Toiveissa vauva 2021

On ollu
Tässäkin kierrossa on, mutta enemmänkin vilunväristyksiä johon saatan yölläkin herätä ja oon jäässä
Joo toi öisinkin palelu on todella ärsyttävää ! Vähänkään jos peitto ”vuotaa” on kylmä ja herää siihen.. :D töissä on myös sen luokan ilmastointi että sormet on kankeet koko ajan ja paleltaa hemmetisti.. o_O
väliin tulee sit taas kuumia aaltoja :X3:
 
Ei mitenkään ihan hirveesti oireita, tissit on kipeet ja sit se outo syke/elohiiri alamahassa nyt ollu 2-3 päivää. Tänään taas tosi monta kertaa Valkovuotoakin tuli vielä aamulla vessakäynnin yhteydessä (ei yleensä tule paljon muutenkaan housuihin, vaan enemmän pyyhkiessä. Sori näin yksityskohtasesti), yleensä aika kuivia päiviä näin kierron lopussa.

En tänään testannut, en vaan uskalla koska haluaa tätä niin paljon. Eilen ystävä päivitti someen, että ovat vihdoin raskaana ivf-hoitojen jälkeen, tänään tuttava (jonka luulin olevan sinkku) päivitti yhtäkkiä kuvan sen vastasyntyneestä, niin ei vaan kestä jos taas on nega :'( Sain aika vasta selville että ystäväni on jättänyt aika vastikään ehkäisyn pois, enkä tiedä miten reagoisin jos hän nyt ilmoittaisi olevansa raskaana eikä itellä onnistu.. TOTTAKAI olisin onnellinen hänen puolestaan, eihän se minulta oo pois, kyllähän se ärsyttää ku ite yrittänyt niin kauan onnistumatta.
Tuttua hommaa! Koko ajan kuulee raskausuutisia, vaikka onkin muiden puolesta onnellinen, niin aina tulee suru omasta tilanteesta. Ja kun monet tässäkin aikana kertoneet jättäneensä ehkäisyn pois ja huolesta, voiko saada lapsia - silti ovat jo ehtineet synnyttääkin tässä ajassa. Ihan absurdi ajatus itselle, että voisi tulla nopeasti raskaaksi.

Hei ja sitten sellaista, te jotka tikutatte tai muuten koette tunnistavanne oviksen, miten teillä vuodot tulee suhteessa ovulaatioon? Mulla kaksi päivää oli sitä munanvalkuaisin tapaista, venyvää ja kirkasta. Tänään ollut taas voidemaisempaa ja kohdunsuu tuntuu menneen enemmän suppuun. Aivan kuin eilen olisi ollut enemmän auki, jotenkin pehmeä. Menikö jo portit kiinni xD Yhdessä kierrossa olen bongaillut munanvalkuaislimoja, mutta siitä meni vielä pari päivää ovisplussaan. Mutta nyt ehkä jo toissa päivänä tuntui oviskipuja. Hehe tosi rennosti osaan ottaa ilman tikuttelua.. xD
 
Tuttua hommaa! Koko ajan kuulee raskausuutisia, vaikka onkin muiden puolesta onnellinen, niin aina tulee suru omasta tilanteesta. Ja kun monet tässäkin aikana kertoneet jättäneensä ehkäisyn pois ja huolesta, voiko saada lapsia - silti ovat jo ehtineet synnyttääkin tässä ajassa. Ihan absurdi ajatus itselle, että voisi tulla nopeasti raskaaksi.

Hei ja sitten sellaista, te jotka tikutatte tai muuten koette tunnistavanne oviksen, miten teillä vuodot tulee suhteessa ovulaatioon? Mulla kaksi päivää oli sitä munanvalkuaisin tapaista, venyvää ja kirkasta. Tänään ollut taas voidemaisempaa ja kohdunsuu tuntuu menneen enemmän suppuun. Aivan kuin eilen olisi ollut enemmän auki, jotenkin pehmeä. Menikö jo portit kiinni xD Yhdessä kierrossa olen bongaillut munanvalkuaislimoja, mutta siitä meni vielä pari päivää ovisplussaan. Mutta nyt ehkä jo toissa päivänä tuntui oviskipuja. Hehe tosi rennosti osaan ottaa ilman tikuttelua.. xD
No minä kun nyt tässä kierrossa tikuttelin ovista, niin maanantaina tuli tosi runsaat limat ja plussa. Tiistaina tuli vielä vahvempi plussa, mutta vv oli jo aika niukkaa voidemaista. Oon aina luullut, että runsaimmat limat just ovispäivänä ja sitten seuraavana jo kuivakkaa!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Huomenta ihanat naiset! ❤ Mä taidan tästä vetäytyä nyt vähäks aikaa nuolemaan haavojani. Testasin negan. :cry: Ehkä hyvällä tahdolla suurennuslasilla voi laskea viivanpaikaks mutta ei tosiaankaan ainakaan vahvistunut oo yhtään... :( Joten tais sit olla kemiallinen tai häiriö testissä x 2. Outoa on, kun menkkasärkyjä nyt ollu mutta ei ne menkat vaan ala, valkovuotoo vaan tulee. Ja muutenkin kaikenlaista oiretta kuten mahan jomotusta, jatkuva vessahätä, pohjaton nälkä, levottomat jalat, unettomuus. Tuntuu julmalta et oma kroppa huijaa näin.:(:poop: Mä palaan tänne sitten kun on tästä pettymyksestä toivuttu. Kai sitä testailua pitää jatkaa jossain vaiheessa jos ne menkat ei ala, mutta eiköhän siinä testissä jotain ois näkynyt jos raskaana olisin, vaikka jouduinkin ravaan vessassa monta kertaa yöllä ja pissa oli selvästi laimeeta. Onneks meillä se lapsettomuuslääkäri 23.6. niin ihmetellään sit sen kanssa tilannetta ja toivottavasti siltä sit sais apua et sais sen pysyvän plussan...

Mä täällä pidän edelleen hurjasti peukkuja että te @Alinna86 , @Mamtobe ja @Enerisa3 joilla nyt ollut niin lupaavia oireita, plussaatte pysyvästi:love: Ja kaikille muillekin täällä toivon pikaisia plussia:love:
 
Viimeksi muokattu:
Kirjotellaas nyt taas tänne pieni merkki itsestä, että messissä ollaan vaikka nyt vähän rauhallisemmalla osallistumisella. Luen kyllä päivittäin viestit. Ovis ihan näinä päivinä. Kohta sit taas jännitetään hermorauniona .

Täällä sama! Ja sitku pitäs olla fiilistä olla vällyjen välissä niin ei kiinnostas tippaakaan mutta joka toinen päivä sitä on yritetty ja yritetään vielä viikonlopun yli.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
No minä kun nyt tässä kierrossa tikuttelin ovista, niin maanantaina tuli tosi runsaat limat ja plussa. Tiistaina tuli vielä vahvempi plussa, mutta vv oli jo aika niukkaa voidemaista. Oon aina luullut, että runsaimmat limat just ovispäivänä ja sitten seuraavana jo kuivakkaa!
Jostain luin, että viimeinen runsaan vuodon päivä olis yleensä ovispäivä, mutta enpä löydä sitä juttua enää :D Kiitos vastauksesta, luulen kyllä että ovis tapahtui minullakin joissain noilla main, kun vuotoa oli. Eilen oli jo voidemaista ja vähäisempää, silti talleteltiin vielä hehe :D
 
VAUVA 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

05.06.2020

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+Hopeanuoli, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Rimaleli.......................kp 57/30
Wanti......................kp 45/34-48
Shibali..............................kp 38/24-30
Millimetrii...................kp 37/27-29
Eliana...............................kp 31/31-38
Enerisa3.....................kp 30/28-32
Eeva650.........................kp 29/28-42
Mysteerio...................kp 28/30
Haaveilija93....................kp 25/?
Sinisilmät.........................kp 24/28-29
Hannaah................................kp 23/?
LaTila................................kp 23/27-?
Töppönen_.........................kp 22/26
Alinna86.........................kp 22/28
Äitimamino................kp 22/27-28
Kasikuus........................kp 21/27-28
Lillanna.............................kp 20/28-42
Tiukuliina89....................kp 19/30
Mariija_.......................kp 18/32-43
Vindy...................kp 18/29-33
lulube..............................kp 17/29
Futurmama.....................kp 17/29-34
Brunet82....................kp 17/26-28
Minttuni...........................kp 16/25
Puolu.......................kp 16/30-32
Hipposka......................kp 14/29-32
Ananas90.....................kp 14/25-26
bellaella22050909.............kp 14/23
Napsunen.....................kp 14/35-45
Titi-Love....................kp 14/28-30
Persikka123.....................kp 14/32-35
helmikorvakoru......kp 11/27-28
Kirjoh89.....................kp 10/28
Minouche...................... kp 9/23
3milia.....................kp 9/25-28
Jjenn...............................kp 9/29-33
Mirella92....................kp 8/28
Keisarinna85..............kp 8/24-27
Piipaa93....................kp 7/27-28
Iinesankka82............kp 6/?
Melissa86.....................kp 6/30-36
Zennuli..........................kp 4/25-28
Lovecoco.....................kp 4/30
Mimmi92..................kp 1/26-30
Tiukuna......................kp 1/29-31

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mysteerio........................dpo 14
mimmi92........................dpo 13
Sinisilmät..........................dpo 11
Töppönen_......................dpo 10
Alinna86.............................dpo 10
Eeva650.............................dpo 6
LaTila...................................dpo 6
Ananas90.........................dpo 1
Minttuni...............................dpo 1
Persikka123......................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Ja sitten avaudun, että ai luoja kun tuntuu että paino vaan junnaa ja junnaa, nyt kun sitä kyttää koko ajan ja laskee grammoja siihen että saadaan vauvantekohommat käyntiin. Tavotteeseen siis vielä noin 15kg. Viime viikolla paino laski 2,4kg ja tällä viikolla on seilannut välillä +300grammaa ja siitä taas alaspäin, mutta ei grammaakaan alas viime viikon lukemista. Siis joo, tiedetään, ei sais hyppiä koko ajan vaa'alla ja painonmuutoksiin vaikuttaa sata eri asiaa, muttamutta. Koko ajan toivoo että kuin taikaiskusta paino ois tavotteessa.
En oo mikään asiantuntia, mutta tuo sun edellisen viikon painonpudotusluku kuulostaa jo tosi hurjalta, joten kannattaa varmasti koittaa suhtautua ihan tyynesti myös rauhallisempiin painonpudotusviikkoihin. Ootko miettinyt miten kierto vaikuttaa painoon? Itse en ainakaan vois kuvitella että menkkojen lähettyvillä paino tipahtaisi grammaakaan. Päinvastoin aina tulee turvotusta ja näkyy myös painossa, vaikka liikun ja syön mielestäni samalla tavalla kuin ennenkin. Tsemppiä painoprojektiin, ja toivottavasti sulle on luvassa helppo raskausaika milloin se sitten koittaaikaan ❤
 
Mä täällä taas tarviin apua ovistestien tulkintaan :’D Onko tää alin nyt jo plussa vai vieläkö testailen?

Mäki sanoisin, että jatka vielä testailua :)

Oon viettäny jonki aikaa hiljaiseloa, mutta päivittäin lueskellu palstaa. Ovistestailut alotin maanantaina ja mun testit on väriltää sun 3. tai 4. testin värisiä. Flo ennustaa ovista maanantaille.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja lulube
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja lulube
Jostain luin, että viimeinen runsaan vuodon päivä olis yleensä ovispäivä, mutta enpä löydä sitä juttua enää Kiitos vastauksesta, luulen kyllä että ovis tapahtui minullakin joissain noilla main, kun vuotoa oli. Eilen oli jo voidemaista ja vähäisempää, silti talleteltiin vielä hehe
Minä oon myös aina merkannut sen runsaimman vuotopäivän ovispäiväksi. Nythän testien mukaan ovis olis sitten ollutkin 1-2 päivää myöhemmin kuin omien tuntemuksieni mukaan olisin laittanut. Kaikki pms oireetkin tuntuu alkaneen nyt hurjan aikaisin verrattuna niihin omien tuntemuksien mukaan menneisiin kiertoihin :D Ihan semmonen olo ollut jo monta päivää, että menkat vois kohta alkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: kolava ja minttuni
Oon viettänyt nyt alkukierron vähän hiljaiseloa, lueskelemassa olen kyllä säännöllisesti käynyt. Tänään kp20 ja vihdoin hiukan tummentunut ovistestit, toivottavasti siis ovis tulossa pian vihdoin. Viime kierto oli siis kestoltaan 42, et voi olla, et vielä saan hetken odotella. Ainakin limoja on alkanut tulemaan ja vähän vatsakipuilua. Toivottavasti pian pääsen piinailemaan vihdoin!:)(y)
 

Yhteistyössä