Hakutulokset

1. Bitch

The ketju

(y) Tere taas. Mikäs seko täällä täyttää koko etusivun?
  2. Bitch

The ketju

Olin kuuntelemassa Torikkaa ja Aholaa. On ne vaan pirun komialla äänellä ja ulkomuodolla varustettu
  3. Bitch

The ketju

Meillä suunnataan täyttelemään lintubaaria. Pitäähän niille ruokaa saada kun lumi peitti maan
  4. Bitch

The ketju

Päivää. Ruttunaama nro 2 halusi herätä 4.35. Ei se kiukutellut tai mitään, halusi vaan istuskella sylissä ja kertoilla mieltä painavia asioita. Tietenkään en toisen salaisuuksia levittele eteenpäin, mutta guglugugluu oli aihe, josta juteltiin pitkään kynttilänvalossa. Ruttunaama nro 1 taas sai...
  5. Bitch

The ketju

Ei oo montaa juttua minkä pikkusilta kieltäsin :whistle: päivällä lumityötki meni niin että ipana istu lumikolassa ja mummi kirmas pitkin pihaa. Toinen nukkui vaunuissa.
  6. Bitch

The ketju

Joo, semmonen pieni ovi minkä voi laittaa jonnekin lattianrajaan. En ois ehkä viitsinyt jos ei ois ollut noita pikkusia
  7. Bitch

The ketju

Mie laitoin semmosen tonttuoven tupaan ja ainaki yksi vaippapöksyinen tonttu on ihan haltioissaan. Sitä ovee on avattu moneen kertaan ja aina yhtä suurella riemulla Ruttunaamat on mummilassa kun vanhemmat on pikkujouluissa
  8. Bitch

The ketju

:cautious: Lupasin vähän aikaa sitten lähtee työkaverin kanssa kerran viikossa jollekin madafakin tanssijumppatunnille. Mulla on kaksi vasenta jalkaa, molemmat mallia kompura. Lantio valehtelee, väittää Shakira mitä väittää. Kun muut sulavasti veivasi vasemmalle ja pyörähteli sirosti, minä...
  9. Bitch

The ketju

Päivää
  10. Bitch

The ketju

Jos hakemalla hakee jotain negatiivista tästä asumisesta niin ihan äkkiä ei lähikaupassa kävästä jos jotain unohtuu
  11. Bitch

The ketju

Joskus ehdotin jossain porukassa, että nuo turvapaikkaa hakevat pitäis pysäyttää rajalle telttakylään tai parakkeihin. Siellä opetetaan kieltä ja maan tapoja sen aikaa kun tp-hakemusta käsitellään. Jos on kielteinen, potku perseelle ja jos on myönteinen, siirretään toiseen leiriin jossa...
  12. Bitch

The ketju

Ei oo taas tänään juuri päivänvaloa näkynyt. On muuten kumma juttu. Jos et lähde suurella innolla kauhistelemaan mitävittua-pirukan linkkejä, olet suvakki. Jos lähdet, olet rasisti. Välimuotoja ei ole. Kai kaikki tietää että turvapaikanhakijoiden keskuudessa on suht suuri rikollisuusprosentti...
  13. Bitch

The ketju

Mä pystyn kyllä paremmin kun ei ole kaakattavia häiriötekijöitä, joku juokse kysymässä tai selittämässä koko ajan jotain eikä tartte pingottaa jakku päällä. Etäyhteys, villasukat ja kahvipannu takaa työtehon
  14. Bitch

The ketju

Tekasin jokusia rasvatankoja tipusille ja kohta pitää siirtää työpiste ikkunan edestä pois kun jos en tuijottele järvelle kyttään lintubaarin asiakkaita. Töitäki pitäs tehdä.
  15. Bitch

The ketju

Pikaisesti parempaa vointia Majurille! Huono happi ei oo hyvä juttu mutta on se parempi kuin ei happea lainkaan
  16. Bitch

The ketju

Ja mä luin että rietas paikka
  17. Bitch

The ketju

Päivenpää!
  18. Bitch

The ketju

Voi Katti-kulta, älä huolehdi. Sinä oot viimenen ihminen jota kukaan pitäisi täällä välinpitämättömänä. Jos jotain lipsahtaa niin kukaan ei takuulla ajattele että ylimielisyyttäsi huutelet! Sinä muistat aina huolehtia ja kysellä meidän muiden vointia ja kuulumisia
  19. Bitch

The ketju

Mun piti lähteä ajamaan toimistolle, siitä tiedän
  20. Bitch

The ketju

Päivää. Räntäpaskaa. Lumipaskaa. Tuulipaskaa. Maanantaipaskaa. Muuten kyllä menee ihan hyvin.

Yhteistyössä