Hakutulokset

1. C

Toukokuiset 2021

Mulla ei ole tissit ollut kipeät ollenkaan, enkä muista, että aikaisemminkaan on alkuraskaudessa ollut. Tää on mun neljäs raskaus, yksi kemiallinen on myös, ja kaksi lasta on siis ennestään. @Ehkä sitttenkin? Oliko sulla kuinka alussa raskaus? Kovatkin kivut voi olla normaaleja, mut toki jos ei...
  2. C

Toukokuiset 2021

Ihanaa! Löytyikö vuodolle syytä?
  3. C

Toukokuiset 2021

Mulla kanssa tänään vähän epäuskoinen olo koko raskauteen, aamulla ei oikeastaan yhtään ällöttänyt, kun eilen sitä oli jonkun verran. Voiko oikeasti päästä näin vähällä tässä raskaudessa. Tää on just tämmöstä vuoristorataa. Ensi viikon perjantaihin on vielä hirveen pitkä aika jollon on...
  4. C

Toukokuiset 2021

Mulla on myös notkoselkä eikä raskauksissa ole ihmeemmin selkään koskenut. Mua vaivannut enemmän lantion kivut, kun vauva alkaa pian painaa sinne ja aikaisemmat on oikeestaan koko ajan olleet pääalaspäin. Lopouajasta se on ollut ihan tuskaa ja kuopuksesta piti lenkkeily aika aikasin lopettaa...
  5. C

Toukokuiset 2021

Mulla viimeksi kävely pahensi pahoinvointia, alkoi aina vello, kun yritti koiran kanssa käydä lenkillä. Omituista ettei pientä ällötystä lukuunottamatta ole ollut nyt mitään ainakaan vielä. Viimeksi, kun oli niin paha olo niin oli varmempi tunnekkin, että kaikki on ok. Tää palelu on kyllä ihan...
  6. C

Toukokuiset 2021

La / nimimerkki / ikä / kuinka mones 8.5. / Pihaportti / 30 / 1. 8.5. / Disco Volante / 37 / 1. 10.5. / Mohan / 31 / 1. 12. 5 / Sofialla / 28 / 1. 14.5 / Caro87 / 33 / 3. 24.5. / helmikorvakoru / 26 / 1.
  7. C

Toukokuiset 2021

Mulla on kaksi sektiota tehty, samaa itekki miettii, että toivottavasti on kiinnittynyt oikeaan paikkaan. Ja tuohan se muutenkin lisäjännitystä jos raskaus etenee, onneksi sitäkin kontrolloidaan sitten välillä.
  8. C

Toukokuiset 2021

Mulla myös menee kahvi vielä vaikka viimeksi muistelen, että jo tässä vaiheessa olin siirtynyt teehen. Eilen illalla, kun mies keitti niin haju ei tuntunut kovin miellyttävältä, mutta pystyn kyllä juomaan. Lievää ällötystä aamusta ollut.
  9. C

Toukokuiset 2021

Sympatiat kaikille pahoinvoinnista kärsiville, ei kannata huonoa omaa tuntoa siitä potea jos ei pysty nyt nauttimaan raskaudesta. Onneksi suurella osalla helpottaa jossain vaiheessa. Mulla oli pahoinvointia edellisissä, en kertaakaan oksentanut, mutta kuopuksestakin oli sellanen jatkuva vellova...
  10. C

Toukokuiset 2021

Joo niin itsekkin ajattelen, että mulla vähän eri tilanne koska sokerit pyrkii nousemaan. Minäkin liikun paljon eikä ole ylipainoa, en voi elämäntavoilla oikein enempää asiaan vaikuttaa.. eikä suvussa ole diabetesta, mut nää pco munasarjat tän tekee. Onneksi moni tältä säästyy vaikka ne oliskin...

Yhteistyössä