Hakutulokset

1. Bitch

The ketju

(y) Oishan se hyvä jos kerran oot niin holtiton rahankäyttäjä että tuhlaat lapsesi herkkuihin vitosen viikossa vaikka ipana vois vaikka mennä töihin
  2. Bitch

The ketju

Hukkaan menee, en aio katsoa mitää juutuuba-pätkiä enkä klikkailla linkkejä
  3. Bitch

The ketju

Miksi yhdenkään naisen pitäisi vuonna 2018 miettiä kuinka tulee elää ja olla että joku mies huolii?
  4. Bitch

The ketju

Kun en viitsi niin usein enää lähteä täältä metsän keskeltä kuntosalille, pidän hartiat kunnossa harjanvarrella eli vedän keppijumpan lähes joka aamu
  5. Bitch

The ketju

Onhan noita nähty, ei ne niin toisistaan eroa
  6. Bitch

The ketju

Paulan harha. Ei ole mitään faktaa siitä että Ellun koira olisi kuollut riisin keittämiseen. Paula ja Paulan diagnoosit on yleisesti ottaen vaarallisempia kuin keitinvedet.
  7. Bitch

The ketju

PäiveNpää tupaan. Eilen oli aikas kiva sää kököttää pilkillä. Kymmenkunta ahventa ja kuha oli saalis, naama helottaa sen oloisena että ois aurinkoa saanut
  8. Bitch

The ketju

(n) Perkele. Tilasin jo näöntarkastuksen kun tuumasin että nyt tarttee uudet lukulasit, en ymmärrä mitään
  9. Bitch

The ketju

Jotenkin surullista jos joku ottaa tän palstan niin vakavissaan että viitsii alkaa kaivella vanhoja ketjuja ja keskusteluja todistakseen mitä joku on joskus sanonut. Eikös tää oo viihteellistä ajankulua eikä niinkään tosielämää? Ihan ot, en tiedä mitä kukakin on sanonut kun en oo käynyt hetkeen
  10. Bitch

The ketju

Yritin pitkästä aikaa lukea 10 sivua taaksepäin. Kävi nopeesti kun hyppi Paulan luennot yli.
  11. Bitch

The ketju

Ja päivenpää juu tupaan vaan sano
  12. Bitch

The ketju

(n) Sovitetaanko siellä mulkkua johonkin vai pitääkö olla luonteeltaan mulkku että moiseen pääsee? Nimim. Kaverin puolesta kyselen
  13. Bitch

The ketju

Heipä vaan ja päiveNpää.
  14. Bitch

The ketju

:unsure: Oon ilmeisesti aina ollut samanlainen höppänä romantikko. Ukkokulta kysy muistanko mitä tapahtu 25v sitten. Tietenkää en. Ukkokulta sanoi kysyneensä pitäskö meidän mennä naimisiin. Olin kysynyt onko se kännissä.
  15. Bitch

The ketju

Päivenpää sano..(n) tuossa ylempänä on mainos etuasiakkaan tarjouspäivät ja jotenkin luin että eutanasiakaupan tarjouspäivät. Piti oikein miettiä mitä moisesta putiikista voi ostaa
  16. Bitch

The ketju

Voimia ja halaukset Elenalle! Siellä se ystävä säilyy sydämessä eikä muistot katoa minnekään
  17. Bitch

The ketju

Mun teki ihan hitosti mieli jauhelihakeittoo. Kaikemmaailman eksotic pöperöitä saanu vetää..
  18. Bitch

The ketju

Tällä kertaa minä olin poissa ja eiköhän tuo ukkokulta illan mittaan ilmesty
  19. Bitch

The ketju

Olen mä aika varma. Siippaa en ole nähnyt pariin viikkoon mutta kyllä se puhelimeen vastaa ja on täällä sen romuja niin ettei oo ihan kaikkea ehtinyt kuskata pois
  20. Bitch

The ketju

Eiköhän yksi riitä, muut saa käyttää jalkojaan tai rattaita.. Mutta kyllä mä haluan kaikki lisävarusteet ja kuvausrekvisiitat! Tommosilla kengillä eivät luule vanhaksi ja raihnaiseksi eikä tuommosella selvinpäin kehtaa kyläkaupalle ilmestyä!

Yhteistyössä