Hakutulokset

1. C

Toukokuiset 2021

Ok, siellä vähän eri näkemys ollut. Tämä lääkäri jonka tunnen jo julkisten puolen hoidoista sanoi, että metforemin käyttöä on ruvettu jatkamaan plussan jälkeen ja itsekkin olen lukenut, että ulkomailla niin on tehty pidempään pcos sairastavilla. Pcohon kuitenkin liittyy insuliiniresistenssi ja...
  2. C

Toukokuiset 2021

Meilläkään ei kerrota ennen nt-ultraa. Niin on tehty edellistenkin kanssa ja sillonkin tuntu olevinaan aikaiselta. Mulla sama, että hössöttäjiä oma äiti ja anoppikin toisaalta niin en halua, että aiakisin tietävät ja mua ressais keskenmeno enemmän vielä. Tokasta oli jo hankala piilotella, kun...
  3. C

Toukokuiset 2021

Pihaportti, Minä muistelen, että aikaisemmista kävin varhaisultrassa 6+6 ja 6+5, kuulostaa että sulla on aika aikaisin se ollut niin hyvinkin voi muutaman päivän päästä jo näkyä syke. Hyppiikö muilla sivu jotenkin omituisesti, kun puhelimella selaa? Nähtävästi ei toimi edes jos suoraan yrittää...
  4. C

Toukokuiset 2021

Jokohan sitä uskaltaisi tänne kirjoittaa.. Taustaa sen verran, että aikaisemmat lapset vuosimallia -16 ja -18, he saivat alkunsa IVF hoidoilla, koska mulla pco ja en ovuloi ollenkaan. Tämä raskaus lähti ovulaationinduktiosta ihme kyllä, nyt oviksesta laskettuna 4+6, tätä ennen varhainen...
  5. C

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Tuutikki84, en ole tänne kirjotellut, mutta halusin tulla sulle sanomaan, että mulla oli viimeksi 14mm folli kontrolliultrassa ja limis vaan surkeat 4mm. Luulin, että siirto peruuntuu, mutta lääkäri sanoi, että kerkeää hyvin vielä kasvaa. Alkionsiirrossa limis olikin jo hyvä reilu 10mm. Ja...
  6. C

@MyMa, onpa tosi harmi ettei nytkään onnistunut vaikka kaikki lähtökohdat pitäis olla hyvät. Tuli mieleen, että onko sulta prolaktiinia mitattu, kun taisit kuitenkin pitkään imettää? Kun eikös se voi haitata raskaaksi tulemista. Luulis kyllä, että lääkäri olis tätä ehdottanu jos ois...
  7. C

@maikkukoo, mietitytti toki. Esikko vammautui siis synnytyksen lopussa, hätäsektio tehtiin liian myöhään. Toiselle halusin sektion suoraan ja mulla oli useita kontrolleja sairaalassa ihan oman pelon takia plus radin. Olihan se odotusaika stressaavaa, mutta onneksi kaikki meni sillä kertaa hyvin...
  8. C

@maikkukoo, meillä esikoinen on 3v6kk ja poika hänkin :) pikkuveli on 2v9kk. Molemmat saaneet alkunsa ivf:llä. Niin ja tsemppiä sulle piinailuun!
  9. C

@maikkukoo, muualta tulin ihan siihen kommentoimaan, että meillä myös esikoinen sai vaikean hapenpuutteen synnytyksessä ja vammautui vaikeasti. Tiedän siis tuskan.
  10. C

@MyMa, mulla on blastojen siirrosta 4 päivänä näykyny hyyyyvin hyvin haalea viiva jota saa siis todellakin etsimällä etsiä. Sitä ennen oon molemmissa raskauksissa tehny ovistestin jotka on ollu vahvoja ja siitä innostunut tekeen rtestin. Enkä koskaan testaa aamupissasta, kun se saattaa olla...
  11. C

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Voi ei @kiuski.. kyllä on vaikeimman kautta mennyt, varmasti säikäyttääkin vaikka olit onneksi unessa kriittisen ajan. Hyvä, että menit näytille kun tulehdustakin jo oli. Toivottavasti nyt rupeaa vointi paranemaan ja arvot laskemaan. Käytkö kontrolloimassa hcgtä vielä?
  12. C

@kiuski, varmasti rankka kokemus! Toivottavasti kaikki nyt sujuisi hyvin. Itekkin olin yllättynyt kuinka paljon tavaraa tuli vaikka olin paljon varhaisimmilla viikoilla.. @dino, vertaistuki on aina ihan toisenlaista kuin normi tilanteessa olevien kanssa juttelis. Tiedän sen yhden erityisen...
  13. C

Meillä ei mitään ihmeellisiä iltarutiineita ole. Perus iltapala, hampaanpesu, kylpy/suihku päivästä riippuen. Himmennetään valoja ja suljetaan verhoja. Sitten kerätään lelut olkkarista ja mennään makkariin (meillä esikoisen takia telkkari päällä hänen nukkumaan menoon asti niin siksi nuoremman...
  14. C

@kiuski, voi ei... Osanotot teille, kyllähän ne negat kestäs paremmin eikä näin, että lupaillaan mutta viedäänkin pois.
  15. C

Tsemppiä @marrasmai pikku potilaan kanssa!
  16. C

Kävin tänään aamusta verikokeissa niin hcg oli lähtenyt laskuun, pe oli vielä reilu 5000 ja tänään reilu 1000, että onneksi ihan hyvin lähtenyt laskeen. Hoitaja kysyy vielä lääkäriltä haluavatko verikokeella kontrolloida, että laskee varmasti ja lupas soitella takasin sitten. Yks välivuoto pitää...
  17. C

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Minäkin tästä taustalta tulin Ramiinalle tsemppaamaan, että täytyy sun alkaa vaatia hoitoa ja seurantaa teille. Älä missään nimessä jää kotiin odottamaan siihen asti, kun on liian myöhäistä. Niinkuin monet muutkin ovat sanoneet teidän paikka on muualla, kun kotona vaikka et yksin olisikaan. Ja...
  18. C

Vastailen taas mitä muistan, niin ärsyttävä puhelimella selailla kuka sanonut mitäkin. Oon kyllä edelleen käyny aina teidän kuulumiset lukemassa. Sormiruokailusta oon samaa mieltä, että jos ei tunnu omalta niin ei mikään pakko. Kauhulla välillä luen miten porukka antaa vaikka minkälaisia paloja...
  19. C

@Mandala, voi kuulostaa inhottavalle nuo tissistä kieltäytymiset. Mulla oli niin helppo imetys ton kuopuksen kanssa, ei yhen yhtä tissiraivaria. En osaa kuvitellakkaan kuinka turhauttavaa on. Toivottavasti vaihe menee ohi! Ja onhan niitä kikkoja netti pullollaan mitä voi kokeilla. Ootko...
  20. C

@Mandala, joo meillä joskus varsinkin aamulla ei saanu silmiä/silmää joskus auki kun oli rähmät jumahtanu.. kyllä ne varmaan sellaiset vetistävät oli muutenkin. Mä muistelen, että lääkäri sano että jos rupee punottaa tms niin sit voi tarvita tipat. Toki tee miltä susta itsestä tuntuu ja mitä...

Yhteistyössä