Hakutulokset

1. mincha

Haaveena vauva 2020

Omaa napaa : mut nää oireet :notworthy: lämpöilyä, tissit pinkeet, alavatsan pienoinen paine, väsymys, aamulla pientä pahoinvointia... Dpo jotain 11 eikä testi näytä yhtään mitään. 4 päivää menkkojen alkuun. Tää naisen mieli on kyl katala
  2. mincha

Haaveena vauva 2020

Samahan muaki masentaa, mä ku oon jo yli 30 ja mies yli 40. Meil kyl nelosta lähetään yrittää, eka tuli ekasta kierrosta ja tokaa-kolmatta tehtiin 6 kk. Kärsivällisyys ei oo mun hyve, ja yrittämiseen väsyy (vaikka tuo 6kk on tosiaan lyhyt aika).
  3. mincha

Haaveena vauva 2020

Viisi päivää menkkojen alkamiseen suurinpiirtein, herkkä raskaustesti anto aamulle jotain viivanpaikkaa. No eip mulla noi aikaisemmat raskaudet oo ilmiantaneet itseään ennen ku menkat tosiaan olivat jääneet pois. Turhaan tässä vaan itseään kiusaa (n)
  4. mincha

Haaveena vauva 2020

Dpo about 10 ja pregcheckin tein aamusta, tyhjää näytti. En edes tiedä mikä herkkyys siinä on. Nooh testataan vielä tässä, menkkojen pitäis alkaa n 5pvä. Oireita olisi vaikka muille jakaa
  5. mincha

Haaveena vauva 2020

Oireiden kuvittelua tiedossa :p dpo 9 jos ovis oli nyt siinä mihin sen kuvittelen, tikutus meni myöhäseksi ku ovis tais olla todella aikaisin. Tänää alko rintoja kiristää ja rintsikat ahistaa. Kävin ostaa uudeksivuodeksi varmuudeksi nyt testin. Jos vaik näyttäisi ennen menkkoja..
  6. mincha

Haaveena vauva 2020

Mä tunnistin sut kirjoituksista katotaan päästäänkö samaan kuuhun tälläki kertaa :)
  7. mincha

Haaveena vauva 2020

Mies tossa illalla alko juttelee, et todennäköisyydet raskautumiseen ei ole enää meidän puolella. Kuulemma prosentit tippuu huimasti, kun mä oon jo yli 30 ja hän yli 40, plus tietty hänen syksyllä syömä trexan - kuuri vaikuttaa hedelmällisyyteen o_O että pitiki hänen nyt laskea mun fiilistä
  8. mincha

Haaveena vauva 2020

Mä toivoisin alkuvuoden vauvaa. Nyt löytyy jo huhtikuun oinas, heinäkuun rapu ja marraskuun skorpioni. Mut toisaalta ei yhtään innostaisi pukeutua talvipakkasella ja suojata kaikki herkät tissit ym viimalta ja pakkaselta. Raskauden aikana mun tissit on tosi herkät
  9. mincha

Haaveena vauva 2020

Yritin tikuttaa ovista, mut en saanu kiinni. Tai sit ovis oli tosi varhain. Eka tikutettu viiva oli reilusti haaleampi kuin versus viiva, ja kahden seuraavan päivän viivat hävisivät kuin pieru Saharaan. Mut se nyt tarkoittais, et ovis on ollu juuri sillo ku on pupuiltu ja reilusti. No mut...
  10. mincha

Haaveena vauva 2020

Yritin eile tikuttaa ovista, oli niin vahvat olotilat. Tissit pakottivat (ihan ku raskaana, ei kyl koskaan oviksen aikana) ja tosiaan useampana päivänä paineen tunnetta alavatsassa. Apteekkarin ovistikkuun piirty hento viiva. Tänää nyt aamulla tikutin taas haaleamman viivan. Eli ovis on menny jo...
  11. mincha

Haaveena vauva 2020

Menkkaaovelluksen mukaa huomenna ovis. Tänää ehkä paineen tunnetta alavatsassa, mut ei viel ainakaan mitään nippailuja mitä usein oviksen aikaan on. Ukko ainaki hyvin toiveikas tän kierron suhteen. Mulla suvussa on kaksosia, ja ukko on aikaisemmin pelännyt et iskee sit kaks kerralla. Nyt...
  12. mincha

Haaveena vauva 2020

Mincha/32/4/ya 12/19 Moi! Tuun tänne kuikuilemaan. Annettiin ukon kans lupa neljännen lapsen alkaa ilmoittelemaan itsestään nyt näin joulun alla ♥️ vähä mietityttää tää ikä vaan, kuin nopeasti tärppääkään. Esikoisen sain 23 vuotiaana (tärppäsi heti), toisen sain 26 vuotiaana (6kk yritystä) ja...
  13. mincha

Marraskuun murut

Tervetuloa kaikki uudet juttua on enemmän tuolla fb ryhmässä, mutta kyllä tännekin tulee kirjoiteltua. Mulla tänää 7+5, Neuvola on ens viikolla perjantaina. Jotenkin tätä ei vieläkään voi uskoa todeksi. Mut tästä pikkuhiljaa päivät etenee ja raskaus sen mukana! Vielä ei olla lapsille kerrottu...
  14. mincha

Marraskuun murut

@Jaanskku fb ryhmässä on tilaa, laita saaruskalle viestiä. Löytyy ainaki tiedot tän keskustelun alussa. Omaa napaa.. Etovaa oloa ennen kuin syö, syönnin aikana, syönnin jälkeen ja ruokailujen välissä. Ei siis jatkuvaa. Voi helpottaa syömällä tai alkaa sillä. Tässä ei ole mitään logiikkaa...
  15. mincha

Marraskuun murut

@Titityytyyy sinne neuvolaan kehtaa soittaa vaikka heti. Yleensä eka kerta neuvolassa on rv 8 tienoilla. Mä soitin sinne heti plussauksen jälkeen, et sain työkalenteriin rakosta ajalle.
  16. mincha

Marraskuun murut

täällä 5+5, aika matelee.. Ekaa neuvolaa odottelen malttamattomasti, ja oikeastaan kesää! Sillo olisi jo masu näkyvissä :D Nyt saa oikein laskuria käyttää, et pysyn päivissä ja viikoissa mukana.. Tisseissä ei ole arkuutta, mutta mun nännit! Hemmetti, ne on arat!
  17. mincha

Marraskuun murut

Mulla ei mitään oloja! Syödä pystyy ihan normaalisti, mitä nyt illalla maha turpoaa ihan kauheaksi palloksi. Viikoissa nyt mennään jotain 5+... Varhaisultraan en ole aikaisemmista mennyt, niin en mene tässäkään. Odotan sitä np-ultraan menoa. Mun tuurilla saan käydä siellä ultrassa sitte...
  18. mincha

Marraskuun murut

Äitiyspakettia en ajatellut ottaa, säilössä on vielä tavaroita. Ja kavereilta saa kuulemma kauheat kasat mut mielipide voi vielä vaihtua
  19. mincha

Kolmannen kuumeilua <3

Menkat ottivat ja jättivät tulematta! Digi näytti raskausuutisen eli laskettu on marraskuun alussa toivotaan, et pysyy kyydissä! Vielä ei mitään oireilua, kuin kylmä ja jatkuva nälkä
  20. mincha

Marraskuun murut

Mulla on jatkuva nälkä! Ja jotain muljasuja tuntuu mahassa, varmaan kuvittelen ne vaan muutoin ihan oireeton, ei tissikipuja tms. Niitä odotellessa nukun mahallani niin pitkään kun on mahdollista

Yhteistyössä