Hakutulokset

1. I

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

muutettiinko sulla siihen kolmen tabletin kiertoon sitä lääkemärää kesken kierron?
  2. I

Meille lääkäri sanoi, että yli 90% alkioista selviää pakastuksesta. Mä kävin tänään ultrassa, jossa olisi pitänyt määrittää siirtopäivä, mutta limis olikin niin ohut, 5,4mm muistaakseni (tänään kp 11), että tarvitaan vielä toinen ultra, joka on sitten perjantaina. Lisäksi nostettiin zumenonin...
  3. I

Voimia @Jantzu ! Onko muilla tullut Zumenoneista ovislimoja aikaisemmin kun nornaalisti? Mulla on nyt kp 7 ja ainakin eilisestä asti tuntunut jonkinlaisia limoja. Kp 2 lähtien olen syönyt noita 6mg/päivä.
  4. I

@justhope minuakin jännitti punktio, mutta toimenpide oli kivuton. Lääkkeet ovat niin hyvät, että saat kivan pikku pöhnän, etkä ehkä edes huomaa toimenpidettä. Jos kipua tuntuu, sano siitä heti, niin saat varmasti lisää lääkettä. Toimenpiteen jälkeen mulla särki vasemmalle puolelle vähäsen, niin...
  5. I

Voih, tsemppiä @Jantzu On varmasti pitkät päivät menossa epätietoisuuden varassa. Toivottavasti siellä olisi vahva kaveri ja kaikki olisikin hyvin!
  6. I

Onko muille tullut huono olo Zumenonista? Lääkäri määräsi sitä minulle 3 tablettia päivässä, yksi aamulla ja kaksi illalla otettavaksi. Otin aamulla ensimmäisen ja aika pian sen jälkeen tuli etova ja heikko olo. Otin lääkkeen tyhjään mahaan, ennen aamupalaa. Pitää kokeilla vielä iltalääkeet...
  7. I

Mä kävin perjantaina ultrassa ja tosiaan yritetään nyt lääkkeelliseen kiertoon siirtoa. Kp 2 alan syödä lääkkeitä. Ultra on sitten taas Kp 10-12. Tämä lääkkeelinen kierto on kyllä sillä tavalla kätevä, kun ei ole niin päivän päälle sen siirron kanssa. Jännitin, että osuuko kolmen päivän työmatka...
  8. I

@Rusakkonen hieno uutinen! Luonto on ihmeellistä. Meillä ei mennyt enää pakkaseen tänään mitään. Eli eilen meillä meni neljä viisi päiväistä pakkaseen ja viittä viljeltiin vielä tähän päivään, mutta mikään niistä ei selvinnyt jatkoon. Olin eilen iloinen vielä saaliista, mutta tämän päivän...
  9. I

Onnea @An1z81 !! Toivottavasti viiva vahvistuu, uskon niin. :) Meille lääkäri soitti, että tänään menee neljä viiden päivän ikäistä alkiota pakkaseen ja loppua viittä viljellään vielä huomiseen asti! Meille on tehty siis kaikkiin soluihin pitkä viljely. Hiukan jännitti, jos mikään niistä ei...
  10. I

Onnea @kettuperhe ja @Jantzu ! Sain äsken puhelun, että meillä on tällä hetkellä yhdeksän alkiota vielä pelissä mukana ja niitä kaikkia jatkoviljellään. Keskiviikkona selviää montako saadaan pakkaseen asti. Ja hedelmöittyminen oli tapahtunut perinteisellä ivf:llä. Ei oltu tarvittu icsiä...
  11. I

Hei! Olen lukenut palstaa jonkun aikaa ja saanut täältä hyviä vinkkejä ja neuvoja, kiitos niistä! Olemme naispari ja meille on tehty jokunen inssi ilman tuloksia.Käytämme siis luovutettuja siittiöitä hoidoissa. Nyt olemme aloittaneet ivf-hoidot ja punktio oli perjantaina. Maanantaiksi odotan...

Yhteistyössä