Hakutulokset

1. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Pakko käydä @Wintersun kommentoimassa. Uskomatonta mutta mulla on aivan samaa mitä oot täällö kirjottanu ny. Samat kp menossa. Menkat oli mun mittatilla ”niukat”. Siis oli runsaat muttei semmoset sikatulvat. Sit pitkään valutti ruskeaa ja limaa. Ei loppuneet napakasti seinään. PMS jäi päälle ja...
  2. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Minä vetäydyn pois täältä nyt. Tuli täysin puskista miehen mielipide. Hän on aivan ehdoton ettei ainoatakaan lasta enää. Ei edes vahingossa :cry::oops: Tää tuli nyt vähän puskista. En tiennyt näiden laps.vuosien jälkeen ja pian 20v yhteiselon jälkeen olevan niin ehdoton että lasta ei saa tulla...
  3. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Pahoillani oon :unsure: nuo on niiiin noita. Silloin joskus kun hoitoja tehtiin oli ensin kova luotto kaikkeen. Sit kun tonnitolkulla meni rahaa ja päästiin vain yhteen siirtoon josta nega niin olihan se aina melekonen pommi :cautious::unsure: Jospa se oli vain tämän kertainen epäonni :love:
  4. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Nooo eiköhän r.testi oo paras kuitenkin nii odotelen sen tuloksia :love:
  5. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

JOS ny kävis ettei kyse oo raskaudesta nii voisko olla et nyt olis ovulaatio? Mä sain sillo ku odotin kierron alkavaksi synnytyksen jälkeen haamun apteekin ultraan ja ovistikku oli musta. Siitä meni 5pv ku alkoi sit vuoto.
  6. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

No juu mut mun ovikset ja muut ei oo oikein oppikirjoista niin kai ne temppusi tuolleen. Varmaan enimmällä ihmisiä toimii sillen ku lupaa(y)
  7. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Ihanku. Tuliko se testiajalla? Huominen varmaan ratkaisee ny mihin tää kääntyy. Onko sulla lämmöt koholla tms?
  8. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Oon :ROFLMAO: näyttää varmaan jenkkisivujen mukaan aikaisin. Mulla näytti haalean viivan ja hcg alle 1 verestä:unsure: muok mut se mun tuli ns testiajan jälkeen. Eli rokishaamu @Kiemura mä taad ajattelisin et ne ovistikut pitäs tehä niinku r.tikut eli aamulla jos haluaa raskautta kattoo. Ku hcg...
  9. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

@Veevavi kiitos sinulle, tosin ei me enää hoitoihin mennä. Lapset on ny tässä mut tämä on tätä keski-ikäisen naisen tjottailua vielä :love: Peukkuja! Jospa se nyt pinnistäis kunnon munis ja terot riittäis. Montako pv sä niitä otat? Muoks siinähän se luki et 10pv. Höpö minä
  10. Tammityttö

Haaveena vauva 2020

Mulla ollu noita molempia. Se kaksois vilkutti sitä hedelmällistä hymyä yli 10pv ennen plussaa o_O Ensin innostuin mut sit alko ärsyttää :ROFLMAO: mut sit tajusin et turhaa alotin ylipäätää nii aikaisin. Jatkossa tein sit silleen et ensin tikutin tavan liuskalla ja sit varmistin digillä. Joskus...

Yhteistyössä