Hakutulokset

1. S

Toiveissa vauva 2021

@Alinna86 ei tarvii yhtään pahoitella masispäivityksiä, sitä vartenhan me täällä ollaan et tänne saa purkautua <3 Ja niin kun @3milia sanoi, nuo -3 ja -2 päiväthän on hyviä päiviä, joten älä vielä menetä toivoa <3 Ja kiitos @3milia . :love: Mäkin niin toivon että sinne plussa tulis pian, jos...
  2. S

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus Ihanaa että sulla on noin hyvä fiilis ja oot saanut urheiltuu :) täällä kans oon nyt innostunut urheileen. Kävin tänään aikasin aamulla juoksemassa ja oli niin ihanaa :love: Ärsytti vaan kun jalat ja mieli ois jaksanut juosta pidemmänkin pätkän mut hengästytti niin että oli pakko...
  3. S

Toiveissa vauva 2021

Voi ei @Loree oon niin pahoillani :cry: Voimia kovasti <3
  4. S

Toiveissa vauva 2021

jaahas, se siitä "en tarkkaile oireita oviksen jälkeen" :ROFLMAO: Tänään dpo 8 ja iski kauheet himot. :unsure: Eiköhän tääkin taas joku uus pms-oire vaan. Mielenkiintosta kun joka kuukausi jotain uusia oireita, tässä menee ihan sekasin. Mut toisaalta ei enää usko mihinkään oireseen kun näköjään...
  5. S

Toiveissa vauva 2021

No oho! Jospa ois tosiaan hyvä merkki :love: :X3:
  6. S

Toiveissa vauva 2021

@3milia oi, vaikuttaapa lupaavalta sun noi oireet! :X3: Toivottavasti plussa ois nyt tulossa :love: Ja @Kasikuus mulla oli tässä kierrossa kans verenvuotoo ennen ovista, yhtenä päivänä tuli kahdella vessakäynnillä pyyhkiessä paperiin. Oli muutama päivä ennen ovista. On nää kyllä outoja nää...
  7. S

Toiveissa vauva 2021

Oi, onnea paljon @Sofia90 :love: Mites @3milia sun piinapäivät etenee?:X3: Täällä oon yrittänyt olla tarkkailematta oireita, mut en näköjään osaa :D Taas tänään lorahdellu litrua valkovuotoa. Tänään ollu myös jotain pientä jomotusta/kihelmöintiä alavatsalla. Nythän kyllä edelleen vasta dpo 7...
  8. S

Toiveissa vauva 2021

Voi ei @Titi-Love , oisin niin toivonut että ois ollut vain hidasta vahvistuminen. :( Voimia sinne kovasti<3 Täällä hitaasti etenee piinapäivät. Mullahan oli viime kierto täynnä kaikenmaailman muka "raskausoireita" ja nyt ei oo oikein mitään oireita. Tosin nyt vasta dpo 6 joten eipä niitä viä...
  9. S

Toiveissa vauva 2021

Oi miten ihania uutisia! :love:
  10. S

Toiveissa vauva 2021

@Zennuli voi ei :( mutta jospa ois kuitenkin harmitonta vuotoa? Joillain sitä kuitenkin on just ns menkkojen aikaan. Pidän kovasti peukkuja et ois kyse vain semmosesta ❤️

Yhteistyössä