Hakutulokset

1. S

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Joulukuussa

Piula Canestenia voi käyttää ihan huoletta raskaana. Minullekin gyne sano et on vähän siinä rajoillla onko hiivaa. Ei oo kyllä ollu mitään oireita, valkkaria kyllä tulee aika paljon muttei kutia. Mut eikös hiiva voi olla oireetonkin? Apteekissa varmasti osaavat neuvoo.
  2. S

*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Marraskuussa

Ompa ihana piparitalo CandleLight! En edes tajua miten tuo on tehty! :p
  3. S

Yhtäkkiä muistu mieleen että Alisa kyselit synnytysjakkarasta (muisti on hyvä mutta lyhyt, etenkin kun lukee kuulumiset töitten jälkeen yöllä ja ite kirjottelee vasta päivällä :ashamed: ) Minä ponnistin esikoista ensin sellasessa etukumarassa asennossa tyynyjen päällä ja sit jakkaralla ja kyllä...
  4. S

Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

Tässä olisi tuoretta masukuvaa rv 27+0 :) Lääkärineuvolassa kävin eilen ja siellä oli kaikki hyvin. Vauva pötkötteli poikittain ja painoarvio oli 848g. Toisesta sokerirasituskokeesta pääsin läpi puhtain paperein eli tällä kertaa en joudu sokereita mittailemaan :) Onnea Taiskalle tytöstä...
  5. S

Tässä vielä tuoretta masukuvaa :)
  6. S

Sone Olen kanssasi ihan samaa mieltä! Jospa tästä nyt ei seurais se et joku ei uskalla enää kirjotellakaan omia juttuja tms. Mam Tuo on kyllä niin peestä et ensin oottaa palkkaa kun kuuta nousevaa ja sit se ei tuukaan! Entisessä työpaikassa palkka tuli kans vähän miten sattuu ja välillä oli...
  7. S

Mam On kyllä sellanen helpotus nuo sokeriarvot et kivi putos sydämeltä. Oli se sen verran raskasta ja stressaavaa se jatkuva syömisten kyttääminen. Voisko tuo mahanympärysmitan iso muutos johtua ihan turvotuksestakin? Minulla ainakin vaihtelee mahan koko tosi paljon vuorokaudenajasta...
  8. S

Meinas se suurin jännäämisen aihe unohtua: sokerirasituskokeen arvot olivat 4.7 - 7.5 - 6.4 eli raskausdiabetesta ei ole! Jee :)
  9. S

Eea Valtavasti voimia ja jaksamista :hug: Kyllä tällainen sanattomaksi vetää... :'( Juli Ihanaa että saatte pojan kotiin :heart: Palsta Minä pidän tästä juuri tällaisena ja olisi ihanaa jos porukka pysyis kasassa vielä synnytyksen jälkeenkin. Minusta täällä on paljonkin keskustelua ja...
  10. S

Täälläkin odotellaan lunta! Tänne suuntaan vaan luvattu vasta viikonlopulle. Mut sekin jo auttaa et pakastu, helpottaa koirien kans. Tajusin just et on kyllä ulkoilu jääny tosi vähiin noitten kelien takia. Oikeestaan jo kesällä tuli ulkoiltua normaalia vähemmän kun aina satoi mut nyt syksyllä se...
  11. S

Nanna 83 Voi kökkö! Onpas huonoo tuuria. Vanhempi sukupolvi ei oo kyllä tuollaisista rajoituksista kuullukaan, heidän aikaan vedettiin tankkimaitoo ihan lapsesta asti. Minunkin äiti oli ihan äimänä kun kieltäydyin graavilohi-voileipäkakusta. Pikaisesti googletin niin kyllä siihen listeriaan kai...
  12. S

BabyBloom Minä joskus tuota selvittelinkin et miten vauva kuulee ääniä kohtuun ja aika yleinen käsitys on tuo että 24. viikolla alkais kuulla mutta jossain oli tutkittu että jotain alkais kuulla jo 16. viikolla. Itse olin huolissaan siitä miten melutyön tekeminen vaikuttaa vauvaan mutta...
  13. S

Nopponen Sinullahan on siellä sitten jännät paikat, onhan se tosiaan erilainen tilanne kun tietää tarkan ajankohdan milloin vauva syntyy! On varmasti ihan normaalia että sektio jännittää, onhan se iso leikkaus ja toipuminen on varmasti ihan ihmisestä kiinni. Itsekin olen kuullut että moni on...
  14. S

Sokerirasituksesta Minx vastasikin aika tyhjentävästi tuossa, itselläni on myös sellainen käsitys että insuliinia ei aloiteta heti mutta jos kaksi arvoa on yli niin joutuu ravintoterapeutin ruokavalio-ohjaukseen tms. ja jos arvot pysyvät kunnossa ruokavaliolla niin sit insuliinia ei tarvita...
  15. S

Tervetuloa mukaan muumis! :) SoonFab Olen ihan samaa mieltä kanssasi, kertoillaan vain kaikkia juttuja maan ja taivaan väliltä, olivatpa ne sitten positiivisia tai negatiivisia. Molemmat kuuluvat elämään. Välillä vain tuntuu ihan kohtuuttoman epäreilulta miten ne ikävät asiat kasautuvat...
  16. S

Ihania masuja! :heart: Anncarol Sinä olet päässyt jo hypistelemään vaatteita! Pitäisi kai se minullekin kohta puoliin tulla... Se makuupussi oli ihana, sen takia oikeastaan otin sen pakkauksen. Saa lattialle nätin peiton vauvalle sit kun on vähän isompi. Vanha makuupussi on sit vaunuissa...
  17. S

Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

Hei kaikille pitkästä aikaa! Elovena En tiennytkään että raskaus voi aiheuttaa tuollaisia vaivoja. Minulla ei ole ollut mitään kipuja ranteessa mutta muutaman kerran on joku tavara rivenny kädestä ihan yllättäen. Minä olen jo kuvitellut että se on työperäistä (ammatissani koneistajana tuo...
  18. S

Minttu Onpas kurjaa että ystäväsi (ja vielä paras sellainen) suhtautuu noin sinulle tärkeään asiaan. Onhan se joskus niin että sellaiseen jota ei ole itse kokenut on vähän vaikea suhtautua mutta sitten on vaikka parempi olla hiljaa kuin tölväistä jotain negatiivista kommenttia. Ehkä ystäväsi ei...
  19. S

Voi kamalaa... Osanotot HeidiHe, hirveän paljon voimia koko perheelle. Itku tulee väkisin... :'( :hug:

Yhteistyössä