Hakutulokset

1. Bitch

The ketju

Ja PÄIVÄÄ tupaan
  2. Bitch

The ketju

o_O Se on tuo ipana mummiinsa tullut. Kysy toiko mummi tuliaisia, sanoin mitä jos en tuonut. Sit ei kuulemma tuu kahviakaan.
  3. Bitch

The ketju

Tänään pääsee isolle kirkolle maalikylään kaupoille!!! Rautakauppa, kangaskauppa ja Tokmanni. Ehkä käyn jossain ruttunaamalassa pummimassa kahvia
  4. Bitch

The ketju

PäiveNpää ja viikon ihaninta maanantaita! Puoli seiska ja on jo valoisaa. Nykyään on mukava käydä mun joka-aamuinen 3,5km lenkki kun ei tartte otsalamppua
  5. Bitch

The ketju

Itse asiassa ihan terveellistä joskus mennä siitä missä aita on matalin. Jättää siivoamatta, olla vaikka koko päivä yöpuvussa hiukset harjaamatta sohvalla tuijottamassa telkkaria vaikkei oisi edes kipeä. Ihan joka päivän ei tarvitse olla suorittamista.
  6. Bitch

The ketju

Ennen oli unet märkiä ja pierut kuivia, nykyään päinvastoin?
  7. Bitch

The ketju

Kiertelin tiluksia auringonpaisteessa ja tuli hirmu hinku uusia kaikkia juttuja. Rantasaunalle uudet värikkäät verhot ja perspehmusteet eli istuintyynyt, laiturin vois maalata räsymaton näköiseksi.. tai sitten edes pestä ikkunat kaikista rakennuksista
  8. Bitch

The ketju

No ihan sama mulla! Ja en edes polta ja oon hetero
  9. Bitch

The ketju

No hei ei tuu onnistumaan, ei vaan voi onnistua paitsi tietysti jos otat oppia kaikista neuvoista mitä sulle on täällä annettu ja mitä et oo pyytänyt
  10. Bitch

The ketju

On se. Kolmessa kuukaudessa oisit säästänyt itsellesi naprapaattikäynnin o_O

Yhteistyössä