Hakutulokset

1. E

Raskaana olevat/olleet:uskalatteko syödä joulupöydästä graavikalaa,mätiä,

Juu, olen maistellut ja aion tänäkin jouluna maistella (4s raskaus meneillään).
  2. E

Kuinka kauan seurustelitte ennen yhteen muuttoa/kihloja/naimisiin menoa?

6kk kihlat 8kk muutto yhteen 1v naimisiin
  3. E

Liityn masokistien ketjuun...

No ei hyppää, ei! Turhia murehdit =) Mulla on nenänä plöntti, mutta hyvin sen kanssa olen 28 vuotta pärjännyt. Asiansa on moitteettomasti hoitanut :D
  4. E

hitto mun käy vihan päälle!!! :x Tutusta

Nmjaa....no, tavat kullakin : / Itse perheellisenä en kyllä osaisi kuvitella joulua ilman lapsia. Myös mun vanhempani ja isoisovanhempani satsaavat jouluun ihan lastenlasten takia. Mun isä on sanonut, että hän ja äiti voisivat viettää joulut aina Lapissa kaukana kaikesta härdellistä, mutta...
  5. E

mitä tänään syötäisiin?

Tytön 2v8kk kanssa syötiin äsken eilistä paellaa. Eskarilainen syö koulussa ja kerholainen kerhossa (tuhdit eväät mukana). Päivälliseksi meillä on tänään paistettua kuhaa,muussia ja kastiketta (joko kananmuna- tai tillikastiketta teen) + salaattia. Syömme n.klo 17. Ruokailijoita 5 ja kaikki...
  6. E

Lasten talvikengistä

Juu, meillä on ollut Vikingejä kolmella lapsella, joten kokemusta on =) Niissäkin on muuten eroja. Tytöllä oli viime talvena sellaiset pehmeät Vikingit ja piti jalat lämpiminä jopa yli 25 asteen pakkasessa. Esikoisella taas kovemmat (siis se pintamateriaali) ja varpaat jäätyi. Pitää katsella eri...
  7. E

Millaiset talvikengät teillä ITSELLÄNNE on?

Mulla yhdet vanhat, mutta siistit lapikkaat (ihan parhaat),goretexit, saapikkaat ja jotkut Anttilan lämpökengät (nauhakengät).
  8. E

Lasten talvikengistä

Ok, kiitos vinkeistä. Ei siis Kuomia meille.
  9. E

Lasten talvikengistä

Millaiset kengät ovat Kuomat? Hyvät, huonot, kestävätkö kosteutta, lämpimät? Meillä on ollut Viking Goretexia ja Reimatecin kenkiä ja mietin, että jos kokeilisi Kuomia. Niin tyytyväinen noihin kahteen yllämainittuun en ole ollut, ettenkö voisi vaihtaa merkkiä.
  10. E

Mikä lapsille joululahja budjetti, montako lasta ja mitä ostatte?

Mä olen päättänyt niin, että en osta mitään. Pikkujouluksi ostan pari-kolme lahjaa per lapsi (lapsia 3), mutta jouluksi en osta yhtään. Vietämme joulun vanhemmillani n.200km päässä, joten lahjojen raahaaminen sinne ja takaisin olisi aivan järjetöntä, kun auto on muutenkin tuolloin täynnä...
  11. E

Raskausviikko pino!

26+4 kai =):heart:
  12. E

Nimistä

Näyttää muuten olevan enemmän miehillä, mutta on myös naisilla.
  13. E

Nimistä

Ai...? Mä oon törmännyt tytöllä. Eikö sitä ole vähän molemmilla?
  14. E

Nimistä

Niin juu...tota en muistanutkaan :)
  15. E

Nimistä

Ei tuo Arielkaan hassumpi...pitää vaan maiskutella, ettei tule pyykkipulveri mieleen (Joel-nimeä miettiessä mulla pyöri Hallikaisen kuva päässä).
  16. E

Nimistä

Ehdottomasti, jos olisi kaksospojat tulossa :p
  17. E

Nimistä

Mun mies sanoi tuossa muutama viikko sitten,että hän kyllä keksii nimen. Myöhemmin,kun tivasin nimeä häneltä, niin sanoi Cyril :O
  18. E

Nimistä

:laugh: Tää se on!
  19. E

Nimistä

Elieliä olen maiskutellut, mutta jokin siinä tökkii...vaikeeta, vaikeeta...

Yhteistyössä