Hakutulokset

1. Tammityttö

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Aika hyvä viiva tossakin!! Saattaisin kyl jo vähä innostua. Mä tosin saan koko kierron about tommosta Pcllä, loppukierrosta etenkin. Rfsulla en saa juurikaan viivaa, on lähes hailu blankko muulloin ku oviksen aikoihin. Mutta mulla tosiaan ovistikku reagoi näin: Kun RFSU ovistikku oli tollanen...
  2. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Onks toi se kympin vai 20(25??) onestep?
  3. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006221688.html Tuli tosta alkosta mieleen. Ei se näytä kaikilla ainakaan hidastavan raskaaksi tuloa :cry::mad:(n) hyi helv. :cry:
  4. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Eiks täällä joku saanu pinkin viivan veteen kastetulla onestepillä. Mut toivotaaan et olis oikee alku (y)
  5. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Tosta Alkosta. Toki jos ihminen on taipuvainen viinanhuuruiseen elämään on varmasti hyvä pysähtyä siinä kohtaa kun lasta yrittää. Ylipäätään. Mut tällainen normisti tai jopa vähän käyttävänä en koe että pitäisi alkaa istua sukkaa kutomassa ennenkuin testi toisin osoittaa :love: Sitä sais olla...
  6. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Joo vastaava kokemus. Tai rfsu oli vieläkin haalumpo kuon tuo onestep (y) on ollu myös kiertoja et rfsu on tumma mut se ei oo ollu raskautumisem tae @Haavejuttu toiv napukka kertoo jotain:D :love:! Mä oon tutkinu sitä kans liikaa ja mulla (no, oon synnyttäny monesti niin en tiedä vaikuttaako)...
  7. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Ei ole :unsure:. Periaatteessa säännöllinen kuukautiskierto kielii että asiat on mallillaan mutta ei sitä että ovis aukotta tapahtuu. Ihan kaikilla (siis nuorillakin) naisilla on vuodessa 1-2 ovuloimatonta kiertoa ja silti kk tulee ihan ok. Pääsääntöisesti totaalinen ovuloimattomuus kyllä...
  8. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

@poreilevalimu hyvä että varasit ajan. Raskaana voi olla vuotoja mut harvoin ne on kovin runsaita tai kivuliaita. Toki maailmassa kaikki mahdollista. @Wintersun kiitos :love: luinkin tässä ketjua taaksepäin. Uskomatonta että teillä asiat ei etene edelleenkään :unsure: kuulostaa...
  9. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Muok sain kuvan auki. PC ei reagoi noin vahvasti ovikseen.
  10. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

@poreilevalimu ota yhteys terkkaan/päivystykseen. Eihän tuo normaalille kuulosta. Kohdunulkoisen riski on olemassa. Ovistikku reagoi yhtälailla HCG hormoniin. Toki myös osittain toisinpäin. Jos Lh on tarpeeks koholla saattaa raskaustesti haamuta. En saa sun kuvaa auki mut jos Pc antaa selkeeän...
  11. Tammityttö

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Tsemppiä tänne ketjuun teille vaiheisiinne Ja @kirsillevauva toiv tämä nyt onnistuu! Ja jos ”lohduttaa” niin geenit ei onneksi aina mene niinku vois kuvitella ”omillakaan” saaduolla lapsilla saati näillä. Mun luovuttaja oli mua yli 15cm pidempi (!). Mä olen siis ihan perusmittainen, 169cm. Mut...
  12. Tammityttö

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@nyuu toiv pääset jonnekin ❤️. Ja ajoissa. Mulla noi pelot heijastui jopa vauva-aikaan asti. Olin peloissani ja pieni oli todella itkuinen vauva. Koin koko homman ihan kaaoksena. Olin kuvitellut et olen onneni kukkuloilla mutta sit koko raskaus oli itkua ja pelkoa ja vauva-aika taistelua...
  13. Tammityttö

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Pakko tulla kommentoimaan kun lahjasoluissa vuosikausia sitten roikuin. Mulla esikoisesta (lahjasolut) alkanut raskaus herätti vastaavia tunteita kuin sulla. Takana oli monta menetystä ja aloin vuotaa tuostakin raskaudesta samalla kuin plussasin. Vuotoa tuli koko ajan ja kerran paljon hyytymillä...
  14. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Olen ollu 8 kertaa ”oikeesti” raskaana, sekä hoidoilla että luomuna. Sitten varmaan sen sata kertaa valeraskaana :rolleyes: mulla ainakin oireet on aiva vaihtelevat. Ainoakaan oire ei oo ollu se the-oire. Lähinnä vasta se plussa tikussa. On ollu nännikipua ja ei nännikipua, rinnat pinkeät ja...
  15. Tammityttö

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Toisaalta huutelen tsemppiä @kirsillevauva !! Tuo koe on nimenomaan hcg koe. Eli sun hcg on 221 :) Muok ja @Plusyks paljon voimia. Et varmaan tiedä mun taustoja mut meillä meni 10v ennenku saatiin eka lahjasoluvauva maailmaan. Aina saatiin soluja vain yhteen siirtoon ja negaa paikkui. tuntui et...
  16. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

@Helmiina1978 juu testit esim Pc on 25 herkkyydellä. Haalu tulee jopa hcg 17. Tasavahvat tosiaan vasta kun hcg on joku tonnin kiepeitä (y) vahvistumisella voi toki katsella suuntia mutta absoluutttinen hcg mittari testi ei oo LH tikut taas reagoi HCGen siten et ne antaa suht tummaa viivaa kun...
  17. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Flo pistää ennakkona sen ”normi” 14pv. Ny ku olen sitä 4 kiertoo käyttäny ja laittanu oireita ja ovisplussia jne niin tähän kiertoon on muuttunu luteaaliksi 7 päivää joka mulla keskimäärin ny ollu imettäessä ja joskus muutenkin Menkat heittää ainakin osalla pillerien ja synnytysten jäljeen...
  18. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Kiitos kysymästä. Kyl mies oli ehdoton.. mieli tuskin muuttuu ja koska ollaan jo ”tän ikäisiä” niin vaikea mitenkää odotella mielen muuttumisia. Sen verta ehdoton oli, että tuli suorastaan aika vääntö periaateasioista.. olisi valmis jopa keskeytykseen jos ”vahinko” kävisi. Otin sen aika...
  19. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Seurailen täällä sivussa vielä. Tsemppiä @Wintersun syksyn hoitoon! Ja peukut haamuilijoille Tosta dpo:sta. Mä olen saanu haalean mut selvän viivan dpo10 testiin (PC ja apteekin oma) kierrossa missä ovis todettiin ultrallakin. Samoin toisessa kierrossa missä laskin dpot tikuilla. Aikaisemmin en...
  20. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Joo sama juttu. Mut toivottavasti ny olis vaan aikainen ovis ja tuo haamunen liittyis LHn nousuun! Peukut kiertoon!

Yhteistyössä