Hakutulokset

1. I

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Mulla tuli vuotoja viikosta 5 aina jonnekin 14-15 asti. Semmosta ruskeaa tuhrua tuli paljonkin. Pari kertaa hulahti ihan verta. Kerran kun hulahti enemmän verta, käytiin näytillä ja kaikki oli hyvin, eikä syytä vuodoille löydetty. On kyllä tosi inhottava vaiva ja aiheuttaa stressiä, mutta...
  2. I

Olet kyllä kovasti mielessä @-dino- . Tsemppiä odotukseen, toivottavasti kaikki kääntyisi vielä parhainpäin! Onko teillä kokemusta vakuutuksista? Siis niistä, jotka otetaan vauvalle jo ennen syntymää. Mistä olette ottaneet, onko olleet toimivia ja mitä pitäisi ottaa huomioon niitä vertaillessa?
  3. I

Tsemppiä viikonlopun yli odotteluun @-dino- !
  4. I

voi ei! :cry: Voimia!
  5. I

Mäkin rakastan salmiakkia. Olen välillä kyllä muutaman ottanutkin. Pitää varmaan synnärille pakata säkki mukaan. :whistle: Mun la on 9.3, lisää vaan listaan, kiitos!
  6. I

Meille tulee tyttö :love::love: ja kaikki oli hyvin ja koko ikää vastaavaa! Huh! Jännää! Itse olisin veikannut poikaa. :) Istukka on edessä, joten löytyi syykin sille miksi en ole tuntenut liikkeitä. Voi kuulemma mennä vielä kaksi tai kolmekin viikkoa, ennen kuin alan niitä tuntemaan.
  7. I

Tsemppiä! Meillä edellisessä raskaudessa todettiin keskenmeno varhaisultrassa, mutta jotain veren virtausta siellä muka näkyi, niin ravattiin sen takia ultrassa vaikka kuinka monta kertaa ja asian hoitamisessa kesti lopulta todella kauan. Ärsytti jälkikäteen, kun ravattiin yksityisellä siellä...
  8. I

En ole vielä ainakaan osannut tunnistaa liikkeitä. Toivottavasti pian tuntuisi! Kyllä me halutaan sukupuoli selvittää siellä ultrassa. Toivottavasti se näkyisi. Voin sen tännekin sitten kertoa. :)
  9. I

Tsemppiä @atvk87 ! Kaikki on varmasti hyvin! Mullakin on tullut runsasta valkovuotoa raskauden kuluessa. Meillä on huomenna rakenneultra. Jännittää tosi paljon! Pari päivää sitten tuntui, että tissit olisi pienentyt ja nyt on pari päivää myös nipistellyt vatsaa vasemmalta puolelta. Muistan...
  10. I

Mua alkaa jo stressaamaan mitä kaikkea vauvalle pitää hommata, ja osaanko edes ajatella kaikkea. (n) jonkun verran saadaan tavaraa, ja loput yritän ostaa käytettynä. Paitsi saa nähdä mitä vaunujen ja turvakaukalonkanssa käy. Mennään rakenneultran jälkeen tutustumaan niihin. Vielä en viitsi...
  11. I

Aamulla oli neuvolalääkäri ja se katsoikin ultralla. Kaikki oli hyvin :love: mua jännittää niin paljon kokoajan, että onkohan kaikki hyvin. Taas helpotti. Vielä kaksi viikkoa rakenneultraan. :whistle:
  12. I

Pakko mainita väsymyksestä, alkuraskaudesta olin tosi saamaton ja väsynytkin, mutta pahin vaihe osui onneksi kesälomaan. Nyt huomaan, että olen taas normaalia väsyneempi. Iltapäivät töissä vain haukottelen ja on vaikea keskittyä töihin. Iltaisin olen kahdeksalta valmis sänkyyn. :sleep: Rv 17+6
  13. I

Täällä ihana keskiraskaus menossa, eikös sitä niin sanota. Tosin tänään aamulla taas pitkästä aikaa tuli oksu. :sick:Mutta verenvuoto on lakannut. Noin viikkoon ei ole tullut tuhrua ollenkaan. (y) Mulla on painoa tullut nyt 3-4kg. Usemman viikon paino on pysynyt aika samassa. Tuo painonnousu...
  14. I

mullakin pahoinvoinnit vaihteli kovasti. Alussa oli kyllä jatkuvampaa ja ehkä noin joka toinen päivä oksensin. Myöhemmin saattoi olla viikon tai ylikin poissa, kunnes taas rv 15 oksentelin useamman kerran. Ja tänään taas viimeksi tuli tosi huono olo, mutta en onneksi oksentanut. Nyt siis rv...
  15. I

Me käytiin äsken neuvolassa ja kuultiin pienen syke. :love: kaikki siis toivottavasti hyvin. Helpotti taas aika paljon. :rolleyes:
  16. I

voi harmi! Toivottavasti toivut hyvin ja pian ja seuraava tärppää pysyvästi!
  17. I

ja miltä ne tuntuu? :LOL:
  18. I

Onnea @lullaby :love: Täällä on nyt vointi ollut ihan ok, väsymys tuntuu helpottaneen. Viimeksi viime viikolla alkuviikosta oksentelin aamuisin, mutta sen jälkeen ei ole ollut pahoinvointia. Mutta näköjään ne voi milloin vain aina palata. o_O Sitä vuotoa on edelleen. Tai joka päivä on tullut...
  19. I

Onko vuoto lisääntynyt @Ihanapa ? Olitko käynyt verikokeissa? Vuoto ja menkkatuntemukset eivät tosiaan vielä itsessään tarkoita mitään. Toivottavasti kaikki menee hyvin!
  20. I

Meillä kaikki hyvin! (y) Vuotoa on tullut vielä tänäänkin vähäsen, mutta ei lääkäri osannut sanoa mistä se johtuu. Sanoi, että on melko yleistäkin. Huh, kylläpä helpotti. Onnea @Ihanapa :love:

Yhteistyössä