Hakutulokset

1. Bitch

The ketju

PäiveNpää! Lunta ripsittellee
  2. Bitch

The ketju

Ei minua kukaan huonosti kohtele. Aika ajoin tulee vaan niitä hetkiä että toivoo ukkokullan olevan pidempäänkin reissussa ja lasten unohtavan ajoreitin pitsilään. Syksyn mittaan on joutunut olemaan ihan liian sosiaalinen, nyt riittäisi hetkeksi ihan oma seura
  3. Bitch

The ketju

o_O Saahan tänne laittaa mitä vaan. Kunhan mun ei tartte hetkeen katsella livenä ketään
  4. Bitch

The ketju

Ei tuu:D mun ihmisensietokyky on tällä erää minimaalinen ja se sisältää joka ikisen ihmisen
  5. Bitch

The ketju

Nyt oikein hyvää kun sain joulun vietyä läpi ja ajoin penskat, penskojen penskat, koirat ja äijät kepillä hemmettiin tontilta
  6. Bitch

The ketju

PäiveNPää tupaan
  7. Bitch

The ketju

(y) Toihan on hyvä vinkki niille jotka yleensä ajattelee jotain pesäpallotuloksia ettei rojut livahda ränniin liian aikasin. Vaihtoehtona voi ajatella että tän seurauksena saattaa tulevaisuudessa joulut vituttaa
  8. Bitch

The ketju

Minulla on koko jouluun yksi kommentti: voi vitulla päähän. Saatan olla paskamummi, vaimo ja äiti mutta mun hartain toive on että oisi jo ensi viikon tiistai ja koko suku lapsineen lapsenlapsineen ja aviomiehineen suoriutuis helvettiin mun nurkista ja tontilta. Ihmisen on hyvä olla yksin.
  9. Bitch

The ketju

Päivempiä!
  10. Bitch

The ketju

:rolleyes: Hei sun heiluvilles. Kävin muutaman päivän kurkkaamassa miltä näyttää aurinko ja sininen taivas. Ja vähän ostelemassa ruttunaamoille joululahjoja.

Yhteistyössä