Hakutulokset

1. I

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Minua kiinnostaisi miten pas luonnolliseen kiertoon menee? Milloin on ultra ja montako päivää ovulaation jälkeen viisi päiväinen blasto yleensä siirretään?
  2. I

mulla oli Kp 20 viisipäiväisen siirto. Siirto sovittiin ultrassa ja sen ajankohdan sain valita kolmesta päivästä itselleni parhaan. Olisi ehkä ollut enemmänkin joustoa päivissä, mutta välissä oli viikonloppu ja sen jälkeen olin lähdössä kolmen päivän työmatkalle ja matkan jälkeen siirto olisi...
  3. I

Kävin tänään siinä pakollisessa verikokeessa. Hcg oli 6. Eli ehkä jotain yritystä on ollut. En ole vielä soittanut klinikalle keskustellaksani tuloksesta ja jatkosta.
  4. I

Niin lääkäri sanoi, että katsotaan onko ollut kiinnittymisyritystä edes (n)
  5. I

Niinpä. :( testasin tänään eli pp11 uudestaan ja negaa näyttää. :unsure: No kohti seuraavaa siirtoa sitten. Turhauttavaa, kun pitää niissä verikokeissa kuulemma käydä vaikka testit näyttää negaa.
  6. I

@justhope eli normaalisti lääke aamulla. Ja mulla ainakin lääkäri pesi ilmeisesti "paikkoja sisältä" ennen siirtoa.
  7. I

Ei maltettu kumminkaan, Pp9 ja testattu puhdas nega viiden tunnin pidätyksellä. Voivoi :( ei mitään oireitakaan, joten eiköhän se ollut tässä. Toki vielä tehdään uusi testi varmaan maanantaina. Flunssakin painaa päälle pahempana ja pitäisi muuttoa tehdä. :unsure:
  8. I

Milloin sinulla oli virallinen testipäivä? Me tehdään ehkä alkuviikosta testiä, kun ollaan saatu muutto pois alta. Torstai olisi virallinen päivä. Tsemppiä haastatteluun myös sinne! (y)
  9. I

Täällä pp 7 ja negatiiviset fiilikset onnistumisen suhteen. Ei ole mitään oireita tähän mennessä ollut. Mullahan oli hullu suoritusviikko, josta työmatka ja pääsykoe tehty. Huomenna työhaastattelu ja sitten viikonloppuna muutto. Sain vielä pienen flunssan päälle. Sehän vois kai olla raskauoire...
  10. I

Me huomattiin vaimon kanssa jännä sattuma tänään, täsmälleen samana päivänä vuosi sitten käytiin toisessa inssissä, josta alkoikin raskaus, mutta todetiin varhaisultrassa menneen kesken. :( Vuosi tässä onkin sitten räpelletty ja yritetty raskautua. Toivotaan, että tällä tänään istutetulla...
  11. I

Mulle lääkäri antoi ohjeeksi olla kaksi tuntia pissaamatta. Noudatin sitä täsmällisesti, kävin tasan kaksi tuntia ennen operaatiota vessassa. En tankannut nestettä, join kun jano oli. Tämä oli ilmeisesti hyvä, koska lääkäri ei ainakaan huomauttanut rakosta mitään ja toimenpide meni hyvin. Ennen...
  12. I

Nyt on haettu yksi blasto matkaan. Lääkäri ei sanonut blaston laadusta muuta kuin hyvä on. Toisaalta en tiedä mitä tarkemmalla tiedolla edes tekisin. Tuntuu, että tuolla klinikalla on henkistä tsemppausta hirveästi, kun puhutaan esim. "Kun raskaus alkaa" ja muutenkin olettaen, että raskaus...
  13. I

@justhope otin ensimmäiset Zumenonit aamulla tyhjään mahaan, ja siitä tuli huono olo. Tämän jälkeen olen ottanut lääkkeet aina ruuan jälkeen, eikä ole ollut mitään oireita. (y)
  14. I

Pidetään peukkuja!! (y) Käytetäänkö siinä siirrossa sitä levitintä, ankannokkaa, mikä nyt onkaan. Minusta sen asettaminen on insseissäkin tehnyt aika kipeää. Punktiokin oli miellyttävämpi toimenpide lääkkeiden ansiosta. :LOL:
  15. I

Minulla on huomenna ensimmäinen pas. Mitä siinä tapahtuu, miten toimenpide tehdään?
  16. I

Mulla on lugejen lisäksi yksi Terolut 10mg vuorokaudessa. Sain Terolutin lugejen lisäksi koska, niinä kiertoina, kun luget ei ole ollut käytössä minulla on tullut tuhrutteluvuotoa pitkään ennen mekkojen alkua. Mulle tehdään siis 1. pas torstaina. Tuoresiirtoa ei ole tehty ollenkaan.
  17. I

soitin klinikallebja tosiaan, määrä on tuo 800mg/vrk ja tuo määrä jatkuu ainakin raskaustestiin asti. Pitää hakea apteekista useampi paketti kerralla.
  18. I

Mun piti tänään aloittaa luget torstain passia varten. Lääkäri määräsi otettavaksi 2x 2, eli aamuin kaksi ja illoin 2. Mulla oli kotona vanhoja lugeja, joita otin aamulla. Nyt iltapäivällä huomasin, että lääkärin nyt määräämät lääkkeet ovat 200mg, kun vanhat ovat 100mg. Otin aamulla siis vain...
  19. I

Mä kävin tänään ultrassa ja limakalvot oli lähtenyt hyvään kasvuun, nyt kun olen ottanut isompaa Zumenon annosta. Sunnuntaina aloitan lugesteronit ja terolutit ja ensi viikon torstaina on 1. Pas! Jännittävää!
  20. I

Voihan! Tosi suuret tsempit sinne @Jantzu

Yhteistyössä