Hakutulokset

1. S

Toiveissa vauva 2021

Eikä, niin ihanaa @Kasikuus !!!! :love: Mä oon niiiiin onnellinen että sun aavistukset oli väärässä :love: Ja on selvästi väriä, onnea niin paljon:love: Toivottavasti pienokainen myös pitää lujaa kiinni:love:
  2. S

Toiveissa vauva 2021

Kiitos @Kasikuus ❤ Mä niin toivon et plussa tulis sinne vaikka et siihen uskokaan ❤ Ja kokeile ihmeessä myös niitä kompressiosäärystimiä jos pelkät lenkkarit ei auta, mut toivotaan et lenkkarit auttaa kun jalat niihin tottuu ☺ Kiitos @Alinna86 ❤ Mä niin samaistun tuohon negatestin pelkoon, niin...
  3. S

Toiveissa vauva 2021

Juu, kyllä täälläkin masentaa lukea noita raskausuutisia millon mistäkin, samoin kun tulee lenkillä vastaan vaunuja, lapsia, maha-pystyssä-kulkijoita... Aina tulee semmonen olo että saankohan mä koskaan kokea millaista on olla äiti... Mua pelottaa hirveesti huominen testaaminen. Menkat siis ei...
  4. S

Toiveissa vauva 2021

Oi, onnea! :love: Kyllähän tuo tosiaan ihan plussa on:love:
  5. S

Toiveissa vauva 2021

Ai niin ja ihana kuulla susta @Kasikuus :love: Toivottavasti sun aavistukset on väärässä ja saisitkin plussan <3 Voimia kovasti @Mysteerio <3
  6. S

Toiveissa vauva 2021

Voi ei, sulla oli niin lupaavia oireitakin :( Mutta älä heitä vielä toivoa, niin kauan kun menkat ei oo alkanut on toivoa, joillain hormonit nousee hitaammin ja näyttää myöhemmin vasta plussaa <3
  7. S

Toiveissa vauva 2021

Okei :oops: Enpä ookaan kuullut et raskaustesti vois ovikseen reagoida.:oops: En mä sata varma oo muusta kun et tää kierto siis kestänyt jo 39 päivää kun yleensä on max. 32.:unsure: Mutta nyt kun tosta sanoit, niin mähän tein ma positiivisen oloisen ovistestin ja siihen aikoihin tuli myös...
  8. S

Toiveissa vauva 2021

Kiitos kaikki te ihanat tsempeistä ja voimien toivotuksista! :love: En mä näköjään täältä osaa taukoo pitää, ja nyt kun on pahimmat itkut itketty, pakko oli tulla tänne jännittään tän päivän testejä. :giggle: Toivottavasti plussia satelis nyt kun ollut niin lupaavia oireita...
  9. S

Toiveissa vauva 2021

Huomenta ihanat naiset! ❤ Mä taidan tästä vetäytyä nyt vähäks aikaa nuolemaan haavojani. Testasin negan. :cry: Ehkä hyvällä tahdolla suurennuslasilla voi laskea viivanpaikaks mutta ei tosiaankaan ainakaan vahvistunut oo yhtään... :( Joten tais sit olla kemiallinen tai häiriö testissä x 2. Outoa...
  10. S

Toiveissa vauva 2021

Samaa mäkin oon miettinyt, @Kasikuus sua kaivataan ❤️
  11. S

Toiveissa vauva 2021

@huumis mulla palas yllättävän nopeasti kierrot säännöllisiks hormonaalisen ehkäsyn lopetuksen jälkeen (mulla käytössä laastari). Olin käyttänyt yli 15 vuotta. Muistaakseni heti eka kierto oli jo joku 28 päivänen. En tosin enää niin tarkkaan muista kun siitä on yli 2 vuotta aikaa. Kierrot...
  12. S

Toiveissa vauva 2021

@Alinna86 en mäkään malta oottaa mun testiä :LOL: :love: :eek: :X3: Oioi, kyllä nyt oikeesti vaikuttaa sulla lupaavilta nuo kaikki, lämpökäyriä myöten. :X3: Mä niin toivon että siellä pysyvä plussa tulis nyt:love: Ja kiitos @Ananas90 ja @helmikorvakoru ja @kolava ja muut joita en nyt muista...
  13. S

Toiveissa vauva 2021

Kiitos, ois kyllä niiiin ihanaa ja uskomatonta jos vahvistuu :love: Mulla oli kans tässä kierrossa tunne ettei varmasti oo tärpännyt kun on ollut niin vähäoireinen koko kierto negakiertoihin verrattuna. Tissit ei vieläkään kipeet. Oikeestaan ainoo selkee aiempi oire oli kuumeinen olo. Nyt on sit...
  14. S

Toiveissa vauva 2021

oioi @Alinna86 kuulostaapa kyllä lupaavalta! :love: :X3: Kumpa sinnekin tulisi nyt pysyvä plussa :love: Ja kiitos @3milia :love:Jännittää kyllä ihan hirveesti miten käy, onko vaan väärä tulos vai onko oikeesti pikkuinen kyydissä...:sick: Vaikee keskittyä töihin...:X3: Perjantaina testaan...
  15. S

Toiveissa vauva 2021

Haha! :D Banaanit loppu niin en oo voinu maistaa :ROFLMAO: Muille siis kans tiedoks et aiemman plussauksen yhteydessä banaani maistu niin pahalle et piti sylkästä pois, ja @Alinna86 :lla ollu sama juttu et banaani maistunut oudolta:LOL: Ja voi ei miten suloista et näit unta mun testistä...
  16. S

Toiveissa vauva 2021

Mulla ei oo näistä kokemusta joten en oikein osaa sanoo, mut onko toi viiva vähän vinossa? Muoks. Todennäkösesti katon vaan jotenkin oudosti, ainakin on ihan selkee viiva ja punertaa. :love: (y)
  17. S

Toiveissa vauva 2021

Aamun testi tehty, ja kyllä mä näen siinä haamulaisen, hyvin hailakan mutta mun mielestä vähän punertaa. :eek: :love: Tällä kertaa siis testiajalla. Taidan testata vasta ylihuomenna seuraavan kerran, jospa sit ei tarviis enää tihrustaa (jos testit siis tästä vahvenee).. Eilen tosiaan ilmesty...
  18. S

Toiveissa vauva 2021

Ei oo kokemusta näistä mut selkeesti siellä viiva pilkistää ❤️ Toivottavasti vahvistuu ja saat pc:hen viivan ❤️
  19. S

Toiveissa vauva 2021

Joo ongelma on se et toi on niin hailura et vaikee sanoo onko värii vai ei... mulla nää on ennen ollu täysin valkosii eli ite en ainakaan oo saanu viivanpaikkoja, mut tosiaan kiinnostaa jos joku muu saanu. ja kiitos ❤️ Ois niin ihanaa jos vahvistuis mutta katotaan miten käy... ja voimia vielä...
  20. S

Toiveissa vauva 2021

No niin, tässä kuvaa, mutta ei tosiaan kyllä näy sitä viivanpaikkaa kun hardcore-viivalaseilla katsojille tässä. :ROFLMAO: Sori siitä, on niin superhaalee että en vaan saanu siitä kuvaa. Mutta ei auta kun ootella huomisaamun testiä, tuleeko väriä vai oliko tää joku tilapäinen häiriö. Tänään...

Yhteistyössä