Hakutulokset

1. S

Toiveissa vauva 2021

Se on niin hailura että ei sitä saa kuviin ees :D Mut voin yrittää...
  2. S

Toiveissa vauva 2021

Apua! :eek: En sit malttanut olla jo tänään tekemättä raskaustestiä, tosin päiväpissasta ja olin juonutkin aika paljon joten ei varmaan luotettavin.. Ja nyt vasta jännittääkin.:eek: Tuleeko RFSU:hun helposti viivanpaikkoja???? Testiajalla en oikein nähny mitään kun siinä oli tosi pitkään sitä...
  3. S

Toiveissa vauva 2021

Oho @Alinna86 :oops: nyt sä sait mun toivon taas nouseen. :X3: Pakkohan tässä tosiaan on testailla parin päivän välein kunnes ne menkat alkaa. Pää on ihan pyörällä mitä täällä tapahtuu.o_O Meil on seuraava reissu ihmisten ilmoille tiedossa vasta heinäkuussa, mennään vanhempien kans mökille...
  4. S

Toiveissa vauva 2021

Mä täällä pidän peukkuja et nyt ois viimein se teidän kierto <3 Ainakin lupaavalta näyttää :love: Peukkuja täältä myös kaikille muille piinailijoille! :love: :X3: Nyt jo vähän parempi fiilis tästä oudosta kierrosta huolimatta. Onneks mul on se lääkäri varattuna tässä kuussa niin voin sit...
  5. S

Toiveissa vauva 2021

voi ei @Zennuli oon niin pahoillani :( Mut voi poistaa piinailijoista. Mutta kiertolistalla siis pysyn edelleen noissa päivissä kuin oonkin. En tiedä yhtään nyt miten tää kierto menee mut luulen et menkat alkaa reilusti myöhässä ehkä vajaan kahden viikon päästä. Eli kai se eka ovisplussa 2...
  6. S

Toiveissa vauva 2021

Tervetuloa kerhoon :D tosta oireesta en oo kuullukaan :unsure: Mulla tänään ollu myös jotenkin outo ja vähän huono olo, väsynyt, ja kuumeinen olokin jatkuu... Salaattikin haisi jotenkin kauheen voimakkaalle ja pahalle vaikka miehen mielestä se ei haissut millekään. Kovasti tuo kroppa kehittelee...
  7. S

Toiveissa vauva 2021

Hmm.. tein äsken ovulaatiotestin kun tosiaan sitä ovisliman tapaistakin nyt tullut. En tiedä onko se nyt ihan plussa mutta ainakin hyvin lähellä, alareunat yhtä tummat, ylempää hieman vaaleempi kun kontrolli. ja one step kyseessä, joka ei oo herkkä testi... Mut miten voi näyttää ovistesti...
  8. S

Toiveissa vauva 2021

Oon niin pahoillani kaikkien keskenmenon kokeneiden kanssa, se on niin h*lvetin epäreilua miks sellasta joutuu kokemaan.:cry: Ja itellekin jättänyt pelot sitä kohtaan että jos viä tuliskin raskaaks niin saako sitäkään pitää... Täällä testattu nega, dpo 14. Tosin en enää usko et on ees dpo 14...
  9. S

Toiveissa vauva 2021

Kiitos ihana @Alinna86 ❤ Ja voimia kovasti sinne ❤ Ymmärrän niin hyvin sun fiiliksiä... :cry:itellä kun ois ollu laskettu aika nyt heinäkuussa kkm:stä...
  10. S

Toiveissa vauva 2021

@3milia okei! :unsure: Jännää nähdä miten siellä jatkuu tilanne:X3: Jos ei ollu valemenkat niin sit tästä kierrosta teille plussa :love: Ja kiitos :love: Toivoa pidän yllä vaikka välillä oon kyllä varma et nää on taas vaan jotain uusia valeoireita eikä merkkaa mitään. Kohtahan se selviää...
  11. S

Toiveissa vauva 2021

Okei, kuulostaa kyllä oudoilta kun tosiaan lämpökin koholla :unsure: Oon kuullu myös et joillain ollu ihan normaalitkin "menkat" ja vasta just oudot oireet saanut tekeen testin ja selvinny et olikin kyse valemenkoista. Pitäskö sun testata varmuuden vuoks?:X3: Oispa kyllä ihanaa kun oiskin vaan...
  12. S

Toiveissa vauva 2021

Voi ei :( mutta mun mielestä peli ei vielä ole menetetty, kun eilen oli eri testi kun tänään, jospa ei vaan vielä näy näissä tän päiväsissä testimerkeissä? Varsinkin jos ei menkatkaan oo vielä alkaneet. Testaa ihmeessä vaikka 2 päivän päästä uudestaan. Toivon kovasti että vielä plussaksi...
  13. S

Toiveissa vauva 2021

Oi miten jännää! :D Toivotaan todellakin kovasti et tarkoittais nää oireet ja oireettomuus meillä molemmilla tulevaa plussaa :love: Mä tein kans eilen dpo 11 negan. Mut kerran kun oon plussannu, mulle tuli haalea haamu vasta 2 päivää menkkojen alkamispäivästä. Dpo 10 kans vielä sen verran...
  14. S

Toiveissa vauva 2021

Näen ❤ Jos siinä tosiaan on punertavaakin niin kyllähän tuo haamulta näyttää :love: varovaiset onnittelut ❤
  15. S

Toiveissa vauva 2021

Onnea paljon @Hopeanuoli :love: Kiitos kaikille teille ihanille tsempeistä :love: Täällä dpo 12 ja päätin testata vasta ma jos ei menkat sitä ennen ala. On kyllä outo kierto. Yleensä mulla tulee rinnat/nännit kipeeks vajaa viikko ennen menkkoja ja sit päivä/pari ennen menkkoja se häviää. Nyt...
  16. S

Toiveissa vauva 2021

Täällä testattu nega dpo 11 ei herkällä testillä. Ei mitään pms-oireitakaan kyllä. Näköjään tulossa normaalia pidempi kierto... mut oli mulla se oviskin vasta kp20... aattelin testata seuraavan kerran vasta ma jos ei menkat sitä ennen ala. Toivon muille piinailijoille plussatuulia ❤️ Ja...
  17. S

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Täällä kans pyörinyt mielessä se, että ois alle 2 kk laskettuun aikaan jos ei ois menny kesken :( mulla ois ollu laskettu aika 13.7... ja samaistun tuohon et ois lohduttavaa olla ees raskaana tuolloin, auttais kestään paremmin... Toivon kovasti että teille tulee pysyvä plussa viimein pian ja...
  18. S

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus ei kuule mitään, mä vaan luulin et sul on pitkä viikonloppu ja siks sitä jo muillekin toivottelet :D Täällä dpo 10 ja jännittää.. :X3: vaikka kuinka oon varma ettei oo tärpänny kun ei mitään kunnon oireitakaan oo, niin silti se pieni toivo sieltä pilkistää että entä jos sittenkin...
  19. S

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus mites sit kompressiosäärystimet? Luulis et nekin ajaa vähän samaa asiaa Ja niissä ei ainakaan sukkakoko tuu esteeks :) Itellä on parhaiten toiminut Zeropoint:in sukat, ne tekee säärystimiäkin kyllä. Voi tietty olla kenkäongelmakin.. mullakin kesti ennen kun löysin sopivat kengät...
  20. S

Toiveissa vauva 2021

Tuli mieleen tuohon juoksuun liittyen, että ootko testannut kompressiosukkia? Siis sellasia pitkiä jotka tulee polven alle asti? Mulla ne auttaa tuohon ettei ala penikat vaivata. Mitä kireemmät kompressiosukat, sen parempi. Paitsi jalkaan laittaessa saa sit taistella :D En pysty juokseen ilman...

Yhteistyössä