kierrossa tutkia asiaa tarkemmin. 😅
  10. V

Haaveena vauva 2023

@Joskus_ Itellä on myös raskausaikana terveysongelmia, mutta vaikka se raskaus rv 25 jälkeen on tuskasta, niin silti sitä aina vaan haluaa lisääntyä. 🙈 Kp 4 menossa, en jaksais enää odottaa loppukiertoa. 🤣

Yhteistyössä