Hakutulokset

1. I

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Minäkin koen palstan enemmän paikkana, jossa voi purkaa asiat, mutta erityisen tärkeänä koen tiedon jakamisen. Palstalle kirjoittajille ja palstaa taustalla lukeville. Mulla Hcg oli yli 700, eli ihan hyvällä mallilla. Tästä sitten ultraa seuraavaksi odottelemaan. Kai se pitäisi sitten siirtyä...
  2. I

Tänään aamulla Suvi testi näytti raskaana 2-3. Huh, kylläpä jännitti se testi, kun ei edelleenkään ole juurikaan oireita. Kävin myös äsken veritestissä ja iltapäivällä saan tulokset. Toivottavasti arvot olisi kohdallaan! :barefoot: Pahoittelut negan saaneille ja tsemppiä seuraavaan yritykseen! :(
  3. I

Mulla ei ole testiviivat mitenkään merkittävästi tummuneet, mutta ei ole hävinnytkään. Voi tarkoittaa jotain, tai olla tarkoittamatta. Ärsyttävää. Torstaihin asti pitää nyt piinailla, silloin on verikoe.
  4. I

Voi rähmä @justhope ! Tsemppiä! :( kyllä mäkin lopettaisin lääkkeet. Täällä pp9 ja testiin tuli jo silminnähtävä viiva. Haalea sellainen, mutta viiva kumminkin ja testiajalla! Testailen vielä tästä eteenpäinkin aamuisin, kun on noita testejä kotona, ja toivon viivan vahvistumista. Jännittääkö...
  5. I

Mä testasin äsken, pp7, negan. Tai oli siinä ehkä joku viivanpaikka, jos testiä käänteli ja silmiä siristi. Onko Raskauskeijun One Step liuskat antaneet viivanpaikkoja? No uusi testi ylihuomenna launtaina. Mitään oireitakaan ei ole ollut.
  6. I

Minäkin hain tänään matkaan yhden viisipäiväisen! Testi kahden viikon päästä, eli 5.7. @Ihanapa minkä ikäinen sulle siirrettiin? Mä tilasin eilen raskaustestejä, ja ajattelin, että alkaisin jo pp6 testaamaan. Se on kumminkin se jännin asia tässä. Saa nähdä uskallanko kumminkaan. :D...
  7. I

Voimia @hippunen90 ! Olen myös äkkipikainen ja onnistunut kiukuspäissäni purkamaan huonoa oloani puolisooni ja onnistunut loukkaamaan toista. Sanoit tietysti rumasti ja loukkaavasti, mutta kun itselläkin on paha olla, sen purkaa helposti toiseen. Vaikka ei tietysti pitäisi ja pitäisi oppia...
  8. I

Kiitos vastauksista. Tuli nyt vaan ajatus, että menikö edellinen siirto mönkään kun silloin luget ja terolut aloitettiin neljä päivää ennen siirtoa, vaikka silloinkin siirrettiin viisipäiväinen. (n) toki nyt siis voi mennä muutenkin mönkään, mutta näissä kalliissa hoidoissa toivoisi, että...
  9. I

Pidetään peukkuja @Rusakkonen , että moni hedelmöittyy. Mä kävin tänään ultrassa. Limakalvot näytti hyvältä, ja ensi torstaina on pas! Kuinka monta päivää ennen pas:ia, lääkkeellisissä siirroissa olette aloittaneet lugesteronit ja/tai terolutin? Mä aloitan nyt huomenna, eli viisi päivää ennen...
  10. I

Voih, kylläpä tuli negojen aalto. Todella tylsää. Yksikin plussauutinen tuo niin paljon toivoa ja hyvää mieltä kaikille muille. No kohti uutta siis vaan, kyllä ne plussat sieltä tulee! Täällä on tänään kp1 ja huomenna aloitan taas Zumenonit. Ultra on Kp 12 ja ennen juhannusta olisi tarkoitus...

Yhteistyössä