Hakutulokset

1. mincha

Haaveena vauva 2020

Tää paineen tunne alko muutama päivä oviksen jälkeen. Ei oo normikiertoon kuuluva kyllä, lämmöt tasaisesti 37,2 nyt oviksesta lähtien. Joo tää dpo 5 on tosi aikainen eikä mulla yksikää raskaus oo näkyny testeissä ennen ku menkat on jääny pois
  2. mincha

Haaveena vauva 2020

Oli pakko tehä raskaustesti vaikka dpo on vielä hyvinki vähäinen, toi alavatsan ja alaselän paineentunne on vaan niin jatkuvaa :unsure: no negaha siellä tietty oli. Eile meni sit herkutteluksi liikaa ja nyt on morkkista siitä. Ku sais sitä painoa pudottaa ennen raskautta. Raskauksissa mulla on...
  3. mincha

Haaveena vauva 2020

Onko kellään tietoa miten miehen testosteronin alenema vaikuttaa raskautumiseen? Mies epäilee, et olisi jotain alentumaa vaikka ikää vasta 41..
  4. mincha

Haaveena vauva 2020

Toivotaan et kyydissä pysyy! Hyvin ainakin viivat vahvistuvat :love: Piinapäivät alkoivat tosissaan, ja miehellä halut taas palasivat ku ovis meni ohitte o_O piinailen vaikka tiedän/uskon ettei tärppiä tullut tästä kierrosta. Alavatsaa juilii jatkuvasti, ja alaselkä on paineen alla. Lämmöt...
  5. mincha

Haaveena vauva 2020

Ovista en saanu täysin kiinni, maanantain ja keskiviikon välillä. Limaa eritty vielä kyl eilen torstaina kunnolla. Ja edellinen täyslaidallinen ladattuna sunnuntaina. Et periaatteessa kyllähä ne siel smägmät säilyy useita päiviä.
  6. mincha

Haaveena vauva 2020

Hyvin harvoin iskee kunnon migreeni, usein osuu oviksen paikkeille jos on iskeäkseen. Ja onneks myös sit pärjää tolla buranalla eikä tartte täsmälääkkeitä. Huoh, ovis tosiaan oli ja meni, ja tietty miehelle iski paineita. Eli ei saatu talletettua oviksen eikä oviksen jälkeen. Itellä on kyl...
  7. mincha

Haaveena vauva 2020

Punkkua ei oo kokeillu, pitäisköhä sitä alkaa litkimään niin vähä helpottaisi tää hermoiluki :unsure: panadolia käytän jo muutenkin, ja vasta pahimpaan migreenin alkuun otan Buranaa.
  8. mincha

Haaveena vauva 2020

Huoh, en saanu bongattua taaskaan kunnolla ovistikulla huippua. Eile tikun viiva oli suht hyvä mut ei läheskään niin punainen kuin kontrolliviiva. Tänää se viiva oli sit jo haaleampi selkeästi. Eli ovis tiedossa lähipäivinä, auta armias miestä ku tulee iltavuorosta tänää ja huomenna. Gynellä...
  9. mincha

Haaveena vauva 2020

Nykyään kyl taidetaan hyvin tarkkaan tutkia ne sektioarvet ja tiedetään niiden kestävyydestä paljon enemmän kuin esim 20 vuotta sitten. Onneksi ootte saanu lääkäriltä luvan uuteen vauvaan ♥️ Ovis olisi ehkä tuloillaan, ainaki viiva tummentunut pikku hiljaa. Huomenna neuvolan gyne, ja pelottaa...
  10. mincha

Haaveena vauva 2020

Tikuttelin taas ovista, niin tänää on piirtynyt eka vaakaviiva yhdessä kontrolliviivan kanssa. Mikä lie sellainen. Ovis ehkä tuloillaan, kun vähän näyttäisi viiva vahvistuvan. Ovis kuitenkin osuu sopivasti miehen iltavuorolle jolloin ei paljoa keritä sängyssä oleskelee. Noh ehkä ens kierto olisi...
  11. mincha

Haaveena vauva 2020

Meil mies on hyvinkin aktiivinen sängyssä. Jos vaan ite aina jaksais niin joka ilta. Sit tietty toi trexanin syönti vei kaikki halut, mut nyt toi maca-jauhe näyttäisi tuovan sen seksihirmun takaisin :p tietty oviksen kyttäily tuo paineita sille, eli just ennen ovista on hyvinki kiihkeää ja sitte...
  12. mincha

Haaveena vauva 2020

Mulla välillä ovis kipuilee todella voimakkaasti, just repivänä kipuna. Sitte toisella kertaa en tunne mitään. Tiedä sitte onko silloin tapahtunu ovista sit ollenkaan. Edellisistä raskauksista en muista miten tunsin oviksen, en ole sitä merkinnyt mihinkään ylöskään
  13. mincha

Haaveena vauva 2020

Voi kun tietäisi onko nyt 23 päivän kierto vai 28 päivän, et missä vaiheessa alkaa sitä ovista tikuttelee. Pieni viiva oli pari päivää sitten, ja eile ei sit mitään. Jos on 23 päivän kierto niin ovis osuu viikonlopulle, mut jos normikierto niin miehen iltavuoroviikolle siirtyy sitten. Sanoin...
  14. mincha

Haaveena vauva 2020

Mä oon kertonut yhdelle läheiselle ystävälle ja nuorimmaisen mammaryhmässä. Muutoin ollaan hiljaa tästä yrityksestä. Jos edes nappaa
  15. mincha

Haaveena vauva 2020

@höpsykkä Onnea! Täähän menee sit aivan loistavasti aikatauluun plus sun opiskelujen kannalta :barefoot::love:
  16. mincha

Haaveena vauva 2020

On tääkin, pohjoisenreissua suunnitellessa katsoin kalenteria ettei vaan osu ovis siihen :love: pitää nyt nääkin sit ajoittaa oikei. (y)
  17. mincha

Haaveena vauva 2020

Mä olin esikoisen ekan luokan äippävapailla, ja kyl se helpottaa niin omaa jännitystä ja myös sen ekaluokkalaisen. Nyt toiveena olisi, et ku toinen aloittaa ekan niin voisin kans olla kotona ♥️ Mä selailen rattaita ja mietin sänkyä ym meidän huoneeseen. Miehen kanssa mietittiin jo...
  18. mincha

Haaveena vauva 2020

Maca jauhetta ostoslistalla miehelle, joa lerran libidoa kohottaa. Miehen halut vähä kadoksissa trexanin jälkeen. Jos se auttaisi. Tänää käydessö 2v kanssa neuvolassa niin terkka toivotteli plussatuulia (y) voi ku nappaisi seuraavasta kierrosta :love:
  19. mincha

Haaveena vauva 2020

Mulla käytössä vehnänalkioöljy, otin heti käyttöön kun vauva sai luvan saada alkunsa. Edellinen raskaus alkoi myös nopeasti, kun otin öljyn käyttöön.
  20. mincha

Haaveena vauva 2020

Ei muuta ku uuteen kiertoon. Näköjään vuoto alko, päiviä tässä kierrossa 23. Oudon lyhkäsenä nyt kierrot, mut ovis oli just sillo ku aattelinkin sen olevan.

Yhteistyössä