Hakutulokset

1. L

uskaltaako

Mulla auto seisoo parkissa kadulla ja kantakaupungissa asun. Pientä ilkivaltaa, mutta ei nyt todellakaan usein.
  2. L

Arvaa paino...

Ihan sama :)) mutta nyt iski karkin himo. Ihanalta näyttää!
  3. L

cipralex ja raskaus??

Se on ns miedompi lääke ja siitä on enemmän tutkimusta raskaudenajan vaikutuksiin. Samoin mulla hikoilu oli ihan järkkyä. Aikoinaan aloitin citalopramilla mutta koska se ei vienyt oireita pois niin lääkäri vaihtoi venlafaxiniin sanoin: "tämä auttaa ellei muu ole auttanut".
  4. L

mistä saa keppihevosia

Taisin Stockalla nähdä viimeksi. Tosin en ole niitä mistään varsinaisesti etsinyt.
  5. L

cipralex ja raskaus??

Ei ole. Itse söin Venlafaxinia ja terve lapsi ja raskaaksikin tulin ekasta kierrosta. Cipralex on 'helpompi' lääke kuin Venlafaxin.
  6. L

Miltä vauvan potkut tuntuvat?

Kyllä mullakin ensin tuntui elohiiriltä tai kuplilta. Tajusin sitten vasta viikkojen päästä, että olivat vauvan liikkeitä. Selvät potkut tunsin vasta 24 viikolla. Siis kyseessä oli ensimmäinen raskaus.
  7. L

onko 2kk ikäisellä vauvalla jo jokin päivärytmi?

Ei meillä ainakaan ollut eikä ole oikein vieläkään. Ikää nyt 4 kk.
  8. L

Miltä tuntui istukan synnyttäminen? Jouduitko ponnistamaan?

Ilokaasua taisin pari kertaa hörppäistä. En ponnistanut enää kun lapsi oli ulkona. Kaikki tapahtui vähän niin kuin taustalla, kun minä ihmettelin pientä. Lapsi on nyt 4,5 kk.
  9. L

Herkkuja herkkulakossa olevalle

Viinirypäleet
  10. L

Huomenna olisi tarkoitus aloittaa paniikkihäiriölääkitys

Kaikista paras apu paniikkihäiriöhin oli psykoterapia. Lääkkeet auttoivat jonkun aikaa, mutta eivät saaneet oireettomaksi.
  11. L

Huomenna olisi tarkoitus aloittaa paniikkihäiriölääkitys

Kun aloitin ko lääkityksen niin oireet paheni niin et piti hakea rauhoittavia.
  12. L

Suolasaippua - mihin on auttanut ja miten käytät sitä?

Ainakin Ruohonjuuressa myydään
  13. L

Liian vanha äidiksi?

Ikä on numeroita. Minä täytän tällä viikolla 39 ja samana päivänä esikoiseni täyttää 4 kk. Vanha en koe olevani, en äidiksi enkä muutenkaan.
  14. L

Mitään kesäsarjaa tv:ssä?

Solsidan tulee Avalle :)
  15. L

mies pettää- tai sitten ei... ketä uskon?

Syvällä rintaäänellä... Olen ollut vastaavassa tilanteessa. Ja olisinpa tajunnut silloin riittävän ajoissa totuuden miehestä. Olisin säästynyt monelta sydänsurulta. Ja siksi sanon etten miehen sanaan luottaisi. Pahoittelen.
  16. L

Milloin uskaltaa katsoa alapäätä synnytyksen jälkeen?

Mulle lyötiin peili käteen sairaalassa ja yhdessä kätilön kanssa tutkailtiin. Oli paljon pienemmät ruhjeet mitä kuvittelin ja miltä tuntui. Kannatti siis vaikka kieltämättä ajatus kauhistutti.
  17. L

työajalla työhaastatteluun

Henkilökohtainen meno ja tunnit korvasin jälkikäteen.
  18. L

jnvrvn rvprev rvå e

Provo :)
  19. L

Voi apua nämä kuvat mitä löysin :D

Komea poika on!!!
  20. L

Koira ulvoo kerrostalossa öisin

Kyllä olisi reilua kertoa omistajalle ensin eikä tehdä vaan heti valitusta isännöitsijälle. Omistaja tuskin tietää koiransa käytöksestä, joten hänen tulisi saada mahdollisuus koiransa kouluttamiseen. Tuskinpa on kotona tai sitten on kuollut. Enpä usko, että omistaja itsekään nukkuisi siinä mölyssä.

Yhteistyössä