Hakutulokset

1. mincha

Marraskuun murut

Mä varasin jo neuvola-ajan. Ihan siks, kun oma aikataulu kiristyy tässä kevään myötä niin helpompi aikaste se varata sinne. Jos menee kesken niim sitte vaan peruu sen. Olikohan se tosta toisesta kun varasin kans ajoissa, niin se neuvolatäti vähän naureskeli et, kuules se voi mennä vielä hyvinkin...
  2. mincha

Marraskuun murut

@saaruska86 mut saa lisätä ryhmään, pistän sulle viestiä..
  3. mincha

Marraskuun murut

Joskos tännekin sitte laittelis, eli laskettu olisi 9.11 ja kolmas olisi tuloillaan. Aikaisemmat vuosilta 10 ja 13..
  4. mincha

Toiveena vauva 2017-2018

Selkeä plussa siis digistä! Nyt vaan toivotaan, et pysyy menossa mukana :love:
  5. mincha

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea!!! @Saaruska
  6. mincha

Toiveena vauva 2017-2018

@saaruska86 kyllä mä tuossa väriä näen! Huomenna uutta testiä vaan! Mä meen tänää kyllä digin vielä ostamaan, jos sais mielenrauhan tästä
  7. mincha

Toiveena vauva 2017-2018

@tänttähäärää juuri tikutin uudet testit.. Mun mielestä tossa on vahvempi haamu kuin eiliseltä, sama cb testi kyl. Toi one step testit eivät ole näyttäneet vielä mitään.. Varaudutaan silti tänää/huomenna menkkojen alkuun..
  8. mincha

Toiveena vauva 2017-2018

Voi apua, kerta Cb testit ovat noin epävarmoja! Mä oon pitänyt niitä luotettavina. Nooh, menkat siis alkavat tässä huomenna taikka torstaina. Niitä odotellessa. :unsure:
  9. mincha

Toiveena vauva 2017-2018

10. mincha

Toiveena vauva 2017-2018

Haamu pongattu, miten niitä kuvia lisättiin aijaan kautta? Tänää siis dpo 12.. Voi kyl olla et aamusilmäni näkevät harhoja

Yhteistyössä